Wer nutzt diese Software?

Call Center, die Fahrzeugservice-Verträge und Garantien verkaufen.

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Inline Data Systems
  • http://inlinecrm.com
  • Gegründet 2011

Über Inline CRM

Inline Data Systems wird ausschließlich für die Erfüllung von Fahrzeug-Serviceverträgen verwendet und ist ein B2B-Unternehmen, das sich auf detaillierte Dateneinsicht, Schlüsselintegration und eine mehrstufige Marketingplattform spezialisiert hat. Inline-CRM wird für den Verkauf von Fahrzeugservice-Verträgen verwendet, um ein leistungsstarkes Tool bereitzustellen, das einen vollständigen Überblick über Marketingmaßnahmen und Kundeninteraktionen in deinem Unternehmen bietet. Informationen und Erkenntnisse, die du brauchst, werden an dich weitergereicht, um dein Call Center in ein Profit-Center zu verwandeln.

Inline CRM Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Inline CRM

CAPS Highly Recommends Inline!

Bewertet am 29.5.2019
Brianna P.
Admin
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Inline is always so quick to solve any problems our company may experience. They are patient and extremely knowledgable about our industry. The support team makes you feel like you are their most important client, even if your issue may be minor.

Vorteile: This software is extremely user friendly and provides all the necessary tools to run a successful business. Time clock features, in depth reports, payroll calculations, as well as marketing reports are all easily accessible and very detailed. Claim information added to customer file is very helpful for all representatives.

Nachteile: We have no cons with Inline. We love everything about the software. Any issues we have the support team handled in minutes!

Antwort des Softwareanbieters

von Inline Data Systems an 10.6.2019

We are very appreciative of you and your team! You guys are great to work with!

Exceptional Software and service

Bewertet am 22.5.2019
Misty M.
Operations Manager
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: True Auto has been a client of Inline’s for almost 8 years and we could not be happier with their service. The knowledge and ability that representative and his staff provide are exceptional!

Vorteile: User friendly robust system that is customized to our specifications. Multiple reporting options, payroll features and integration options.

Nachteile: Any small issues we have experienced were on our end and Inline’s support team quickly helped us resolve them.

Antwort des Softwareanbieters

von Inline Data Systems an 29.5.2019

Thank you Misty! The feeling is mutual! We appreciate having True Auto as a client!

I saved the best for last

Bewertet am 10.5.2019
Vernon H.
Owner
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've been in the Auto Warranty industry for over 15 years and I've used every CRM out there. I started using Inline CRM more than 3 years ago and I can tell you it is head and shoulders above all the others in ease of use and functionality, not to mention the above and beyond in-depth reporting features.

Vorteile: The layout is something that you have to experience to truly appreciate.

Nachteile: It took me a while to learn how to create email templates.

Antwort des Softwareanbieters

von Inline Data Systems an 20.5.2019

Thanks for the great review! We are very lucky to have you as a client!

Great program and support

Bewertet am 14.5.2019
Jim M.
GM
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: positive , we are very happy we made the transition

Vorteile: Ease of use , loaded with information and very easy to navigate an customize reporting.

Nachteile: lots to learn, loaded with information.

Antwort des Softwareanbieters

von Inline Data Systems an 20.5.2019

Thanks for the great review! We are very happy to work with you and your team!

Inline and the Inline team are great to work with!

Bewertet am 14.5.2019
Verified Reviewer
Director of Sales Assistants
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My overall experience with Inline has been great! If you are considering a switch, I highly recommend them.

Vorteile: This software allows us to have everything in one location. Prior to Inline we used a two separate CRMs, one for lead management, and the other for rating and payment processing. Having everything in one program makes things easier for the users and allows us to access reporting that was not available before.

Nachteile: What I least like is also what I like most, Reporting. Inline's reporting is very open ended, in other words the reporting possibilities are endless which makes reporting very complex. Luckily, the support team is amazing.

Antwort des Softwareanbieters

von Inline Data Systems an 20.5.2019

Thank you for the great review! We strive to help your business in all we do!

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