Wer nutzt diese Software?

B2B and B2C companies of all sizes across all industries including, but not limited to, SaaS, subscription box, manufacturing, insurance, fitness, dental, universities, cable/satellite, and financial.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $249/Monat
    Preisinformationen
  • Preisinformationen Kilterly offers four pricing tiers based on number of customers.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Kilterly
  • https://kilterly.com
  • Gegründet 2018

Über Kilterly

Kilterly is designed to reduce churn and strengthen customer relationships with easy-to-use tools that provide data-driven insight and automated customer outreach. Our software combines powerful proprietary survey and campaign management tools with integrations to software platforms you may already use to create a robust framework for measuring customer health, maximizing customer satisfaction, and enhancing revenue.

Kilterly Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Analytik
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Sammlung mehrere Kanäle
  • Textanalyse
  • Trend-Analysen
  • Umfrage-Management
  • Wissensmanagement
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Ertragsmanagement
  • Gesundheitswerte
  • Gewinn- / Verlust-Analyse
  • Kommunikationsmanagement
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kunden-Lebenszyklus-Management
  • Kundenbindung
  • Nutzung-Nachverfolgung / -Analytik
  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamifikation
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Kilterly

Kilterly gets it right, serves a great niche

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.11.2018
Jason D.
Staff Software Engineer
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Customer Retention issues are usually addressed as a question in the past tense - "What happened?" Kilterly helps turn that into "What's happening?" Which is great when it saves the loss of a customer over some trivial hurdle.

Vorteile: Clean UI, easy to use and understand. Focusing on the retention problem specifically tailors the workflows in an intuitive way. The dashboard is a ready-to-go view of customer health without any configuration.

Nachteile: It's a great product but, more data and more touch-point integrations like SMS would be awesome.

Solved a huge problem for us - customer retention and engagement

Mit Google übersetzen Bewertet am 21.11.2018
Alvin A.
Vice President
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has been great working with Kilterly and using the product. Great team and great product. I look forward to continuing our relationship and continue to improve our customer & revenue retention.

Vorteile: Kilterly provides a simple and easy to use software for me to engage with my customers, identify at-risk customers and automate many of my customer emails allowing me to ensure product usage, customer happiness which in turns allows me to improve my customer retention. It also allows me to find detractors (for me to contact to ensure that they will renew) along with promoters (to help me with case studies, white papers and more).

Nachteile: None at the moment - we have a few integration requests and our representative & his team added those to their feature list.

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