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Was ist Papirfly?

Brand Center von BrandMaster erweckt deine Marke zum Leben, sorgt für einheitliche Kommunikation und steuert deine Markenstrategien und Marketingaktivitäten. Erfasse und teile Digital Assets, Marketingaktivitäten, Vorlagen, Kampagnen und Kommunikation an einem einzigen Ort. Vermarkte deine Marke erfolgreich, indem du dein Unternehmen und deine externen Stakeholder miteinander verbindest. So kannst du festlegen, wann und wie du Inhalte freigibst, ohne deine Marke und Kommunikation aus den Augen zu verlieren.

Wer verwendet Papirfly?

Diese Anwendung ist skalierbar für Unternehmen jeder Größe, die Digital-Asset-Management und Markenkontrolle benötigen. Media Bank ist unabhängig von Inhalt und Menge auf die organisatorischen Bedürfnisse zugeschnitten.

Papirfly Software - 1
Papirfly Software - 2
Papirfly Software - 3
Papirfly Software - 4
Papirfly Software - 5

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Papirfly

Papirfly

4,7 (18)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
10
4,7 (18)
4,8 (18)
4,7 (18)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
9,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
467
34
4,5 (4.630)
4,3 (4.630)
4,5 (4.630)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Papirfly

monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
Canto
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Versionskontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Uptempo
Am besten bewertete Funktionen
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Planung der Aktivitäten
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Screendragon
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Ressourcenmanagement
IntelligenceBank
Am besten bewertete Funktionen
Asset Sharing
Dateikonvertierung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Acquia DAM (Widen)
Am besten bewertete Funktionen
Asset Sharing
Dokumentenspeicher
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Marvia
Am besten bewertete Funktionen
Brand Guidelines
Digital Asset Management
Kampagnenmanagement
Cortex
Am besten bewertete Funktionen
Bibliothek von Vermögenswerten
Suchen / filtern
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
CoSchedule Marketing Suite
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Gantt-/Zeitstrahlansicht
Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Bewertungen über Papirfly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
22%
3
6%
Daniel
Daniel
Campaign Manager in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BMW Northern Europe

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very good, pragmatic and open to develop and tailor the product.

Vorteile:

The staff and their ability to response to challenges. The DAM and sharing features are the real gems, making it easy to share content with users and non-users.

Nachteile:

The planning functionalities need improvement and further integration into the CMS.

Gabriel
Artworker in Italien
Freizeit, Reisen & Tourismus, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Perfect Fit

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have been able to hugely decrease the creative team’s time spent scaling visual assets to different markets. It also has allowed the social media team to be more responsive to current trending topics, yet staying on-brand. We have directed a big part of our production to BrandMaster templates, which makes it possible for each one of our 10 markets to localise and download their desired version without any back and forth with the design team.
We have maximised the potential use of our assets by including BrandMaster’s varied possibilities into the design process. Previously, we would work until having a final design for an asset, whilst now we can offer different background variations, text placement options, adding or removing elements from the design and even different colour schemes - all from the same template.
Also, the Covid-19 pandemic had a great impact on the travel industry and HolidayPirates had to adopt the reduced time work scheme very rapidly and extensively in the first months of the crisis. Having a wide range of visual templates for social media in BrandMaster made it possible for us to keep delivering beautiful, visually unified and fresh content to our followers, even with a reduced team. That would have been a much bigger issue if we hadn’t had BrandMaster fully implemented.

Vorteile:

Brandmaster has multiple functionalities that appealed to our needs. Being a cloud-based template tool, it allowed us to centralise our templates offers and make sure there isn't any outdated version being used. We can also adapt the already existing templates whenever we have a new visual style update. The templates can be configured with very specific restrictions and liberties to the users, meaning we can be sure that every asset exported with Brandmaster will follow perfectly our brand's visual identity and accessibility standards, whilst still giving our end-users creative freedom. This provided autonomy to the teams who use the tool reduced immensely the time spent with process such as approval, localisation and delivery.

Nachteile:

It takes some time to learn all the tricks of building more advanced templates, but all the investment in learning each tool's functionalities has payed off.

Jelle
Software Engineer in Niederlande
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Easiest to use

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

BrandMaster is a very easy to use brand management system. It's interface helps you getting started and has good working features.

Nachteile:

I can't think of anything I didn't like, but new features would be great

Daren
Head of Operations in UK
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Brandmaster Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Professional, from beginning to end, from sales through to support. A great product and look forward to see where they go from here.

Vorteile:

Its ease of use for both the end user but also the administrator, with very little required training you can get up and running in a short period of time. Its highly configurable and can look and feel like its your own. With its modular price model you can add to your products and grow as you go without having expensive upfront costs for features you may not require straight away.

Nachteile:

There was nothing really that i didn't like, the backend configuration is a little dated but i understand they are in the process of releasing a new updated version very soon.

Martyn
Martyn
Solutions Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Manage multiple brands with ease

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The CMS functionality makes it incredibly easy to build a home for your brand, using the library of widgets our superusers can easily customise and update the Brand Portal. The ability to house multiple brands has been key for us - Enabling individual brands and local markets to have access to a personalised brand hub, but still enabling our centralised marketing function to have access and search across all sub-brands is incredibly powerful.

Nachteile:

Nothing so far, we are looking forward to expanding our use case across the other available modules.