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Was ist Twilio?

Twilio ist die laut Hersteller weltweit führende Cloud-Kommunikationsplattform, mit der du Kunden über kanalübergreifend ansprechen kannst – d. h. per SMS, Sprache, Video, E-Mail, WhatsApp und mehr. Umlagebasierte APIs ermöglichen es Unternehmen, ihre Kommunikation zuverlässig zu skalieren.

Wer verwendet Twilio?

Unternehmen jeder Größenordnung, die Lösungen für die Cloud-Kommunikation in über 100 verschiedenen Ländern benötigen

Twilio Software - 1
Twilio Software - 2
Twilio Software - 3
Twilio Software - 4
Twilio Software - 5

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Twilio

Twilio

4,5 (430)
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
7
4,2 (430)
4,3 (430)
4,1 (430)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
15,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
80
8
4,4 (516)
4,2 (516)
4,1 (516)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Twilio

Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
MessageBird
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
Nachrichten-Personalisierung
SMS-Nachrichtenversand
Google Voice
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Zadarma
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
Nextiva
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
CallHippo
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Computer Telephony Integration
Review Wave
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Textnachrichtenversand
cally.com
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
WhatsApp
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff

Bewertungen über Twilio

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
27%
3
5%
2
2%
1
3%
Ryan
Ryan
Marketing Director
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product for the tech savvy

5,0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Sebastian
Sebastian
Owner in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very useful but getting more and more expensive

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: You have to build your own interface to use the Twilio API. Or pay for a software that can use the API, which is easier and cheaper. The Twilio interface only allows you to monitor usage, create reports, billing management, and program IVR. It doesn't provide an interface for your sales team to use.

Vorteile:

I like how complete it is and all the API possibilities. You can achieve so much if you know what you're doing. You can create a call center and monitor everything, including recordings. SMS marketing, ringless voicemail, etc..

Nachteile:

As you scale, it gets very expensive (no discounts at all for loyalty). Zapier is losing its market share to Make, Pipedream, and Pabbly. Soon the same will happen to Twilio.

Aseel
Account in Jemen
Buchhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Egypt

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: I benefited a lot from the application, as it provided me with many functions and capabilities that helped me greatly in performing the work and presented it to me smoothly, quickly and concisely in one place, many benefits in the success of the work and the communication process, I was able to see the workflow, control it and follow it up, and I solved Many of the problems with the application that some employees made with some customers, and I dealt with these problems quickly and amicably. I realized many facts and reached many information and benefits..

Vorteile:

I found many advantages of making voice calls and sending text messages through the application and using them in the performance of the company's work, so that the application has become an indispensable main reference in life Daily and practical, I found integration in job performance in a very large way and it provided me with many things and benefits in performing work and controlling it, communicating with customers, suppliers and employees, monitoring them and their performance, knowing the desires and needs of customers, voice mail service, call recording, and many, many features in this application .

Nachteile:

It has an easy, simple, practical interface that all groups can use and benefit from in a smooth and uncomplicated manner. It has advantages when the internet is cut off or the network is weak. I found integration in the performance of the current practical work and doing it to the fullest by means of this application, but it contains something that I think it lacks, which is the support of the Arabic language Some customers face a problem because of the availability of the language only, and we hope that the application will pay attention to this point and focus on it.

Ajay kumar
Full Stack Developer in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

First class SMS API Platform for developers

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I have been using Twilio for three years. Actually this is a very suitable Platform for SMS. This is the Platform I recommend to all my clients.

Vorteile:

I am Ajay Full Stack Developer. Basically I'm using Twilio for SMS. Two things motivate me to use Twilio one is, compare to other SMS Platform it's very easy to get the payed API Key and and minimum of code. Second thing is, They provide very good costumer care support.

Nachteile:

Features wise no drawbacks in Twilio but compare to other platform littlie bit more cost.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Good features, but terrible support service

3,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Twilio: good features, terrible support service! Pray you never need their support! I opened a ticket almost a week ago asking for a simple thing: deactivate 2FA to be able to migrate the WhatsApp Business Account (WABA). Until today, they haven't resolved it. They take a long time to respond and send stupid questions. So far, they haven't done what I asked. I'll miss a perfect time to migrate because of them.

Vorteile:

Telephone number, WhatsApp Sender, and SMS with a good API integration.

Nachteile:

The support service is terrible. There is no chat support for all customers (you have to pay for this support type in addition to the contracted service). The ticket response time lasts an average of 24 hours. If it's an important issue your company will suffer the consequences. I opened a simple ticket asking to turn off 2FA on my account to migrate the WhatsApp Business Account (WABA). It has been almost a week of messages exchanged and passed from one team to another without any solution to the case.

Fernando
CTO and General Manager in Mexiko
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Service, for experienced users

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: The experience has been really good over the years, we don’t see ourselves switching to another service anytime soon.

Vorteile:

It works really well, they are good at making sure users are compliant with relevant regulations.

Nachteile:

Customer service is slow, their system is not the friendliest.