Was ist 800response?

Lead-Generierung, Tracking und Erfassung von Kundendaten:
800response bietet eine umfassende SaaS-Softwarelösung für Lead-Generierung, Lead-Tracking und Interaktionsanalyse zur Verwaltung von Top-of-the-Funnel-Lead-Generierungsverfahren. Sie ermöglicht die fokussierte Nachverfolgung und gezielte Pflege dieser wertvollen Leads mit Kundenprofildaten und Interaktionsanalysen.

Wer verwendet 800response?

Die Lösung wird von KMUs, Unternehmen mit mehreren Standorten sowie Franchise-Systemen in einer Vielzahl von Branchen, wie Automobil, Heimverbesserung, Bildung, Gesundheitswesen und mehr, benutzt.

Wo kann 800response bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • 800response
  • Ansässig in South Burlington, VT, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • 800response
  • Ansässig in South Burlington, VT, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

800response – Videos und Bilder

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800response

250,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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39,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

800response Funktionen

  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Anruf-Transkription
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anruferprofile
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Aufzeichnung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • CRM
  • Call Tracking Metrics
  • Dashboard
  • Daten-Connectors
  • Daten-Import / -Export
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Konversion-Tracking
  • Lead Benachrichtigungen
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leistungskennzahlen
  • Planungs-Tools
  • Programmierte Aufnahme
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Visuelle Analytik
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Wichtige Leistungsindikatoren (KPI)

Alternativen für 800response

Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Eine Analyseplattform, die für diejenigen entwickelt wurde, die sich auf Qualitätsanrufe und Inbound-Leads verlassen, um den Erfolg zu messen.
Autopilot ist einfache und visuelle Marketing-Automatisierungs-Software.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
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55PBX is a Brazilian based Business Communications Platforms with Voip, Whatsapp, SMS and integrations with Support, Sales, Ecommerce

Bewertungen über 800response

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
12%
3
3%
2
2%
Jon
Jon
Continuous Improvement Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great for customer service auditing!

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I love the call recording feature and the ability that 800response gives me to be able to listen in on my call center to track how they are doing and the information they are giving. I also love the demographics features built in.

Nachteile:

The overall interface is a bit dated and could use modernization but this doesn't affect functionality.

Antwort von 800response

vor 2 Jahren

Thanks for the positive review! We're glad that our call transcription and consumer profile features are working so well for you. We will pass along your comments about our UI to the development team. Wishing you success in 2021!

Jonthan
Territory Manager in USA
Baumaterial, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Process Improvement for Profitability

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: [SENSITIVE CONTENT] & 800Response have been critical partners of ours for many, many years. There is no vendor that supports and nurtures us better than 800R and their partnership has allowed our team to focus on our business and be less marred by day-to-day irrelevancies. We are beyond thrill with Mariann & 800Response and how they've support our growth with full advocacy and without reservation.

Vorteile:

800Response gives us the ability to nurture each lead we receive from its fundamental inception (Call Tacking), to learn from each experience (Call Recording), and to maximize each opportunity to support conversations and grow our business.

Nachteile:

800Response gives us the ability to nurture each lead we receive from its fundamental inception (Call Tacking), to learn from each experience (Call Recording), and to maximize each opportunity to support conversations and grow our business.

Antwort von 800response

vor 7 Monaten

Thank you so much for the review and helpful feedback! We will pass along your comments to the team, and we're always here if you need anything! Looking forward to working with you in 2022 and beyond!

Amanda
Marketing Services Manager in USA
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Propelled Brands

2,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Not very good. Good customer service but not a good platform

Vorteile:

The call recordings. The customer service is also very good

Nachteile:

It is old fashioned, hard to navigate, not useful besides listening to calls

Antwort von CallFinder

vor 10 Monaten

Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We take all feedback into consideration, and we will pass along your comments to our development team. Please note that significant updates to our UI are on the product development roadmap. In the meantime, our customer service team is always here to assist you with anything you need. Feel free to reach out to us any time, and thanks again for sharing your thoughts.

Danielle
Spa Lead Program Manager in USA
Konsumgüter, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Company that deserves a glowing review

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: From finding the company to working almost daily with [SENSITIVE CONTENT] to integrate 800 Response with our systems has been a wonderful experience!!

Vorteile:

The ease of this software is unmatched. Although the company is EXCELLENT about offering trainings and instruction it is almost not needed with how user friendly the system is.

Nachteile:

Not really sure I have found a Con yet. So far all the functionalities have worked in sync with our needs.

Antwort von CallFinder

vor 10 Monaten

Thanks for the awesome review, Danielle! We are so happy to hear that you've had such success with our solution, and that it's so easy to use. We will be sure to pass along your feedback to the rest of the team. We're always here if you need anything!

Verifizierter Rezensent
Vice President, Marketing & Communications in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great system

5,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

Outstanding customer service, great reporting tools.

Nachteile:

The spreadsheet-based configuration system, while thorough, is a bit tedious.

Antwort von 800response

vor 7 Monaten

Thank you for leaving a review! We are happy to hear that our reporting tools are meeting your needs and that our customer service continues to meet and exceed expectations. Our development team has quite a few updates to our system on the roadmap, but we will certainly pass along your feedback. As always, our Client Engagement Specialists are here to help, so let us know if we can do anything to support you in the meantime. Thanks again!