Wer nutzt diese Software?

For data-driven marketers from businesses of all sizes looking to deliver a 1:1 personalized customer experience at scale.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Blueshift Labs
  • https://blueshift.com
  • Gegründet 2014

Über Blueshift

Blueshift is the world's first Customer Data Activation Platform (CDAP), which combines customer data, predictive intelligence and multichannel customer journeys into a single scalable platform. Blueshift's patented AI technology allows marketers to target the right customers, with the right content, at the right time, through the right channel. Blueshift's multichannel journey flows let marketers connect all customer touch points across web, mobile & offline creating a seamless 1:1 experience

Blueshift Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • DSGVO-Compliance
  • Datenabgleich
  • Datenintegration
  • Kampagnenmanagement
  • Kundenprofile
  • Kundensegmentierung
  • Personalisierung
  • Prädiktives Modellieren
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • A/B-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Ereignisgesteuerte E-Mail
  • Kundenbefragungen
  • Mailinglisten-Management
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Email-Editor
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • E-Mail Marketing
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Kanalmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Leadmanagement
  • Mehrere Kampagnen
  • Chatbot
  • Für E-Commerce
  • Für den Vertrieb
  • Mehrsprachig
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Prädiktive Analytik
  • Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
  • für das Gesundheitswesen
  • E-Mail Marketing
  • Engagement-Überwachung
  • Gutscheine
  • Kanalzuordnung
  • Kontextabhängige Zielansprache
  • Push-Benachrichtigungen
  • Standortbasiertes Marketing
  • Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
  • Versenden von Textnachrichten
  • A/B-Tests
  • Abgebrochene Verkaufsprozesse wiederherstellen
  • Empfehlung-Maschine
  • Erfahrungsmanagement
  • Inhaltsanalytik
  • Kampagnen-Segmentation
  • Konten-basiertes Marketing
  • Kontextabhängige Zielansprache
  • Kundenprofile
  • Verhalten-basiertes Targeting
  • Website-Personalisierung

Die hilfreichsten Reviews für Blueshift

Super versatile, user-friendly platform that proves to be a great marketing tool

Mit Google übersetzen Bewertet am 21.5.2019
CRM Manager
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been implementing quite a few different frequency tests lately - and Blueshift makes it easy to flag customers in certain segments to easily evaluate and track how the tests are performing. We've been able to identify gaps in revenue that we're missing because we aren't emailing at the most optimal cadence for consumers.

Vorteile: Blueshift is very versatile from a functionality standpoint. I feel like we are able to accomplish most things we want to test easily and efficiently. For the most part it is very user friendly as well. I've only been a daily user for the past 5 months, and I feel like I was able to pick it up very quickly with limited frustration.

Nachteile: The dashboard tends to be a bit buggy - it usually doesn't impact what we're trying to accomplish, but it can get frustrating when you run into issues that prevent you from finishing a task. I will say that support is very quick to respond and usually resolves issues in a timely manner. Another point that I've spoken with the Blueshift team about is more robust reporting. Many times we are interested in looking at campaign trends filtered by template - there are ways to look at overall template performance and overall campaign performance - but not a way to layer both. I'd love to see more intricate reporting in the future.

CDP with Intelligence

Mit Google übersetzen Bewertet am 21.5.2019
Darshit P.
Staff Engineer
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Blueshift has been very useful for supporting our CDP initiatives. The Tech Stack that the software uses are best in class with latest and greatest technologies. It is evident when we integrate customer interaction events into the platform. It offers great segmentation and syndication features for the Marketing Department to execute campaigns specific to email and social channels

Vorteile: Flexibility of Data Integration
Ability to create reusable segments
Dynamic Templates for personalization
Dynamic API Integration
Cloud App Integration with tools like Salesforce
Data Science and Machine Learning models that the software produces

Nachteile: Analytic Capabilities . Would like to see features that allows query engine and analytics reports on the data sets. This helps users drive campaigns

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