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Was ist Instore?

Instore ist ein Point of Sale (POS) der nächsten Generation, der für Kleinunternehmer entwickelt wurde. Dein Restaurant oder Einzelhandelsgeschäft wird mit Instore leichter laufen, während du von engeren Beziehungen zu deinen Kunden und einem schnelleren Umsatzwachstum profitierst. Zu den beliebten Funktionen von Instore gehören Kundenprämien, Geschenkkarten, Werbeaktionen, Online-Bestellungen, Arbeits- und Inventarmanagement, Bestellung/Bezahlung am Tisch und präzise Berichte, die dir bessere Betriebsentscheidungen ermöglichen.

Wer verwendet Instore?

Instore eignet sich hervorragend für Fastfood- und Full-Service-Restaurants und verschiedene Einzelhandelsgeschäfte.

Instore Software - 1
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Instore Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Instore das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Instore

Instore

3,9 (37)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
1
4,1 (37)
3,9 (37)
4,0 (37)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
38,90 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
365
14
4,0 (1.233)
4,1 (1.233)
3,9 (1.233)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Instore

Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Bestandsoptimierung
Integration in die Buchhaltung
Epos Now
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Real-Time Data
Verkaufsberichte
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
LS Retail
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
Preismanagement
retailcloud
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Kostennachverfolgung
SKU-/UPC-Codes
AB POS
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Mobiler Zugriff
Zahlungsabwicklung
Loyverse POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
eHopper
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kundenkonten
Verkaufsberichte
Rezku POS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Verkaufsberichte
für Restaurants

Bewertungen über Instore

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
27%
4
43%
3
22%
2
3%
1
5%
DUSTIN
Owner in USA
Restaurants, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent POS for Bar Based Businesses

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: For the money, its hard to beat Instore as a great POS system for our cigar bar.

Vorteile:

The user interface of Instore is very simple to use. The way it presents categories and then items in those categories allows for fast input of orders for customers. The recently added Tab feature allows us to store credit card numbers without having to hold customers cards for tabs they want to run. The ability to add employee payroll cost, as well as COGS allows you to quickly see what your true profit for the day was after each shift closing.

Nachteile:

The reporting system isn't as robust as I'd like, however the basic reporting does provide you with access to most items. I'd like to see more details around breakdown of sales per hour and day, etc.

Susan
Bookkeeper in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Ease of use and great customer service!

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The ability to see your companies daily and monthly sales. Customer service is great and they respond quickly when problems arise.

Nachteile:

Have not been able to figure out how to assign a cashier to each register transaction. This is something that is needed to track cash loss prevention.

Alex
Owner in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

It's been a journey

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Nice folks. If not for the fact that we're tied in to the gift cards that we've sold, we would probably experiment with different POS options. We're not convinced that other apps are better, we suspect that they all have pluses and minuses. But it would be nice to have the freedom to explore a bit more.

Vorteile:

Generally speaking, it does what we need it to do in a way that makes sense. We often go months without thinking about it or worrying about it. The team at Instore genuinely cares, and while they don't listen to all of our feedback, we can see that our feedback has led to improvement.

Nachteile:

I don't think the back end is robust enough. Sometimes it's impossible to download reports because the server times out before it processes and packages the reports. We've never felt that the "end of day" functionality made much sense. We'd like more flexibility with how it interacts with individual staff members. Sometimes changes are made without us being informed that don't feel like improvements. It would be nice if there were more flexibility in settings about how the app is set up.

My
Bartender in USA
Unterhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Instore

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

I like the emails we get about updates & the interface. For the most part it's really easy to use and the FAQ are very helpful.

Nachteile:

It's not always the most intuitive POS system. It took a long time got an update to be created that allowed us to start tabs.

Lizzie
Tasting Room Manager in USA
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

My experience with Instore is overall favorable, but not without some frustrations

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: THANKS FOR ADDING TABS!!!!!

Vorteile:

I like that usually when I call for assistance, I get a response within an hour. I also appreciate the ease of adjusting items through the back end of things. The ability to control tax on each item has also been vital to being able to use the system for my business.

Nachteile:

The system isn't as intuitive as it could be. I'd also like to see more specifics in terms of back end reporting.