Was ist MediaMath?

MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale.

Wer verwendet MediaMath?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann MediaMath bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • MediaMath
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • MediaMath
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Kosten ähnlicher Produkte wie MediaMath vergleichen

MediaMath

N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen

MediaMath Funktionen

  • Customer Journey Mapping
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenvisualisierung
  • Gebotsstrategien
  • Kampagnenmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundensegmentierung
  • Mehrfache Datenquellen
  • Multichannel-Marketing
  • ROI-Tracking
  • Werbe-Bestandsmanagement
  • Zielgruppen-Targeting

Alternativen für MediaMath

eLegere is an all-in-one low-code platform to transform business processes and operational data into centralized digital assets.
Anatics is a data management and marketing intelligence platform for leading brands looking to unlock growth & better decision making.
The Cohelion Data Platform enables you to easily collect, combine and manage your company data into one single platform.
Als vertrauenswürdiger Marktführer in Analysen hilft Tableau Menschen und Organisationen dabei, sich mehr auf Daten zu verlassen. Erfahre mehr über Tableau
Dreamdata.io ist ein erstklassiges B2B-Attributions- und Umsatzanalysetool. Erfahre mehr über Dreamdata
A programmatic ad platform built for results...proven results! Reach more targeted people for less, with full attribution.
An all-in-one and low-code platform to automate and digitalize applications, processes, services, data, and more.
Mitto automates data flows from hundreds of potential sources into a single destination, fully prepped and ready for analytics.
Retail teams will be able to create, test, and deploy on-the-fly value based pricing strategies on a large and complex catalogue.
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools.
Domo bringt dein Unternehmen und alle seine Daten in einer intuitiven Plattform zusammen. Triff mit Domo schnellere und fundiertere Entscheidungen.
Hevo Data ist eine bidirektionale No-Code-Datenpipeline-Plattform, die speziell für die modernen Anforderungen von ETL, ELT und Reverse-ETL entwickelt wurde. Erfahre mehr über Hevo
Adverity macht Dich mit Daten smart! Füge all Deine Marketing-Daten von Deinem Lieblings-Tool hinzu! Erfahre mehr über Adverity

Bewertungen über MediaMath

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
36%
Mohamed
Mohamed
customer service representative in Ägypten
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very nice DSP

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Its integrated with a lot exchanges so flexible and easy to use , so good . the management and workflow is very good there and having so much satisfying results for the programmatic market

Nachteile:

Integrating 3rd party data is tough to manage, especially when we need to deal with many different data sources but it's good for branding

Francis
Francis
Sales Specialist in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great DSP for agencies

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Mediamath has been great for us. Its a must have DSP because of their tremendous reach and the exclusive deals they have. However, I recommend complemeting the use of Mediamath with more DSPs as well.

Vorteile:

Mediamath is very easy to use. The product keeps evolving. They have great integrations with exchanges, SSPs and DMPs. Campaign management and workflow is really simple and the results are good, meaning their algorithm is pretty skilled at valuing how much to pay for each impression

Nachteile:

Creative integration is a pain. Should be easier. The reporting feature is not very good. Seems like to get real insights you need to download the data and analyze on Excel. Its not easy to do it directly from the platfrom.

Johnna
Senior Analyst in USA
Rechtsberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

MediaMath Review

4,0 letztes Jahr

Kommentare: I have had a positive experience with MediaMath and would recommend to others

Vorteile:

MediaMath has a lot of audience targeting capabilities and the billing/invoice process is seamless - this is actually why we switched from DV360 to MediaMath.

Nachteile:

Integrating third party data can be challenging and is the only callout i have against other DSP platforms

Verifizierter Rezensent
Customer Success Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User-friendly DSP with a lot of great features

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We use MediaMath to buy programmatic ad space in a smart, efficient, and cost-effective way. Instead of buying with publishers directly, we but through MediaMath in an automated way to increase our ROI and have more detailed targeting and therefore reach exactly the people we want to reach. It gives us the opportunity to eliminate wast impressions significantly and focus our RTB efforts to the right audiences.

Vorteile:

In comparison to other DSPs, MediaMath is especially user-friendly and makes it easy to navigate through for both new and experienced users. It makes it possible to scale business up easily and is especially interesting for companies working on a global scale as MediaMath has great international representation. If I had to decide to use 1 DSP moving forward, it would definitely be MediaMath as it combines very easy and efficient work flows with all features you need in a DSP.

Nachteile:

Integrating 3rd party data can be challenging, especially when coming for different data sources. Fixing this challenge would allow MediaMath to stand out even more compared to competitors.

Hannah
assistant media planner in USA
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Hannah's Review

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: I like it and the training was useful.

Vorteile:

I like that this software has so many areas and items to watch analytics.

Nachteile:

It can be seen as a little confusing to new users.