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Was ist Esper?

Esper bietet die erste vollständige Toolchain für Unternehmenskioske in Branchen wie Einzelhandel, Restaurants, Gesundheitswesen, Logistik und Bildung. Es ist die erste Lösung, die detaillierte Fähigkeiten bietet, um das Betriebssystem anzupassen und Kioskerlebnisse und -hardware dynamisch zu sperren. Das Ergebnis ist eine signifikante Steigerung der Betriebseffizienz und -leistung aufgrund der Bereitstellung, Überwachung, Fehlerbehebung und Wiederherstellung aus der Ferne. Esper bietet vollständige Transparenz über Hardware, Firmware und Apps.

Wer verwendet Esper?

Vertikalspezifische Geräte für Einzelanwendungen, z. B. Point of Sale, Android-Kiosk, ATM-Maschine, Logistik, tragbare Geräte, digitale Beschilderung.

Esper Software - 1
Esper Software - 2
Esper Software - 3
Esper Software - 4

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Esper

Esper

4,6 (47)
4,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
92
1
4,6 (47)
4,5 (47)
4,3 (47)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1,08 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
4
4,6 (114)
4,6 (114)
4,7 (114)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Esper

SiteKiosk
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Hexnode UEM
Am besten bewertete Funktionen
Einsatz-Management
Endpoint Management
Software-Management
SOTI MobiControl
Am besten bewertete Funktionen
Endpoint Management
Software-Management
Standortverfolgung
Skykit
Am besten bewertete Funktionen
Automatisches Aktualisieren
Inhalte planen
Remote-Display-Management
Scalefusion
Am besten bewertete Funktionen
Self-Check-in/-Check-out
Sicherheitsmanagement
Software-Management
Chimpa
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Codeproof
Am besten bewertete Funktionen
Einsatz-Management
Endpoint Management
Inventarverwaltung
Relution
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Applivery
Am besten bewertete Funktionen
Einsatz-Management
Endpoint Management
Sicherheitsmanagement

Bewertungen über Esper

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
36%
3
4%
Daniel
Daniel
Development Manager/Software Architect in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

It Just Works + Top Tier Support

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We looked at two other solutions and what stood out to us about Esper is the level of support we got during the evaluation process. Since we've signed on as a full time customer the level of support has only gotten better. I've been working in the software industry just shy of 25 years and I've never gotten support like this from a vendor. Not only are they highly knowledgable when it comes to low level Android details they're willing to go the extra mile to make sure things work for you.

Vorteile:

The agent is easy to install and has a lot of different options for install. The management tool lets us see what is going on across different deployment groups. We have the power to partially roll out new versions, make sure they are working for our customers, then complete the rollout. The visibility into the user experience is great and we love the ability to see what the user is seeing on their devices.

Nachteile:

We haven't found any downsides yet. It just works.

Jeremy
Clinical Trial Coordinator in USA
Forschung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Esper is Epic

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Esper’s Mobile Device Management (MDM) software stands out in a crowded market, outshining competitors with its exceptional ease of use and seamless deployment across numerous devices. It was remarkably straightforward to navigate through the software’s features and efficiently implement it on a large scale, making the initial phase of device management a breeze. The ease with which the system can be deployed to a plethora of devices is truly unmatched, illustrating that when it comes to practical functionality, no other competitor does it better.It used to take an hour to setup and deploy a single device. With Esper I could setup well over a hundred devices in 20 minutes. My mind was blown.

Nachteile:

The pricing structure of Esper leaves room for improvement, particularly when considering the scaling of operations from a few hundred to a couple of thousand devices. This concern was voiced during the pilot trial, yet the response has been lackluster. Additionally, after committing to a year-long contract, there was a noticeable decline in customer service responsiveness, leaving questions and concerns unaddressed. The lack of follow-up from the sales representative, especially after significant financial commitments were made, added a layer of disappointment to the experience. This has led to uncertainty about continuing with Esper, with considerations for developing an in-house solution due to the gaps in customer engagement and the need for more competitive pricing packages.And what about new innovative features???? I think we could do better here.

Ameen
Managing director in Vereinigte Arabische Emirate
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Usage

3,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Amazing

Vorteile:

Everything about the inventory management and user friendly

Nachteile:

A bit pricey at times but the offers sometimes make up for it

David
App Support Implementation Specialist in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Esper is powerful and easy to use

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We are supporting operators who own and manage micromarkets. Esper enables us to monitor their market kiosks and make sure they stay connected to process cashless transactions. With it, we also have the ability to initially set up our kiosk market app and prepare it for launch for our customers.

Vorteile:

I love how we can keep our customer kiosks organized and easy to find when we need to troubleshoot them. Being able to remote in and easily navigate the kiosk to configure settings and verify functionality enables us to support our customers and resolve issues quickly. I also like the visibility of power and connectivity on the information page so that we can see the status of the units before we remote in.

Nachteile:

Some settings on the Samsung OS are reset when we send a remote reboot to the tablet. It would be more efficient for our team if those settings were maintained through the reboot.

Dilip kumar
Customer Service Associate in Indien
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Esper usefulness in support domain

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Using Esper on daily basis for updating software and rebooting devices.

Vorteile:

Easy to install software. Easy to understand process. Screenshot capturing feature.

Nachteile:

Pushing a software some time takes more time than usual.