Amazon SES

Amazon SES

von Amazon Web Services

Wer verwendet Amazon SES?

Das Tool ein zuverlässiger, kosteneffektiver Service für Unternehmen jeder Größe, die E-Mails verwenden, um mit ihren Kunden in Kontakt zu bleiben.

Was ist Amazon SES?

Amazon Simple Email Service ermöglicht Entwicklern und Vermarktern, Marketing- und Transaktions-E-Mails zu senden und zu empfangen.

Amazon SES – Details

Amazon Web Services

http://aws.amazon.com

Amazon SES – Preisübersicht

Amazon SES ist verfügbar ab 0,10 $. Amazon SES bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Amazon SES findest du unten.

Startpreis

0,10 $

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Amazon SES Funktionen

Transactional Email Software
A/B-Tests
Berichterstattung / Analyse
Dynamische Inhalte
E-Mail-Überwachung
Kontakt-Datenbank
Mailinglisten-Management
Spam-Überprüfung
Vorlagen-Management

Amazon SES – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 58 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.2/5
Kundenservice
4.3/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Alejandro M.
Digital Marketing Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2019

"The cheapest but the hardest to configure"

Kommentare: I have some knowledge and I read a lot to be able to configure it as I wanted, which sometimes it was frustrating, but I finally made it as I wanted and need it, that plus the price, the results... Awesome!

Vorteile: What I love the most is "The pricing", it is extremely cheap compared with other massive mailing systems like mail chimp or others.

Nachteile: The ease of configuration... You need a little bit of knowledge to configure, and even more knowledge if you want more specific features.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2019
Ari eko P.
CTO/CO-Founder
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.10.2019

"robust and cheapest email delivery on the world"

Kommentare: i am avid user of amazon ses and this i very good software

Vorteile: Amozen ses is cheapest and very good for deliverity in email space. their free tier is also generous and their pricing is very pocket friendly.

Nachteile: setup is complicated especially for newbie, but there are tons of guide on the internet to setting amazon ses.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.10.2019
Verifizierter Rezensent
Product Marketing Manager
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2020

"Cost effective and extremely reliable"

Kommentare: It has provided us the base of our email delivery. Pocket friendly and worth every penny you put into.

Vorteile: We have been using Amazon SES service right from the initial stages of our product journey. It is extremely reliable and has never failed us. I like the fact that we can track the emails sent, I use it for a lot of purposes. It has always been fast and robust, a must use. The best part of it being very cheap.

Nachteile: The implementation is not very fast, it did take a bit of time. But once you are up and running, it does not require a lot of maintenance.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2020
Nicholas S.
Data Science Architect
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020

"Easy scalable email service"

Kommentare: We have regular internal systems notifications successfully setup with AWS SES. It has integrated well into our code base, and is recommended as a service.

Vorteile: It's an easy to use email service that integrates well with any code base that you have setup, it is easy to use for systems notifications. It's also pretty easy for users to enable their email address to receive emails, which is a good feature to also avoid spam. The CLI and SDKs are also pretty easy to use and implement.

Nachteile: The email limits can be pretty small at first, which can be a nuisance when trying to setup internal notification systems.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020
Perry G.
Owner
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.12.2018

"No Support for Amazon Simple Email Service"

Kommentare: It was good to start, but frustrating once we wanted to go further and when we had any issues whatsoever. It was at the owners decision that we pulled the plug on this project once he listened in on our support call, once we did get someone to talk to us.

Vorteile: this is a very simple but capable email system that we tried to use and i have worked with others who have used it. the feature set is good, the speed is excellent and the ability to lease an IP and to have tiered levels is very good. It also has a good reputation dashboard so we know what is going on and how to make sure we get lots of emails through spam filters

Nachteile: Spam filters eventually catch up to you. Also they provide no support via phone that is worthwhile. The support techs are condescending and not very helpful. They close cases very fast, they send pre-canned responses that do not answer the questions you ask, and it is useless to talk to them. We moved away from them after we could not get what we needed done.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.12.2018