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Was ist AVOXI?

Die effektive, kostengünstige und nutzerfreundliche cloudbasierte Callcenter-Software AVOXI Genius. Verwalte deine Geschäftskommunikation problemlos von einem intuitiven webbasierten Kontaktcenter aus. AVOXI Genius ist die erste Plattform, die deine Kontaktcenterlösung mit deinem Sprachdienst integriert. Virtuelle Telefonnummern stehen zur sofortigen Aktivierung in mehr als 160 Ländern zur Verfügung. Mit Angeboten von 4,99 $ bis 24,99 $ pro Nutzer*in ist AVOXI Genius eine äußerst kostengünstige Lösung. Genieße 30 Tage risikofrei.

Wer verwendet AVOXI?

1. Gastgewerbe und Reisen 2. Gaming 3. Haltbare Konsumgüter 4. Online-Einzelhandel 5. Finanzdienstleistungen 6. Gesundheitswesen 7. Outsourcing von Geschäftsprozessen (BPO)

AVOXI Software - 1
AVOXI Software - 2
AVOXI Software - 3
AVOXI Software - 4
AVOXI Software - 5

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AVOXI

AVOXI

4,8 (53)
19,99 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
27
4,7 (53)
4,6 (53)
4,8 (53)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
128
27
4,5 (263)
4,2 (263)
4,3 (263)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu AVOXI

CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
RingCentral MVP
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Avaya Cloud Office
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
CallHippo
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Computer Telephony Integration
Vonage Business Communications
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
VoIP-Verbindung
Avaya UCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Chat / Messaging
8x8 X Series
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zoho Voice
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Ringover
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung

Bewertungen über AVOXI

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
15%
1
2%
Robert
Robert
Project Manager (PM) in Dominikanische Republik
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

AVOXI Genius is the best option for your IPBX and DID needs

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Avoxi Genius is definetely the best software for Voice over IP. You can manage everything you need to get your IPBX and your DID numbers work!

Vorteile:

The software has great features that help you manage all your DID needs. You can add new DID´s, get special offers, get analytics and all the information you need to get the most of your IPBX

Nachteile:

Everything is great. I will maybe improve the customer support a little bit

Antwort von AVOXI

vor 3 Jahren

We love to hear you've had such a great experience with AVOXI! Thank you for the feedback!

Capucine
Project Manager in Frankreich
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Avoxi is the best for this service on the market

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Avoxi is making possible real time communication cross countries, with a specifically good quality of calls and very low costs. Especially over this covid crisis when travelling has become impossible, Avoxi is litterally saving our business projects.

Vorteile:

In comparison to other similar services existing on the market Avoxi defintely makes a difference on every level. The price and quality of communication are the real plus. The options management is also very easy and a special mention for the GREAT customer service, which is rare enough nowadays and should be congratulated when good.

Nachteile:

For the use of our project this service is perfect, nothing seems negative about AVOXI to us

Antwort von AVOXI

vor 3 Jahren

Capucine - Thanks so much for the fantastic review. We really appreciate your feedback.

Utku
Director in Türkei
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Fraudulent charging

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We paid for 4 months but could not event use the system successfully for one full day. When we asked for refund, they never replied and continued charging. We deleted our account and deleted our credit card details, they continued to charge by using cc records! We had to cancel the cc in order to escape from this trap. We keep all these emails and records just in case anyone object to these comments.

Vorteile:

It seemed cheap at first. After months we see that this is the trap.

Nachteile:

Very low voice quality. Not stable operation (None of the calls were received for few days). Almost no support. (If you reach them from Linkedin, you may luckily receive some irritating replies)

Dhanalakshmi
Senior Subject matter expert in Indien
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

One stand solution for Call centres

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience is WOW & excellent. It has helped meeting our requirement to make calls to other countries residing in India. We assumed we may face network issues & call quality issues in beginning but AVOXI proved it wrong.

Vorteile:

AVOXI is a very simple platform which is very easy to understand, configure settings and use it. The platform enables self-reliance and very less dependency on support team would require for configurations. Agent platform is also very simple to use. There are integrations available like Teams, CRMs etc. which makes the life simpler. Overall, its a WOW experience with AVOXI :)

Nachteile:

There are no such features which I liked least about this software.

Tracy
Coo in USA
Verlagswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Great!!!

Vorteile:

It was a perfect fit when we moved from our corporate office land lines to remote during the pandemic.

Nachteile:

I don’t have any issues so far. I like it better than my old phone service.

Antwort von AVOXI

letztes Jahr

Thank you for your feedback Tracy! We are so happy that we could help make your move to the cloud a seamless experience. Please don't hesitate to reach out to our support team if you do have any questions or issues we can help with!