Was ist Visitly?

iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in and sign out.
Features - iPad based sign in/out, Web Dashboard, Realtime host notifications, instant badge printing, facial recognition, free trial, out of the box integrations and many more.

Wer verwendet Visitly?

Organizations looking to modernize and simplify their front desk with Visitly visitor management and to give guests their best first impression.

Wo kann Visitly bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Visitly
  • Ansässig in San Leandro, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Deutschland, Indien, Kanada und 4 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch und 5 weitere

Über den Anbieter

  • Visitly
  • Ansässig in San Leandro, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support
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Visitly – Videos und Bilder

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Visitly

29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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29,00 $/Monat
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Visitly Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Kontaktmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Vorabregistrierung

Alternativen für Visitly

Schütze die Personen und Orte, die dein Unternehmen vorantreiben – mit WhosOnLocation.
Die anpassungsfähige Besucherverwaltungsplattform, die Unternehmen wie Netflix unvergleichliche Sicherheit und Nutzerfreundlichkeit bietet.
Sign In App ist sicher und flexible für das Besuchermanagement, die Anmeldung von Mitarbeitern und Auftragnehmern sowie für die Buchung von Schreibtischen und Besprechungsräumen. Erfahre mehr über Sign In App
Besuchermanagement-Lösung: Web-Dashboard für Personal, Empfang und Sicherheit, Welcome iPad App für Besucher, Today iPhone-App für Personal Erfahre mehr über Proxyclick
Cloudbasierte EHS-Plattform zur Erfüllung aller Sicherheitsanforderungen. Einfache Verwendung für Belegschaft, einfache Anpassung für Führungskräfte. Probiere es aus.
Biete kontaktlose Sicherheit und sichere Onsite-Erlebnisse für deine Besucher mithilfe einer datenzentralisierten Cloud-Plattform. Unbegrenzte Geräte und Besucher.
WorkforceID macht es einfach, alle Mitarbeiter wieder am Arbeitsplatz willkommen zu heißen und gleichzeitig die spezifischen Gesundheits- und Sicherheitsanforderungen des Unternehmens zu erfüllen. Erfahre mehr über HID Visitor Management Solutions
Sine ist ein Arbeitsplatzsoftwaresystem zur Registrierung von Besuchern, Auftragnehmern, Mitarbeitern, Studenten und Kurieren über Web, Tablet und Mobilgeräte.
Besucherregistrierung vereinfacht! Vizito ist eine saubere, moderne und individuell anpassbare Lösung, um Deine Besucher anzumelden, zu verfolgen und zu verwalten. Erfahre mehr über Vizito
Greetly hilft Unternehmenskunden und Coworking-Führungskräften dabei, Zeit zu sparen, Geld zu sparen und mehr zu erledigen. Teste die digitale Empfangsanwendung.
TDS Visitor ist eine mehrsprachige SaaS-Besucherverwaltungslösung, die tiefe Erkenntnisse und sichere InfoSec bietet.
TIKS Visitor Management System ist eine Besuchermanagementplattform mit einem optionalen integrierten Auftragnehmer-Managementsystem.

Bewertungen über Visitly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
42%
William
Customer Service in USA
Maschinerie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

PrePlus Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Absolutely love the feedback of the software and is a huge improvement from our previous software. Very pleased to have Visitly.

Vorteile:

Easy to use; very user friendly; high level dashboard allows us to see more than others we have used; very beautiful software.

Nachteile:

Sometimes can get a bit slow on the dashboard; requires a little bit more confirmation to understand how to utilize some other capabilities.

Clay
IT in USA
Industrieautomation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Responsive Service

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: After completing a list of requirements, we found that visitly checked all the boxes and did so at a reasonable price. Their integration with our active directory, and customer service, as well as ability to use low cost printers really sold us on them.

Vorteile:

Visitly is managed in a way that makes their customer service super responsive to feature requests and bug fixes. Since installation a little over a year ago the software has grown and expanded implementing new features and fixing issues that we identified and filed tickets for.

Nachteile:

I don't always like being the tester for software that I'm paying for so I feel at release the software could have been a little more complete. However, the company's response to all of our issues has been fantastic. Wish I didn't have to use the cludgy ipad printer interface to get visitor badges

Brian
IT Support in USA
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Signing in made easy

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: was easy to setup and get working. Had no problems setting up a printer. Just install and go for the most part.

Vorteile:

Like that it takes a photo of the person signing in. Keeps track of who has been in the building. Easily integrate into AD. New features being updated often. Has a nice dashboard. has a lot of options to customize for any company. Its better then a pen and paper sign in sheet.

Nachteile:

They need to make the font for the badge able to be bigger. All of the font. Not just the name. Would be better if the buttons on the dashboard did something.

Mike
Network Administrator in USA
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Solid Product for Small to Medium Businesses

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

VERY simple to setup and use. Works great for what we need which is a simple sign-in process for our visitors. The face recognition for returning customers works surprisingly well. Set up was very simple and Visitly has less features than most of its competitors which helps it stay easy to set up and simplify the process for our guests. It is low cost which is also great so I would highly recommend this product for anyone looking for a simple easy to use sign in process. We are currently working on our own SLA to implement into the software as well which they did a great job integrating into the system as well.

Nachteile:

Print quality on the badges is a bit of an issue but they have been working to improve this for me and have done a great job with this. I don't really think it is a con on their product in all honestly, I am looking to resolve the issue with a small light behind the iPad to improve the lighting for when it takes the visitor picture.

Judith
President in USA
Halbleiter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great option for businesses.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We appreciate having a more formalized process and being able to create photo badges without a lot of extra hardware and expense. Additionally, as the President of a small company, I need to be aware of all sorts of things. Visitly allows me to receive notifications of who is visiting and why even when I am not in the office. The Visitly staff has been A+ and I appreciate their willingness to understand the needs of my individual business.

Vorteile:

I appreciate that the software is not overly complicated to implement. Additionally it is easy to use. As a small business we have so many other items that need our attention that spending enormous amounts of time to implement, maintain or us e a software program is not appealing at all. The Visitly team has great customer service- in the event you need it!. You can get going- looking professional in no time.

Nachteile:

There isn't much I don't like about this software. I am impressed that they are continually adding new elements. For example allowing employees to receive text notification. Internally, we added our own paperwork and NDA to accommodate certain visitors, but it works.

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