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Was ist Boulevard?

Boulevard transformiert das Business-Management von Premium-Schönheitssalons dank des proprietären Platform-as-a-Service. Boulevard wurde in Kollaboration mit Spa-Inhabern und -Betreibenden entwickelt und ist ein Management-Tool, das speziell für terminbasierte Unternehmen entwickelt wurde, die ihre Dienstleistungen mit Stil und Raffinesse anbieten.

Wer verwendet Boulevard?

Salons und Spas, die eine vollständig integrierte Business-Management-Plattform benötigen, die von der Planung bis zum Point of Sale alles abdeckt und Unternehmen dabei unterstützt, ihren Umsatz und die Kundenbindung zu steigern.

Boulevard Software - 1
Boulevard Software - 2
Boulevard Software - 3
Boulevard Software - 4
Boulevard Software - 5

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Boulevard

Boulevard

4,6 (277)
175,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
97
7
4,5 (277)
4,5 (277)
4,7 (277)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
47
31
4,7 (3.433)
4,5 (3.433)
4,4 (3.433)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Boulevard

Calendly
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
ABC Glofox
Am besten bewertete Funktionen
Mitgliedschaftsverlängerung
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
Forest Admin
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Square Payments
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Zahlungsabwicklung
talech
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Timely
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
ZENOTI
Am besten bewertete Funktionen
Terminverwaltung
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Millenium
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Produkt-Management
Produktions-Management
Booker
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Buchung

Bewertungen über Boulevard

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
19%
3
8%
2
1%
1
1%
James
James
Owner & Managing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Boulevard elevates our customer experience, giving us a competitive edge

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Stellar. Simply put the experience from onboarding, training and ongoing support is fantastic. I hear the horror stories from other Main Street owners using the more established incumbents in the space and I am glad I made the right decision to choose Boulevard!

Vorteile:

The single unified design, the built in messenger and online booking workflow. Compared with many established players who patch together different features with different user interface designs, Boulevard has one easy to use design. There is no jarring for the user when they switch features. It is all seamless. The Messenger has helped reduce telephone time significantly and has about a 90% open rate. It also provides a detailed record or client requests, issues and concerns. With voice calls, notes are not always taken. The online booking workflow has helped us increase self booking, allowing front desk to refocus time in other areas.

Nachteile:

Boulevard feature development is continuous so I always feel confident that features and improvements will be added. One area that could do with improvement is the Guest Account Management. Ideally guests would like the ability to log in and see their service history and transactions in addition to being about to book. I know though that this is an area receiving some focus now and look forward to seeing improvements in 2022.

Shelby
Manager in USA
Kosmetik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Shelby from FBE & Facebar

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall I'm THRILLED with Boulevard. From the speedy customer service, to the easy to understand layout. I'm so lucky we found Boulevard for our business!!

Vorteile:

I like how customizable everything is. With running a medical spa & a facial bar we have a lot of specific times / treatments. It’s so easy to create and edit everything! I also love that there is a place to submit requests for changes and new ideas!

Nachteile:

The only thing I wish I could change is to make the appointment service modifiers assignable to employees! This is such a specific, weird request and it's in no way affecting how we operate on a day to day basis so I don't really care that much!

Ryan
CEO in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Customer Service is Inexistent. Bait and Switch Operation. Once they got you they are GONE!

1,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: By far the worst experience I ever had in the Medical Spa Industry. No customer service at all. Not even a single phone number of someone to call if you need help. It's bait and switch operation. They take your money, hope you can figure it out on your own, and then nowhere to be found.

Vorteile:

The staffs scheduling was very easy to operate and manage.

Nachteile:

There's no customer service unless you like talking to a bot. They don't provide any phone numbers. You will have to schedule a zoom call if you need assistance. They don't respond to emails either.

Howie
Co-Owner in USA
Einzel- & Familiendienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Everything you need in salon software

5,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

BLVD has everything from scheduling basics to marketing to deep reporting to easy payroll management.

Nachteile:

depending on all the extra features you choose, the monthly cost is higher than we're used to but over time, it evens out

Jess
Owner in USA
Kosmetik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy Switch but missing a few details for the high price tag

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Boulevard is user friendly. for the high price tag i had expected a few more features it seems like a relatively new software as they say theyre working on a lot of features alot. you cant invoice clients, or clients cant see any credit on their account or use it to pay the deposit.

Vorteile:

The transfer from zenoti was easy. they were very helpful everything transfered over fine except one package and our rep went through and manually switched it themselves.

Nachteile:

The deposit feature is all or nothing. Clients that already have account credit or vouchers (packages) are still required to pay deposit and its a bit annoying for them and use to figure out how to refund. it seems like alot of cc fees for money i cant keep.