eDesk

von Xsellco

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Wer nutzt diese Software?

From startup to enterprise, xSellco helps online retailers of all sizes take the complexity out of multichannel customer support so they can support more customers faster.

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Xsellco
  • http://www.xsellco.com/
  • Gegründet 2012

Über eDesk

Built for eCommerce from the ground up, eDesk by xSellco gives online sellers the ability to streamline queries
from all sales channels into one, unified, easy-to-use helpdesk. eDesk puts all the data you need to solve a problem right there in front of you, so you can send fast,
personalized responses. Order details, delivery information and any previous communication are automatically matched with incoming queries so you can resolve tickets and get back to selling

eDesk Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management

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