Was ist Aloware?

Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social.

Wer verwendet Aloware?

Small to medium businesses looking to reduce their customer wait time on the phone, and open up to new business communication channels such as SMS and social media.

Wo kann Aloware bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • Aloware
  • Ansässig in Encino, USA
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Aloware Kosten

Startpreis:

50,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Aloware bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Aloware ist ab 50,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Aloware
  • Ansässig in Encino, USA
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Aloware – Videos und Bilder

Aloware Software - 1
Aloware Software - 2
Aloware Software - 3
Aloware Software - 4
Aloware Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Aloware
Aloware Software - 1
Aloware Software - 2
Aloware Software - 3
Aloware Software - 4
Aloware Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Aloware vergleichen

Aloware

50,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
30,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
30,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
124,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Aloware Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatische Outbound Dialer
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Call Tracking Metrics
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Für kleine Unternehmen
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Leadmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Mobiler Zugriff
  • PBX
  • Power Dialer
  • Prädiktive Wähler
  • SMS-Marketing
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Umleitung der Anrufe
  • Voice-Mail
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für Aloware

CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
Mit CallTrackingMetrics kannst du die gesamte Kundenreise über die verschiedenen Teams hinweg erfassen und alle deine Gespräche auf einer Plattform verfolgen.
All-in-one-Telekommunikations- und CRM-Plattform, die eine Omnichannel-Lösung zur Optimierung der Kommunikation und des S&OP (Sales and Operations Planning) für jedes Unternehmen bietet.
Innovative, reliable, easy-to-use, and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
Call management software that helps businesses manage client calls, conferences, voicemail, agent screens, recording, and more.
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
Cloud-Kontaktcenter mit praktischer KI – Inbound-, Outbound-, ACD-, IVR-, Predictive-Dialer-, Chat-, Anrufaufzeichnungs- und CRM-Integrationen.
Squaretalk ist eine vielseitige Cloud-Kommunikationsplattform, mit der deine Vertriebs- und Supportteams von überall aus effektiv arbeiten können. Erfahre mehr über Squaretalk
Cloud-Telefonielösung zur Verbesserung der Kundenerfahrung mit Datenerfassung, Datenaufbereitung und -analyse.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
55PBX is a Brazilian based Business Communications Platforms with Voip, Whatsapp, SMS and integrations with Support, Sales, Ecommerce
Omnichannel customer interaction platform with AI self-service and agent-assisted capabilities on-cloud and on-premise

Bewertungen über Aloware

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6 (29)
Benutzerfreundlichkeit
4,5 (29)
Kundenservice
4,8 (29)
Funktionen
4,6 (29)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4 (29)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
24%
3
3%
2
3%
Caleb P.
Caleb P.
Digital Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best option for a real estate organization

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have segregated our sales line from our customer service line. This, along with our ability to text using the same number we speak to clients on has been a game changer. Anoosh and his team have been great enabling us to adopt the product into our existing business without experiencing downtime.

Vorteile:

It's a tie between two features. Automated data entry through our CRM integration (this saves me at least 30 minutes to an hour every day) and the ability for our team to adopt Aloware wherever and whenever using our legacy phones, the softphone or the native apps.

Nachteile:

Tagging a contact on mobile is still something I haven't been able to figure out on my own. I will have to contact support for help.

Carolyn A.
Franchise Operations in USA
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Catered Dialing Experience

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I can now have my agents blast through hundreds of leads a day, using the right time zones and seamlessly dialing with Hubspot.

Vorteile:

The features that were most impactful was the Power Dialer. A true power dialer that integrated with our CRM, Hubspot. It is very easy to customize and navigate the software to my contact center's needs. And, the integration was seamless. They had me up and running in one day.

Nachteile:

One feature that is challenging to find is a true local presence and Aloware doesn't have it. They do have a time zone differentiator integrated into their power dialer which is such a hard feature to find on the market!

Ed S.
CVO in USA
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Real-Time prospecting leads increasing deals closed

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Excellent customer service open 24/5 and simple to implement

Vorteile:

Ability to integrate with Hubspot Professional Marketing Hub and Professional Sales Hub and dial new leads within 1 to 3 minutes and have 2-way text conversations in real-time right at optin

Nachteile:

3 Seat Minimum per month rather than the ability to purchase a single license and buy more on an as need be basis

Arwa A.
Dentist in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Okay

2,0 vor 11 Monaten

Kommentare: It is okay, but depends on the day honestly.

Vorteile:

Easy to use and love how it shows patients names when calling

Nachteile:

Disconnects often. Can not hear phonecalls properly and have to call back. Connection is not clear. A lot of time we have to call multiple times for the phonecall to go through

Ian B.
Director of Marketing in USA
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

2-in-1: Great Value

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Aloware are and the team behind it are excellent. Great value, very responsive to customers, and a high level of configurability for coders and non-coders alike. I would definitely recommend.

Vorteile:

The ability to operate both a customized call center with SMS, alongside phone tracking for marketing attribution all in a single platform.

Nachteile:

Not all features a are intuitive to find, though extensive documentation exists within the app.