Wer verwendet Eye On Task?

EyeOnTask ist für Serviceunternehmen gedacht, die Mitarbeiter vor Ort oder auf Baustellen haben, z. B. für die Reparatur von Klimaanlagen, Installateure, Elektriker und alle Firmen mit Arbeitern an Einsatzorten.

Was ist Eye On Task?

Wenn dein Unternehmen im Außendienst Leistungen anbietet, hängt ein großer Teil des Erfolgs ausschließlich vom Erfolg der Außendienstmitarbeiter ab. Mit EyeOnTask kannst du deine Kunden, Aufträge, das Inventar und Rechnungen auf einer zentralen Plattform verwalten.
Erstelle Angebote, konvertiere die Angebote in Jobs, erstelle mehrere Services unter einem einzigen Job, weise mehrere Außendienstmitarbeiter unter einem einzigen Job zu und verwende die Standortverfolgung in Echtzeit, nutzerdefinierte Formulare, nutzerdefinierte Fakturierung, Kundenbestandsverwaltung und Transaktionsverlauf.

Eye On Task – Details

EyeOnTask

https://www.eyeontask.com

Gegründet 2010

Eye On Task – Preisübersicht

Eye On Task ist verfügbar ab 5,00 $/Monat. Eye On Task bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Eye On Task findest du unten.

Startpreis

5,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Eye On Task Funktionen

Field Service Management Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Stechuhr
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst

Eye On Task – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 12 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
Lethabo M.
Sales
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2019

"Missing Features"

Kommentare: Makes projects run smoothly and efficiently. Easy to track down finances and Clientele data.

Vorteile: Ease of use and it's interface is simple to use

Nachteile: The only option that is not there and would be helpful is the option to have inside jobs. Tasks that are to be done by management or the inside team that doesn't involve sales or customers. For example our advertising team could plan a new strategy for marketing and that tasks has to be put down in order for management to track the progress.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2019
Andreas Z.
Administrator
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.8.2019

"No paper work any more!"

Kommentare: It helped us to get rid of all paperwork and move it all to digital. We saved a lot of time and money. We can now schedule recurring jobs ahead and assign them to field worker’s calendar. Our field workers love the app which they find very friendly to use. The update between the administrator pc and the app is instantly which makes the communication between the administrator and the field workers more efficient.
Whenever we needed some help, the Eyeontask support team was more than willing to help us.

Vorteile: The software has a very responsive and easy to use interface and app. With the newly added calendar feature, we can now plan and manage our field workers day ahead of time. The software has more than enough features to use, like collecting payment on the field, track the service history, customer electronic signature, job time tracker, quotes and estimates, billing and invoicing, dispatching and more..

Nachteile: Maybe the inventory module needs some extra features but we don’t really use it for now.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.8.2019
Malcolm J.
Manager
Sicherheit & Untersuchungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.6.2019

"Very Affordable. Needs alot of work"

Kommentare: Thus far it is meeting my needs however I am awaiting new version update release. Customer service isnexceptional and they keep you updated on the issues which you report. Happy with what i am getting thus far minus glitches and minor frustrations.

Vorteile: Great user interface for field workers. Immediately notifies fieldworkers of new tasks and records all activity on the task in the history. Custom forms can be added to the job based on the type of work being done. Very thoughtful. Has invoicing, estimates, maps and inventory integrated. Supports tax but no custom reports to generate custom reports for tax submission purposes. Multiple customer locations / project sites supported as well as support for multiple contacts. Upload of on-site images supported however the image resolution is greatly reduced upon upload. Supports a client portal as well.

Nachteile: Released too early. Inventory does not support cost input for items, just price.Jobs module glitchy and does not allow emailing and pdf download of jobs to send to client. Does not have an option to automatically notify customer or administrator when a new job is created. Only one (very basic) invoice template which is an eye sore when generated. No module for in-house tasks but there is a workaround. Cant add service items to invoice after job is generated however can add inventory items. Dashboard not customizable . Cannot insert cost per field workers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.6.2019
Deepak K.
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2019

"Most affordable Field service management software"

Vorteile: Its attractive design and simple navigation across the pages.
Packed with so many features like Job management, Invoicing, Inventory, Quotation,Payment, Map, Customer Portal and most import part is ready to customise for your needs.

Nachteile: It should have customisable dashboard as per industry's need

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2019
Chinmay P.
CEO
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.11.2019

"Great product and very supportive team"

Vorteile: Excellent product and the team is cooperative and accomodates the changes / enhancements requested as and when required.
The system is very well designed and has most of the features required to keep an eye on the pending tasks and the field worker who is assigned the task.

Nachteile: Managing orders is still not upto the mark as required by us, but as such that is not our core requirement too. We take any orders received and make a task for the same. But having a full functioning order management along with tracking of the orders and where abouts would be like the iceing on the cake.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.11.2019