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Was ist eola?

Die Buchungs- und Managementplattform der nächsten Generation. Bietet dir eine neue Möglichkeit, dein gesamtes Unternehmen ohne aufwändige Verwaltung zu managen.

Erheblich schneller und optimierter als jede andere Buchungsplattform funktioniert diese Plattform überall und auf jedem Gerät perfekt.

Außerdem ist das Tool unglaublich einfach zu bedienen und stellt sicher, dass du nicht die meiste Zeit damit verbringen musst, gegen veraltete Technologie anzukämpfen, die kaum besser ist als Stift und Papier.

Probiere es kostenlos aus, denn das Unternehmen verdient nur, wenn du es tust, über Eola.

Wer verwendet eola?

Die Plattform ist eine Plattform, die für Unternehmen jeder Größe geeignet ist. Da sich die Preisgestaltung des Unternehmens nicht nach der Nutzerzahl richtet, ist die Plattform für kleine und große Unternehmen gleichermaßen gut.

eola Software - 1
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eola Software - 3
eola Software - 4

Du bist nicht sicher, ob eola das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

eola

eola

4,7 (43)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
45
Keine Integrationen gefunden
4,7 (43)
4,8 (43)
4,8 (43)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
36
6
4,6 (123)
4,5 (123)
4,4 (123)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eola

Momoyoga
Am besten bewertete Funktionen
Mitgliedschaft-Management
Online-Buchung
Registrierungs-Management
Bookwhen
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Buchung
Registrierungs-Management
Rezgo
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Zahlungsabwicklung
FareHarbor
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung von Akitivtäten
Zahlungsabwicklung
TeamUp
Am besten bewertete Funktionen
Klassen-Management
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
WooCommerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Website-Management
Timendo
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Bookeo
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
WellnessLiving
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Online-Buchung
Reservierungs-Management

Bewertungen über eola

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
26%
3
2%
Gavin
Gavin
Co-Owner in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ideal online booking and team management tool.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The overall experience so far with Eola has been great. They offer a well designed, useful & fully-featured product that suits our business needs, and with a transparent pricing structure that is affordable to the average small business.

Vorteile:

Easy to install and setup the eola booking widget on any website with just a small snippet of code, which can be customised to suit the colour of your brand/website. Setting up the products in the eola market place is and straightforward, and fully customisable to display content that correlates with your brand and products. Fully integrated with availability calendar and useful team management tool. Has the benefit of being used as a point-of-sale tool for manual over-the-phone/face-to-face bookings. Simple and competitive flat fee pricing structure with no hidden costs. Great for small, seasonal operators like us. Great customer support with quick responses and resolutions to all queries.

Nachteile:

Very little to grumble about, really! I guess the only thing would be to say that the platform, having just competed the beta phase of its development, is still in its infancy and is yet to reach its full potential, no doubt; but, having been a ‘pioneer’ user of the system over 2018, it has been encouraging to see it evolve, in real-time, as the developers add features and functionality, primarily in direct response to their users’ requests.

Antwort von eola

vor 6 Jahren

Thanks Gavin! It's an absolute pleasure working with you and your business.

Isis
Yoga & Paddle board Instructor in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

My experience with Eola

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Positive experience. I was very convinced with starting up, but not 100% sure yet if this is the platform where I will stay with for the coming years, will have to see how it works out after this first year.

Vorteile:

Easy set up. Lot of support in set up and launch stage. Easy to use for both business and clients.

Nachteile:

- Mobile app would be great and then also a quick overview of upcoming sessions on mobile so that in one glimpse your'e able to see your schedule.- Customers sometimes accidentally tick the option that they are the organiser and not participant, seems not always clear.- Disclaimers are not always filled in, sometimes I have to chase, would perhaps be better if this was finalised while the booking was made.- I would like to be able to choose when pay outs come in my account, rather safe them up and manually pay out to my bank (like you're able to do when you have your own account in Stripe)- Payment option to pay in instalments would be very helpful for more expensive bookings.- Retreats or events with different options and different pricing is very difficult to set up at the moment (or maybe I have missed something)

Chris
Director in UK
Sport, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Awesome customer service

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall, I'm very happy with my experience. The team behind Eola are great and have been extremely helpful in setting up, identifying the best ways. I would definitely recommend them as they listened to what we wanted and were looking for, unlike other companies who just stayed fixed on what they wanted.

Vorteile:

The customer service from [sensitive content hidden] is nothing less than impressive. They are both great at their job and nothing is ever too much. I've had many a last minute call or "how do I do this?" The software is ok to use, but can take a bit of getting used to.

Nachteile:

Moving from one system to another was the difficult part and getting used to the way the new system worked. Along with different features.

Corine
Manager in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Customer Support from [sensitive content hidden]

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

Eola is a simple and easy to use booking system, customer service is always great too

Nachteile:

It is very black and white, not very customisable

Susan
Owner / Manager in Irland
Sport, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Like having an extra member of staff

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Very good, the support team are very helpful and the development team are always working away on new systems for improving the customer flow.

Vorteile:

Online booking system the takes payments, and sends automated confirmation email, send question packs and collects consent forms.

Nachteile:

Its not clear for parents and guardians on how to book kids onto activities. Then once they have booked themselves in by mistake, its very annoying that I cant then fix it.