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Was ist EyeOnTask?

Wenn dein Unternehmen im Außendienst Leistungen anbietet, hängt ein großer Teil des Erfolgs ausschließlich vom Erfolg der Außendienstmitarbeiter ab. Mit EyeOnTask kannst du deine Kunden, Aufträge, das Inventar und Rechnungen auf einer zentralen Plattform verwalten.
Erstelle Angebote, konvertiere die Angebote in Jobs, erstelle mehrere Services unter einem einzigen Job, weise mehrere Außendienstmitarbeiter unter einem einzigen Job zu und verwende die Standortverfolgung in Echtzeit, nutzerdefinierte Formulare, nutzerdefinierte Fakturierung, Kundenbestandsverwaltung und Transaktionsverlauf.

Wer verwendet EyeOnTask?

EyeOnTask ist für Serviceunternehmen gedacht, die Mitarbeiter vor Ort oder auf Baustellen haben, z. B. für die Reparatur von Klimaanlagen, Installateure, Elektriker und alle Firmen mit Arbeitern an Einsatzorten.

EyeOnTask Software - 1
EyeOnTask Software - 2
EyeOnTask Software - 3
EyeOnTask Software - 4
EyeOnTask Software - 5

Du bist nicht sicher, ob EyeOnTask das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

EyeOnTask

EyeOnTask

4,8 (47)
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
49
5
4,7 (47)
4,8 (47)
4,8 (47)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
11,95 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
175
39
4,6 (421)
4,7 (421)
4,7 (421)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu EyeOnTask

Avaza
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
FieldEdge
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Versandmanagement
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Mitarbeitermanagement
Produktkennzeichnung
Tradify
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungshistorie
Terminplanung
RazorSync
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Kundendatenbank
Terminplanung
Breezeworks
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Versandmanagement
ReachOut Suite
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
mHelpDesk
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Ticket-Management

Bewertungen über EyeOnTask

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
81%
4
17%
2
2%
Ted
Ted
Consultant in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Flexible solution, Best value for money

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: EyeOnTask replaces several self developed tools and many Excel sheets. It makes the different processes easy and prevents mistakes. Especially the integration of the app for the fieldworkers with the back office improved efficiency.

Vorteile:

EyeOnTask comes with an enormous amount of standard features which can be configured to the requirements. All features are integrated within the software but also over the different user interfaces like the web-interface, the apps and the plugins. Several financial features for the European market where missing, but added on my request within six weeks. The price model is very acceptable. For the company I advised the cost was even less than the "free" open source solutions when support was taken into consideration. There is good support although it is only in English.

Nachteile:

The integration with other software is limited. A direct connection with the accounting software my client uses is not available ( currently solved with an export/import). I however had a good discussions with the people behind EyeOnTask and they are now working on adding a mapping tool. With this tool it would be possible for consultants like me to configure the connections with third party software.

Joseph
Owner in Irland
Erneuerbare Energien & Umwelt, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Feels like it is tailor made for my company

5,0 letztes Jahr

Kommentare: This software allows my company to employ new office workers and only have to train them on how to navigate eye on task. We have cut staff training times in half. As well as that I no longer bring my work home with me in the evenings. As the owner of the company I was always catching up on paperwork, but this product gives you your time back. Every job and associated detail is at the click of a button, no more running out of stock, no more office and field mistakes that cost time and ultimately money.

Vorteile:

This software is so well made for the service industry you can tell the correct research was carried out. It is overall quite simple to get working for your company. No more unorganised job schedules or trailing through emails looking for field documents, and most importantly the customer can be invoice before the field team even leave the job.

Nachteile:

So far I am very happy with the software, there are some small things that need to be updated for my country but when I find something that needs attention I get in touch with the eyeontask team to suggest a certain addition and so far they have taken it on board and the changes are made.

LUCIANO
Sales Manager in Argentinien
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent price/performance ratio

4,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Excellent price-performance ratio. It includes almost all of the features and functions that our operations need at a much lower cost than the rest of the applications. Setup cost $0. Very simple implementation. Very agile technical support always answers our questions.

Nachteile:

We are waiting for the integration with zapier which they informed us is in the plans

Sally
Sales and Operation Executive in Singapur
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Customer Support, Apps Function

2,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Support Team very weak, the take days, weeks to rebot the software, I paying with do the report manually, wasting my time, wasting my money, is not the major issue. I am losing my contract and sales, coz most of photos disappear.

Vorteile:

Nothing I can said, I should get what I pay.

Nachteile:

I lossing contracts and sales due to first 6 months the apps keep down. Manually do service report, all photos gone. Support team very weak.

Nadia
office manager in Südafrika
Computer- & Netzwerksicherheit, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

fordel technologies

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: GOOD APP JUST NEED SOME WORK DONE AND WILL BECOME A GREAT APP

Vorteile:

GOOD APP JUST NEEDS SOME WORK AND UPDATES

Nachteile:

NO CREDIT NOTES GOING BACK TO THE MAIN PAGE EVERYTIME YOU ACCESS AN INVOICE OR CLIENT VERY ANNOYING AND TIME CONSUMING NO ABILITY TO PRINT MULTIPLE INVOICES FOR ONE CLIENT YOU HAVE TO PRINT EACH INVOICE ON ITS OWN.