Teneo

von Artificial Solutions

Wer verwendet Teneo?

Sie wurde speziell für den Unternehmenseinsatz entwickelt und wird bereits weltweit von Unternehmen implementiert.

Was ist Teneo?

Artificial Solutions ist ein führender Spezialist für unternehmensweite Konversations-KI. Begeistere deine Kund*innen mit Konversations-KI über jeden Kanal, jedes Gerät oder jeden Service in jeder Sprache, überall – mit der revolutionären Teneo-Plattform.

Mit Teneo Developers, einer neuen umfassenden Ressource, können Unternehmensentwickler*innen und Partner*innen schnell auf die Leistungsfähigkeit von Teneo zugreifen.

Teneo – Details

Artificial Solutions

https://www.artificial-solutions.com/

Gegründet 2001

Videos zu Teneo
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Teneo – Preisübersicht

Teneo bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Teneo – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Teneo Funktionen

  • Absichtserkennung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chatbot
  • Code-Free Development
  • Empfindungsanalyse
  • Kontextabhängige Anleitung
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Spracherkennung
  • Sprachsynthese
  • Vorkonfigurierte Bots
  • für Entwickler

Siehe die vollständige Chatbot Software Liste

Teneo Alternativen

Mehr Alternativen zu Teneo

Teneo – Erfahrungen

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Benutzerfreundlichkeit 3,5
Kundenservice 5
Funktionen 4
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Maija T.
Senior Quality Responsible Digital Solutions
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.10.2020

"Teneo - conversational AI development platform for global businesses"

Kommentare: We wanted to develop an intelligent, conversational digital assistant that was capable of answering a diverse number of questions in multiple languages. With help of Teneo we have efficiently delivered projects that bring value to the business. With help of experienced professionals from Artificial Solutions, our project team developed an integrated voicebot for Circle K’s fuel distribution call centre in a month - the department is now supported by a technology that reduces up to 50% of incoming requests in the call centre. In customer service department, we are working on a text based virtual assistant that answers to frequently asked questions about Circle K products, services, campaigns, loyalty programs in three Scandinavian languages.

Vorteile: When we first looked at Teneo we were impressed how much it could do compared with other development platforms we were considering. It was important to us that the platform was user friendly so we could accelerate our plans to involve business users in the development and to deliver one of our core goals — corporate consistency across content, languages and technology. No other vendor could elaborate on how a global company like ours could utilize resources from Europe to deliver a conversational system running in North America. One of the reasons Circle K chose to work with Teneo was because of its master/local approach to languages that allows for a conversational AI application to be built in one language and easily ported to another. Teneo typical allows for 80% of the original build to be used. This helps to significantly increase ROI because less resources are required, and rapid expansion of the conversational application is possible.

Nachteile: Our conversational AI strategy is managed by a cross functional team, which means that majority of development work is expected to be done by business users rather than tech experts. Teneo development platform isn't particularly user friendly - there's a significant learning curve to become an experienced user.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.10.2020
Michael F.
New Channels Owner
Glücksspiel & Casinos, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2019

"Leading Conversational AI Platform"

Vorteile: Over the last three years, Teneo has allowed us to reinforce our position as a disrupter in our sector and continue to push the boundaries in customer experience. Artificial Solutions’ robust, flexible platform has enabled us to easily build and go live with multiple conversational applications across a variety of channels, delivering our services to where our customers are already spending time. The platform facilitates conversationally complex interactions with customers; bringing contextual memory, understanding industry-specific & nuanced terminology, and delivering a personalised, engaging and frictionless experience.

Nachteile: Supports 35 different languages, however if looking to work in smaller markets, does require the development of these additional language resources.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2019