Airy Messenger

Airy Messenger

von Airy

Wer verwendet Airy Messenger?

Airy Messenger is an incredible addition to any business looking to expand their communication suite to include messaging with customers.

Was ist Airy Messenger?

Using messaging, Airy enables businesses to have meaningful conversations that form long-lasting relationships with their customers by carefully balancing technology and human interaction. Businesses rely on Airy for new customer acquisition, personalized content engagement, and customer. Airy helps solve complicated business problems by deploying their suite of robust automations and exceptional multi-platform applications.

Airy Messenger – Details

Airy

https://airy.co

Airy Messenger – Kostenübersicht

Airy Messenger bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

Airy Messenger Funktionen

CCM-Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung

Airy Messenger – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Angelica S.
helpdesk
Computer- & Netzwerksicherheit, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.4.2019

"airy messenger"

Vorteile: it will help us to message and communicate to customers and will help us to grow business

Nachteile: nothing to be least like with airy messenger because it is very useful

Antwort des Softwareanbieters

von Airy an 17.4.2019

Thank you for the kind words, Angelica. Please let us know if you'd like to try out any of our custom automations to help with your customer support. We have some great tools that could really benefit your team and are happy to let you try them out for free to see for yourself.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.4.2019
Arman A.
Operator
Glücksspiel & Casinos, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.7.2019

"Airy"

Vorteile: It’s simple, there is no unnecessary options at all, just your account, your organization, empty templates, and a light/dark two themes, that’s literally all.

Nachteile: But it’s useless in my opinion, as the only function it has is to connect facebook pages to this messenger, which is quite odd.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.7.2019