Wer nutzt diese Software?

TeleCapture is ideally suited to small and medium businesses looking to measure the marketing effectiveness of their online and offline advertising campaigns.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 5,99 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • TeleCapture
  • http://telecapture.com
  • Gegründet 2007

Über TeleCapture

TeleCapture has been providing the fastest and most cost-effective call tracking and recording software available since 2007. Quickly set up unique phone call tracking numbers to measure your marketing effectiveness with simple reports. Boost your sales conversion rates with caller data & optional call recording. Instantly access real-time data online with our simple online dashboard. No contract. No setup fee. Instant activation. Cancel whenever you'd like. Plans starting at just $5.99/month.

TeleCapture Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für TeleCapture

Excellent Value, Easy to Use

Bewertet am 16.11.2018
Kenneth M.
Owner
Anwaltskanzlei, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Excellent, highly recommended.

Vorteile: Very easy no-brainer set up and allows you to track what you are getting for your ad spend using these as tracking numbers.

Nachteile: No real negatives, you do have to pay by the minute but it is a pretty reasonable rate.

Antwort des Softwareanbieters

von TeleCapture an 20.11.2018

Hi Kenneth! Thank you for using TeleCapture. We just started offering free minutes with our Premium and Ultimate numbers. Premium numbers now get 600 free minutes per month, and Ultimate numbers get 1,000.

A life saver

Bewertet am 20.11.2018
Ross W.
President
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy configuration to set up recording verification calls to augment to written agreements. I was constantly shocked how many people did pay attention to the most important details. It was a life saver to be able to send them the recording of them saying "yes", they understood this or that, which was very clearly stated by our reps.

Vorteile: Configures to send notification of recordings

Nachteile: It's not free (oh well). Anything of value has a price.

Great product

Bewertet am 27.11.2018
John P.
Founder & CEO
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: TeleCapture has been 100% dependable... it works. When I had a billing problem because I got a new credit card, Customer Service helped quickly and professionally.

Vorteile: It works. It really helped my business stay connected to prospects and customers.

Nachteile: We have not had any problems. So I cannot state any cons.

Nice Software

Bewertet am 20.11.2018
Lynne L.
Marketing
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been using for many years and very happy with the to track my incoming calls and move where the incoming calls are directed when needed.

Vorteile: Very easy to use. Easy to implement and view analytics.

Nachteile: Difficult to get invoice info in Internet Explorer

Charrette Development Group

Bewertet am 16.11.2018
Gadson W.
Owner
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The Telecapture folks are very responsive and handle any issue extremely quickly. Love the service, just a little pricey.

Vorteile: Seeing who called, date, time and duration of the call and being able to access the recording when needed.

Nachteile: That is does not sort the calls like it used to. I could run a report before and sort the calls by date, by caller id or any other heading at the top to help see what is going on with my calls.

Antwort des Softwareanbieters

von TeleCapture an 20.11.2018

Hi Gadson! Thank you for your feedback. We actually just released an update this week that fixed sorting, maps, and a few other things. If it is still not working for you, please let me know.

Lies weitere Bewertungen