AllyTMS

AllyTMS

von Natna

Wer verwendet AllyTMS?

US and Canada based freight brokers, shippers, motor carriers and agents.

Was ist AllyTMS?

A freight management and collaboration platform for freight carriers, brokers, agents and shippers to collaborate on a freight.

AllyTMS – Details

Natna

https://allytms.com

Gegründet 2018

AllyTMS – Preisübersicht

AllyTMS ist verfügbar ab 74,00 $/Monat. AllyTMS bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für AllyTMS findest du unten.

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Startpreis

74,00 $/Monat

Preisinformationen

Manage up to 120 loads per month Add up to 10 of your colleagues

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

AllyTMS Funktionen

Fracht Software
3-PL
Abrechnung & Rechnungsstellung
Barcode / RFID
Frachtbriefe
Import / Export-Management
Internationale Spedition
Kundenmanagement
Kundenportal
LTL-Management (Stückgut)
Lagerhaus-Management
Raten-Management
Sendungsverfolgung
Wagenladung-Management
Örtliche Spediteure

AllyTMS – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Kundenservice
1/5
Funktionen
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Support doesn't communicate with people

Bewertet am 10.2.2019
Verifizierter Rezensent
President
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have over 15 people who are agents and employees that through various times since November have tried multiple times to reach out to the vendor to get some info from them and discuss the software with them, but as of today not one message nor email has been responded too.

Vorteile: We have over 15 people who are agents and employees that through various times since November have tried multiple times to reach out to the vendor to get some info from them and discuss the software with them, but as of today not one message nor email has been responded too.

Nachteile: Other than support not communicating with anyone, we have found 3 forums where people have been trying to set up accounts, and ask the vendor questions but no one seems to want to respond to your questions, so why do they have messenger turned on and an email listed if they aren't going to communicate with people.