Was ist Novocall?

Novocall ermöglicht Unternehmen einen sofortigen Rückruf potenzieller Kund*innen, die Interesse an ihrem Produkt oder ihren Dienstleistungen gezeigt haben basierend auf der Analyse ihres Website-Verhaltens. Die Anwendung hilft Unternehmen, unentschlossene Besucher*innen in eingehende Verkaufsgespräche mit echten Vertriebsmitarbeiter*innen umzuwandeln. Anrufe, Leads und Verkäufe können um 50 bis 70 % steigern.

Wer verwendet Novocall?

B2B-Unternehmen, B2C-Unternehmen, E-Commerce-Shops, die komplexe Produkte oder Dienstleistungen verkaufen, Marketingagenturen

Wo kann Novocall bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Novocall
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Singapur

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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  • Novocall
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Novocall – Videos und Bilder

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Novocall

39,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
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39,00 $/Monat
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Novocall Funktionen

  • Anruf-Transkription
  • Anrufaufzeichnung
  • Aufzeichnung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • CRM
  • Call Tracking Metrics
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Leadmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Alternativen für Novocall

Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten. Erfahre mehr über Agile CRM
CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
Die Lösung RingCentral Contact Center bietet Omnichannel-Funktionen, mit denen Kunden entscheiden können, wie sie mit dir interagieren möchten.
Cloudbasierter Power Dialer/CRM: Wähle bis zu 80 Kontakte/Stunde, hinterlasse sofort Voicemails und E-Mails, verwalte Kontakte und schließe mehr Verkäufe ab.
Eine Analyseplattform, die für diejenigen entwickelt wurde, die sich auf Qualitätsanrufe und Inbound-Leads verlassen, um den Erfolg zu messen.
Squaretalk ist eine vielseitige Cloud-Kommunikationsplattform, mit der deine Vertriebs- und Supportteams von überall aus effektiv arbeiten können. Erfahre mehr über Squaretalk
Office24by7 CRM best for small and medium sized businesses to large enterprises to organize sales, marketing and communication better.
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
SalesExec ist eine All-in-one-Vertriebsautomatisierungslösung, mit der du mehr Interessenten erreichen kannst. Mit Wählfunktion, SMS und E-Mail-Pflege.
Ringio adds telephony features to your CRM for increased productivity, less manual data entry, and enhanced coaching and analytics.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
ContactSPACE bietet Cloud Contact Center-Technologie, mit der Kundengespräche verbessert und Produktivität und Transparenz erhöht werden können.
Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.

Bewertungen über Novocall

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
15%
3
2%
Egor
Egor
CEO in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Helps to connect with potential customers

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Novocall helps me a lot to get my phone ringing by pro-actively prompt the set visitors to contact me with their booking requests.

Vorteile:

The Novocvall puts a widget with the phone icon on it on the screen (bottom right for example) and clients can connect to an agent by entering their phone number and asking to Call them now or they can schedule a call later. They also can message from there instead. The best part is that you can set up this as a popup on scroll, or after a certain time, on idle. Therefore you proactively prompt your site visitors to connect with you.

Nachteile:

No voicemail Can not import and host your own numbers Call recording is only available on a Business plan Only works as a website widget. Can not be set up as a direct call dial to the agents' numbers Can no the used as a call tracking

Victor
Victor
Digital Marketing Specialist / User Experience Designer in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the best app investments I've ever made

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I set up Novocall the very first day I got it. It was great. After using it for a couple days I started getting more customer to speak with and made more sales. I ended up upgrading because the proof was there and it worked. Using the Novocall app my sales have increased and in the first two months alone the amount of sales it brought in paid for the Novocall app 10x over. Thanks JJ and everyone at Novocall. Please keep improving and innovating.

Vorteile:

It gives the ability for my online customers to easily get in touch with myself or my staff. We use FAQs and bots but when people shop online, they often have questions that need immediate personal one-on-one answers and Novocall gives an instant solution that FAQs or bots just can't do. On the back end, the ability to easily setup, customize, add other users was a great experience.

Nachteile:

I use another type of software similar to Novocall. It would be nice if after the call customers would receive a notification by sms, email or right through the app to leave a review for our business or just a rating for feedback of the call. But I'm sure they working on this. I use Shopify, and while installation was a fairly easy (just insert a line of code), it would be nice if there's a Shopify integration. But I think this is on Novocall's roadmap as are calendar integrations and more.

Verifizierter Rezensent
Founder in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versorgungsunternehmen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good value prop

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I like the service offering and simplicity in implementation to our multiple website.

Nachteile:

It has technical issues when it comes to call routing (e.g. try disconnecting the call when you get)

Mark
Mark
Managing Partner in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Experience the Joy of Novocall

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Getting my customers to get in touch with me without them needing to dial a number or paying for the call is obviously what Novocall does. It does this very well. My experiences so far are only superb. Very excited about the upcoming features mentioned in the roadmap.

Vorteile:

It is incredibly easy to set up! I did have some minor question and they were quickly addressed by a real friendly support team. For a relatively new product, the feature set is amazing. Novall is very stable and I have not encountered any glitches in the system. Very excited to have a good alternative for CallPage, which unfortunately has let me down a couple of times. Now in the process of switching my whole setup to Novocall! Definitely recommend. Try it yourself.

Nachteile:

The roadmap is very ambitious. This is not a negative point really. I do expect that their team will roll out new functionality in a fashionable time without disrupting the quality of the service. But that is something only the future will tell.

David
David
Vice President, Sales in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

It works!! But....

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: See the information above about my customer service experience. I purchased this from App Sumo for a one time price--based on the customer service I have received thus far I am not sure that I would become a monthly subscriber.

Vorteile:

I like that the widget is easy to set up and configure. i like the idea that I can place a really big CALL TO ACTION (call us...literally) on my site.

Nachteile:

I asked a customer service question during regular US Business hours and I was told they were off line. The question was "Can I set up more than one widget". The answer I got back, by email 8 hours later was YES. While that technically was the answer, I don't know how to do it. So, my bad for asking, maybe a poor question. But their bad for not anticipating my real need...the HOW to set up a second wdiget.

Antwort von Novocall

vor 4 Jahren

Hi David, I'm sorry for the poor support reply. I've dropped you more information answering your question and let me reassure you that it should not happen again. Also, reviewing our support protocols and guidelines now. Thanks for telling us!