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Was ist Vitally?

Vitally ermöglicht es kundenorientierten Teams in B2B-SaaS-Unternehmen, das bestmögliche Kundenerlebnis zu bieten. Die Lösung bietet deinem Team 360-Grad-Kundenprofile, eine unglaublich flexible Zustandsbewertung und -berichterstattung sowie erstklassige Automatisierung – alles in einer ansprechenden UI verpackt, die von jedem Teammitglied geschätzt wird. Mit Zugriff auf angereicherte Kundendaten, proaktiver Benachrichtigung über gefährdete und Upsell-Konten sowie automatisierter Interaktion mit Bedarfskunden hilft Vitally, die Wirkung jedes Teammitglieds zu verzehnfachen und die Abwanderung zu eliminieren.

Wer verwendet Vitally?

B2B-Saas-Unternehmen

Vitally Software - 1
Vitally Software - 2
Vitally Software - 3
Vitally Software - 4
Vitally Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Vitally das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Vitally

Vitally

3,7 (9)
299,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
17
4,0 (9)
4,0 (9)
4,1 (9)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
67
4,1 (6.857)
4,3 (6.857)
4,1 (6.857)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Vitally

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Vertriebsaktivitätsmanagement
ChurnZero
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kundenbindung
Kundensegmentierung
Gainsight CS
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Gesundheitswerte
Kundenmanagement
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Supportticket-Management
Ticket-Management
SmartKarrot
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Gesundheitswerte
Kundenmanagement
Front
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Inbox-Management
Mobiler Zugriff
Preferred Patron Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Transaktionshistorie
Treueprogramm
Upzelo
Am besten bewertete Funktionen
Feedback-Management
Leistungskennzahlen
Stornierungsmanagement

Bewertungen über Vitally

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
22%
4
44%
3
22%
1
11%
Daniela
Daniela
Customer Success Manager in Österreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Perfect CSM Tool for small to medium companies

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy to set up, finally all my data in one place. Their support was very helpful if any questions came up, but you can do everything yourself within the tool as well.

Nachteile:

Actually nothing really, but I'd like to note that the value of Vitally is only as good as the setup and data you put into that. So make sure you clean the data of the other tools before you start with integrating it.

Ben
Customer Success Manager in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A larger scale

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

This software is focused on using product analytics to inform the Customer Success process. The platform is designed for B2B SaaS which is a plus.

Nachteile:

The software needs a dedicated CS team otherwise you would be better off using a product analytics platform. If you aren't doing manual outreach, this platform is probably not for you.

Robert
Account Manager in UK
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for CS (if set-up properly) and not so great for account management

3,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

It's easy to use. Good for tracking the health of accounts

Nachteile:

There isn't great stakeholder mapping/hierarchy functionality. It kills me that you can only have one client 'account owner'. Particularly with large enterprise accounts, you typically have multiple owners. As an Account Manager, I feel like it's lacking a lot of functionality I need in my role. Our main issue is that it's not set up properly - doesn't integrate well with Hubspot or our backend tech (some of these issues are on our side). Would like to see better templating for account plans etc.

Samuel
Samuel
Head of Sales & CS in Uruguay
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Product and it keeps getting better

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Our CSM has changed multiple times in the last year due to their growth but the service has always been great.

Vorteile:

Vitally was very simple to implement and get going. In the end, it comes down to the quality of the data that you integrate with it.

Nachteile:

Account tracking rules are a bit limiting but this hasn't stopped us from performing or tracking customers in anyway.

Colby
Solutions Engineer in USA
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Vitally Review

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I loved the amount of info that was available for each customer from the integrations we used with stripe and segment. It allowed me to find out important data about our customers without referencing other software

Nachteile:

Not as many features available between CS and sales as I'd like

Gabriella
Technical Account Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to get started

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

- Health scoring can be setup in a day- Easy to keep customer tasks, notes, insights organized

Nachteile:

- Conversations, and Hubspot integration needs improvement

John
VP in USA
Alternative Streitbeilegung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Bad CS software

1,0 vor 10 Monaten

Kommentare: There was no experience to describe the experience

Vorteile:

Nothing, no value added, it was absolute money wasted with no results

Nachteile:

Everything was fine until the sales, but after that, the onboarding process was terrible. There was no value for money, and the company seemed more interested in taking money from customers rather than providing good service. In addition, the customer success leaders seemed unaware of which customers were using their software. There was no accountability.

Bolortuya
Business Operations Manager in Kanada
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Vitally review

4,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Vitally is great solution for us as we deal with multiple contacts per customer, this allows us to track and resolve problems per contact and customer. We can easily delegate tasks to the assigned CSM and track the progress. Also, we have clear visibility to our customers ARR, Key dates, OHS. We also, do like how we can filter views per revenues, customers with missing data, etc. The ability to integrate with our other key platforms is essential.

Nachteile:

Vitally is a big platform and it'll take a bit to learn all of the bells and whistles to ensure we are maximizing our value. The cost is bit high for the number of users and viewers we get, other than that this is a good tool for CSM's.

Jo
Analytics in USA
Unterhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Vitally for key account management

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Integrates with intercom and hubspot really well

Nachteile:

Does not have much analytics feature to utilize it