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Was ist TigerConnect?

TigerConnect ist die am weitesten verbreitete Kommunikationsplattform im Gesundheitswesen, die die Kollaboration zwischen Ärzten, Krankenschwestern, Patienten und Pflegeteams modernisiert. TigerConnect ist die einzige Lösung, die eine verbraucherähnliche Nutzererfahrung bei Text-, Video- und Sprachkommunikation mit professionellen Sicherheits-, Datenschutz- und klinischen Workflow-Anforderungen kombiniert, die im Gesundheitswesen heute unabdingbar sind. TigerConnect beschleunigt die Produktivität, senkt die Kosten und verbessert die Patientenergebnisse.

Wer verwendet TigerConnect?

TigerConnect eignet sich für große Gesundheitssysteme/IDNs und Einrichtungen in der Akutversorgung, Nach-Akutversorgung, SNFs, ambulante Versorgung, Arztpraxen, Dialysezentren, Chirurgiezentren und Heimversorgung/Hospize.

TigerConnect Software - 1
TigerConnect Software - 2
TigerConnect Software - 3
TigerConnect Software - 4
TigerConnect Software - 5

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TigerConnect

TigerConnect

4,7 (44)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
6
4,8 (44)
4,6 (44)
4,5 (44)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
89
2
4,0 (1.259)
3,6 (1.259)
3,7 (1.259)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TigerConnect

Tebra
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
PracticeSuite
Am besten bewertete Funktionen
Patientenweiterbildung
Remote-Behandlungsplanung
Textnachrichtenversand
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Patienten-Terminplanung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
IntakeQ
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Formularerstellung und -design
HIPAA konform
Mend
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Für medizinische Zwecke
Videokonferenzen
Medesk
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Luma Health
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Online-Buchung
Terminplanung
RXNT
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Elektronische Rezepte
HIPAA konform

Bewertungen über TigerConnect

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
20%
3
5%
Amanda
Amanda
CEO, APRN in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Love our TigerConnect

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Great implementation and love the system.

Vorteile:

Love our TigerConnect!

Nachteile:

None that I can find.

Angela
Vice President Patient Care Services in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best communication investment we've made

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I highly, highly recommend this product for home healthcare workers and healthcare in general. It has literally changed so much of how we communicate important patient information, scheduling, agency updates and coordination. Customer service has always been responsive and knowledgeable and has always fixed any issue we were having or answered any questions we had in a matter of minutes. In my opinion and experience, no other similar platform can do what Tiger Connect can do.

Vorteile:

It is super easy to use and onboard new users. You can easily see if messages were received and read. You can create group messages or broadcast lists to reach multiple people at once. It is HIPAA secure and we can discuss patient information and PHI. Priority messages can be sent, do not disturb and mute functions, messages can be forwarded. We can also use it form a PC and attach documents or pictures if needed. It has changed how we communicate in my home care agency and increased efficiencies and workflows.

Nachteile:

Honestly, really hard to find something we do not like about Tiger Connect.

Donna
Operations Manger in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customer Feedback

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Sending messages is simple and clean. There is nothing mind blowing about the product.

Nachteile:

the integration with other facilities is difficult to maneuver. Tech support is not very friendly or helpful.

Mike
Information Technology Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

What the heck is Clinical Collaboration Platform? I thought I was reviewing TigerConnect.

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I am still assuming we are talking about TigerConnect. It is a mature and stable product for secure text messaging. It could be even more powerful with a little more work.

Vorteile:

The TigerConnect product offers an easy to use secured text messaging product. User training required is minimal.

Nachteile:

The Broadcast feature. Very powerful way to reach every user subscribed. Unfortunately, no way to choose which users have access to this powerful feature. It is assigned to everyone. We had to turn it off. The Archive. Keeps all messages from all subscribed users. Very good. Unfortunately, no way to choose which messages an Archive user has access to. If you have Archive access you see everything. Had to strictly limit which users could have Archive access. No method for us to place all of our Switchboard subscribed users into a group which would receive every message sent or received by this group. It is merely an option for the Switchboard staff if they happen to remember to include the group. This makes handoff between Switchboard shifts less effective. There is no way to detect if a user already has a password/pin set on their mobile phone when installing the mobile app. Thus, the only way to make certain that the mobile app is secured is to force the mobile app to require a pin. So, if a user already uses a pin for their phone they will now also have to use a pin for the mobile app as well. Other apps we use can make this determination and reduce the number of pins required for the end-user. The timeout parameters for the Web Console and the Desktop Console are controlled from a single parameter. This is unfortunate since we want our Web Console to timeout much quicker than the Desktop Console. As a result our Desktop Console users have to repeatedly sign in every 15

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

tiger connect review by neurology office

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I use Tiger Connect to speak to other staff members in our practice. Because it's hipaa compliant I can say the names of our patients when necessary. So for example when the Medical Assistants do chart prep they'll send me a message with the names of the patients and the day they came into the office last if they are missing any testing. Or if a patient needs an authorization I'll get a text from the secretarial staff letting me know about it.

Vorteile:

I can text anybody in our practice when working remotely, and I don't even have a smartphone. I also don't need to remember anybody's numbers, everyone's names and titles are saved in the system so I just start typing their name and the software finds them

Nachteile:

I hate that it logs me off so quickly. Whenever i want to see what texts I have I need to relog back in. .I guess it's for security and I get that it's for a reason but it's a pain.