Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Inline CRM?

Inline Data Systems wird ausschließlich für die Erfüllung von Fahrzeug-Serviceverträgen verwendet und ist ein B2B-Unternehmen, das sich auf detaillierte Dateneinsicht, Schlüsselintegration und eine mehrstufige Marketingplattform spezialisiert hat. Inline-CRM wird für den Verkauf von Fahrzeugservice-Verträgen verwendet, um ein leistungsstarkes Tool bereitzustellen, das einen vollständigen Überblick über Marketingmaßnahmen und Kundeninteraktionen in deinem Unternehmen bietet. Informationen und Erkenntnisse, die du brauchst, werden an dich weitergereicht, um dein Call Center in ein Profit-Center zu verwandeln.

Wer verwendet Inline CRM?

Call Center, die Fahrzeugservice-Verträge und Garantien verkaufen.

Du bist nicht sicher, ob Inline CRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Inline CRM

Inline CRM

4,9 (8)
25,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
2
4,8 (8)
5,0 (8)
5,0 (8)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
22
4,0 (18.754)
4,0 (18.754)
4,1 (18.754)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Inline CRM

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Real-Time Data
Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Chart of Accounts
Einkommen & Bilanz
Gewinn-und Verlustrechnung
Act!
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Insightly
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Copper
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Verfolgung von Interaktionen
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement

Bewertungen über Inline CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
88%
4
13%
Misty
Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Exceptional Software and service

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: True Auto has been a client of Inline’s for almost 8 years and we could not be happier with their service. The knowledge and ability that representative and his staff provide are exceptional!

Vorteile:

User friendly robust system that is customized to our specifications. Multiple reporting options, payroll features and integration options.

Nachteile:

Any small issues we have experienced were on our end and Inline’s support team quickly helped us resolve them.

Antwort von Inline Data Systems

vor 6 Jahren

Thank you Misty! The feeling is mutual! We appreciate having True Auto as a client!

Brianna
Admin in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CAPS Highly Recommends Inline!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Inline is always so quick to solve any problems our company may experience. They are patient and extremely knowledgable about our industry. The support team makes you feel like you are their most important client, even if your issue may be minor.

Vorteile:

This software is extremely user friendly and provides all the necessary tools to run a successful business. Time clock features, in depth reports, payroll calculations, as well as marketing reports are all easily accessible and very detailed. Claim information added to customer file is very helpful for all representatives.

Nachteile:

We have no cons with Inline. We love everything about the software. Any issues we have the support team handled in minutes!

Antwort von Inline Data Systems

vor 6 Jahren

We are very appreciative of you and your team! You guys are great to work with!

Dale
Customer Service Manager in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Inline Review

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Having all of a particular customers information in one program.

Nachteile:

The inability to edit notes once they have saved.

Antwort von Inline Data Systems

vor 6 Jahren

Thank you Dale! We will look into your concern and see if we can make adjustments. Stay tuned! We appreciate your business!

Vernon
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I saved the best for last

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I've been in the Auto Warranty industry for over 15 years and I've used every CRM out there. I started using Inline CRM more than 3 years ago and I can tell you it is head and shoulders above all the others in ease of use and functionality, not to mention the above and beyond in-depth reporting features.

Vorteile:

The layout is something that you have to experience to truly appreciate.

Nachteile:

It took me a while to learn how to create email templates.

Antwort von Inline Data Systems

vor 6 Jahren

Thanks for the great review! We are very lucky to have you as a client!

jim
GM in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great program and support

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: positive , we are very happy we made the transition

Vorteile:

Ease of use , loaded with information and very easy to navigate an customize reporting.

Nachteile:

lots to learn, loaded with information.

Antwort von Inline Data Systems

vor 6 Jahren

Thanks for the great review! We are very happy to work with you and your team!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Inline and the Inline team are great to work with!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: My overall experience with Inline has been great! If you are considering a switch, I highly recommend them.

Vorteile:

This software allows us to have everything in one location. Prior to Inline we used a two separate CRMs, one for lead management, and the other for rating and payment processing. Having everything in one program makes things easier for the users and allows us to access reporting that was not available before.

Nachteile:

What I least like is also what I like most, Reporting. Inline's reporting is very open ended, in other words the reporting possibilities are endless which makes reporting very complex. Luckily, the support team is amazing.

Antwort von Inline Data Systems

vor 6 Jahren

Thank you for the great review! We strive to help your business in all we do!

Bryan
General Manager in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Go with Inline!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Prior to using Inline we had to use 2 CRMs to accomplish our daily tasks. Inline was able to streamline several of our processes and not only simplify everything but also save us money.

Nachteile:

We have not ran into any "Inline" cons; just the struggle of learning a new program. Inline's support team has been great through that process though.

Antwort von Inline Data Systems

vor 6 Jahren

Thanks for the great review! Your team is great and always eager and ready to learn! We are very excited to have you as a client!

Chelsea
Compliance Manager in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Love it!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The team is amazing and so is the product

Vorteile:

Ease of use. Strength of the support team.

Nachteile:

Nothing. It fits all of my needs perfectly

Antwort von Inline Data Systems

vor 6 Jahren

Thank you Chelsea! We think the NVPS team is amazing also and we are very happy to be able to provide a solution for your company!