eHopper eCommerce

eHopper eCommerce

von eHopper

Wer nutzt diese Software?

Die Lösung ist ideal für jedes Unternehmen, einschließlich Schnellimbiss-Restaurants, Einzelhandelsgeschäfte und digitale Geschäfte.

Durchschnittliche Bewertung

46 Bewertungen
  • Gesamt 4.2/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3/5
  • Kundenservice 3.9/5
  • Funktionen 3.9/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.1/5

Produktinformationen

  • Startpreis 49,99 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • eHopper
  • http://www.ehopper.com/
  • Gegründet 2000

Über eHopper eCommerce

eHopper bietet eine integrierte E-Commerce-Umgebung, in der du deine Online-Bestellungen mit deinem Shop synchronisieren kannst. Die Lösung ist ideal für jedes Unternehmen, einschließlich Restaurants, Einzelhandelsgeschäfte und digitale Geschäfte. Zu den Funktionen gehören mobile Optimierung, Online-Bestellung, Inventarsynchronisierung, Business-Apps, detaillierte Berichterstattung und 24/7-Zahlungsannahme. Spare 50 %, wenn du dich vor dem 24.12.18 anmeldest.

eHopper eCommerce Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Bestückung
  • CRM
  • Datensicherheit
  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Management mehrerer Geschäfte
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Retourenmanagement
  • Review Management
  • SEO-Management
  • Vorlagen
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Einkaufswagen
  • Inventarverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Katalogmanagement
  • Kundenkonten
  • Mobile Commerce
  • Produktkonfigurator
  • Retourenmanagement
  • SEO-Management
  • Treueprogramm

Die hilfreichsten Reviews für eHopper eCommerce

Great Company, Great Software, Awesome Service

Bewertet am 5.11.2018
Jaime R.
Point Of Sale Deployment Manager
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ehopper has awesome support, they listen and are very fast at resolving issues. They will train you as many times as needed to ensure you and your staff can utilize every bit of the software to enhance your user experience and make sure your business runs smoothly. They have competitive pricing and are always adding new features and functions to help businesses grow and thrive.

Vorteile: This software is easy to use and has everything a business needs to stay organized and up to date with their software in todays day and age. They are constantly evolving and stay competitive in the POS industry as a leader in POS technology.

Nachteile: They are missing a few features for fullservice restuarants but plan on adding them in the future.

eHopper customer experience

Bewertet am 24.8.2018
Verifizierter Rezensent
Owner/Operator
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: For the most part, the service fills our need at this time.

Vorteile: We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Nachteile: There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Antwort des Softwareanbieters

von eHopper an 27.8.2018

Hi,
We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!

Online Shopping Made Easy

Bewertet am 30.10.2018
Verifizierter Rezensent
Technology Support Specialist
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I’m glad we were recommended eHopper, which helps me train the newly hires how to use it in a smooth manner. This program connects customers online orders to our store. Our customer department can access the inventory of their orders in one system. Software is simple to use and not complicated to manage online.

Nachteile: The features are great but needless to say, the price is quite expensive. It would be ideal if they could lower their price so they accommodate more customers who have a strict budget.

Antwort des Softwareanbieters

von eHopper an 31.10.2018

We have been working hard on our point of sale/online ordering integrations. It's wonderful to hear you are enjoying it's ease-of-use.

Amazing app

Bewertet am 12.11.2019
Sheng A.
Owner
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very happy with ehopper. Works well on tablets and PC. Does not work on phones

Vorteile: Ehopper is absolutely wonderful. Super easy, clear and professional looking interface. Allows for easy transactions and quickbooks integration. Really good customer support.

Nachteile: To really unlock it's full potential you have to purchase the subscription. I would love to just pay a one time fee and be done with it but it seems everything is going in the way of subscriptions.

Our Implementation

Bewertet am 26.9.2019
Duane M.
Owner
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Extreme lack of support and or communication, constant login and licensing issues, overall as a POS it would be fine but you get what you pay for as they say. We ended up blowing it up, losing data, and ultimately going to VEND.

Vorteile: Ease of use, price point. During the free trail it seemed that this product would work as we are still small and new but you must consider future growth as well.

Nachteile: Lack of reporting, lack of customization IE receipts, entries required that don't make sense, IE departments that don't display anyways, constant time outs on back end and needing to constantly log in, lack of integration with Moneris - an ongoing problem since the latest apple update.

Antwort des Softwareanbieters

von eHopper an 12.11.2019

Thank you for you valuable feedback! We are very to sorry to hear that you did not enjoy your experience. We are always working to improve our functionality and support. In terms of customer support, we have added additional resources with 24/7 support. Thanks again!

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