Wer verwendet Sayint?

Contact centre , and call centre

Was ist Sayint?

AI based conversation analytics solution that helps find valuable insights via audit of customer conversations.

Sayint – Details

Sayint

https://www.sayint.ai

Gegründet 2017

Sayint – Preisübersicht

Sayint ist verfügbar ab 60,00 $/Monat. Sayint bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Sayint findest du unten.

Startpreis

60,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Sayint Funktionen

Call Center Software

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Sayint – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Chaitaya G.
product Marketing
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.2.2019

" improve customer Experience using conversation Analytics "

Kommentare: i. The calls related to financial transactions are scrutinized automatically and henceforth helps in easier fraud detection ii. Minimizes agent errors by raising flags whenever there is a faulty customer service iii. Able to cross-sell multiple financial products when there are customer inquiries for credit score iv. The manual audit workload came down leaps & bounds due to the call transcripts and the compliance is already taken care of.

Vorteile: Sayint reveals what a call has been saying in a call , intent of the caller and the skills associated and ultimately the outcome of the holistic experience . We use insights provided by sayint to train our employees and ensure a positive caller feedback.

Nachteile: There is nothing much i really dislike , I love the call handling feature

Antwort des Softwareanbieters

von Sayint an 18.2.2019

Thank you for your review

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.2.2019