IBM Watson Campaign Automation

IBM Watson Campaign Automation

von IBM

Wer verwendet IBM Watson Campaign Automation?

For digital marketers who want to have quick and easy access to their campaign data and industry benchmarks.

Was ist IBM Watson Campaign Automation?

AI-enabled campaign automation assistant that supplies campaign data, evaluations, and predictions in conversational format.

IBM Watson Campaign Automation – Details

IBM

http://www.ibm.com

Gegründet 1911

IBM Watson Campaign Automation – Preisübersicht

IBM Watson Campaign Automation bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für IBM Watson Campaign Automation findest du unten.

Preisinformationen

Contact IBM for pricing information

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

IBM Watson Campaign Automation Funktionen

KI Software
Chatbot
Für E-Commerce
Für den Vertrieb
Mehrsprachig
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Prädiktive Analytik
Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
für das Gesundheitswesen
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare

IBM Watson Campaign Automation – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
3.5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

The Personality Analysis Of Social Networks Is Already Possible

Bewertet am 14.1.2020
Iván B.
Gerente de Marketing Digital
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: With IBM Whatson we build behavior patterns to improve our digital marketing. With IBM Watson we build and manage our AI at the enterprise level. Personality profiles based on data extracted from social networks such as twitter allows us to determine behaviors to improve our marketing.

Vorteile: With a flexible and optimized information architecture, Whatson allows us to accelerate production and deployment based on AI. With Whatsaon we can create predictive models of customer behavior, with this we make more accurate predictions, we can automate the processes, and increase the user experience.

Nachteile: Being a new technology, the new vocabulary is always complex, the semantics used by the reports must be optimized and adapted very well.

Capable and Easier Than Salesforce Marketing Cloud

Bewertet am 1.5.2018
Daniel H.
CEO
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Platform is well designed and intuitive making it easy for users of other systems to adapt to the IBM Watson Campaign Automation tool set. Planning and creating broadcast and automated campaigns can be mastered in no time. The data structures and functional operations work well.

Nachteile: Some of the more advanced features require a learning curve, but once mastered they are quite reliable.

Best tool for CRM

Bewertet am 16.9.2019
Amanda G.
CRM Executive
E-Learning, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is a great tool that I use daily for my campaigns. I can schedule my emails in advance which is great, but also afterwards see the heatmaps of my emails to see what went good and what was not clicked that much in order for me to improve it in future emails.

Vorteile: The scheduling system because it has a quality check before scheduling which is very useful in case you used an experience in a wrong way.

Nachteile: The customer service because more than once some of my emails were scheduled, but then not send because there was an error. I got a case notification via email of the customer team, but more than once they could not tell what exactly was going wrong and causing the error.