Konnect Insights

von Prudence Analytics and Software Solutions

4.5 / 5 10 Bewertungen
Konnect Insights

Wer nutzt diese Software?

U.S, U.K, Australia, South East Asia, India

Durchschnittliche Bewertung

10 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 99,00 $/Monat
  • Preisinformationen Pricing is primarily based on volume of conversations (mentions).
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Prudence Analytics and Software Solutions
  • https://konnectinsights.com
  • Gegründet 2014

Über Konnect Insights

Konnect Insights is a social listening and analytics platform that offers all in one tool for Listening + Analytics + Social CRM + Publishing. Easy-to-use, great coverage from 100s of millions of sources, beautiful dashboards, real time data are some of the key strengths of Konnect Insights.

You will fall in love with the user experience and the UI of the tool. There are loads of slicing and dicing of data. Built on big-data technology ensures you do not miss any data.

Konnect Insights Funktionen

  • Anpassbare Berichte
  • Engagement-Verfolgung
  • Kampagnenanalysen
  • Lead-Zuordnung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Nachterminierung
  • Nachverfolgung von Influencers
  • Wettbewerberüberwachung
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Content-Management
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kundenbindung
  • Nachterminierung
  • Nachverfolgung der Marken
  • Social Media-Überwachung
  • Verwaltung mehrerer Konten
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Folgenabschätzung
  • Konfigurierbare Warnmeldungen
  • Kundenbindung
  • Nachverfolgung von Influencers
  • Reputationsmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Trend-Verfolgung
  • Wettbewerbsanalyse

Die hilfreichsten Reviews für Konnect Insights

Excellent tool with great features and more importantly simple and beautiful user experience

Bewertet am 15.8.2019
Manpreet kaur C.
Digital Marketing Executive
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The best tool I have used so far. Automation of tickets, classification, Queuing are some of the best features. 

Vorteile: All-in-one, very comprehensive,  Good in all aspects of listening , customer experience management, analytics, dashboards, BI tools, publishing. More importantly simple and excellent user experience. 

Nachteile: Nothing as such. It is ever evolving so need more tutorials on new features. The tool is exhaustive 

Good All-round Listening and Analytics Tool

Bewertet am 20.8.2019
Salman S.
Head - ORM, Research and Analytics
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: - Excellent coverage of major social platforms
- An always-reachable team
- Easy to use and understand
- The module for social analytics of owned pages and competition is very useful
- In-built Social CRM workflow module is great
- One feature I absolutely love is the ability to track Instagram Tag mentions
- Customizable dashboards
- Not extremely expensive like other tools in the market

Nachteile: - The keyword query builder could be way better (like Brandwatch)
- Some results are discovered late and appear under new results, increasing the likelihood of the former getting missed
- The structure of the export files could be more streamlined
- Some fonts on pre-made reports can get illegible
- While dashboards are customizable in terms of widget choices, it would be cool to have pre-made dashboard templates with wizards that ask the user of what is needed
- Also, dashboards currently allow layouts of 100%, 2x50%, 3x33% and 4x25%. A dashboard where every widget is resizeable would be great

A complete end-end solution software for Digital Agencies and Brands

Bewertet am 31.7.2019
Ajay M.
ORM Head
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Always been good, customer support is always active and helpful irrespective if its a holiday. The overall Price factor as I compared to other listening tools in the market is cost-effective. It has all those features that are needed for any digital agency today. Listening + Analytics and Publishing module.

Vorteile: Very user-friendly and Customize too. Personalization is what I loved in this tool.

Nachteile: Need more colors, themes and tool should be capable enough to add any manual data, Insights in dashboards and reports.

All in One!

Bewertet am 31.7.2019
Pratish J.
Online Reputation Management
Onlinemedien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Using 3 modules on a daily basis with a great experience. Excellent support team. May new things can explore with the tool.

Vorteile: AB Testing - It is the best option as the user is aware of what mentions he will get before creating the topic. No wastage of mentions.
Customize dashboard.
Amazing Social analytics module.

Nachteile: Stats are not correct in CRM Report.
Figures are not clearly seen in some specific charts.
The dashboard should look more attractive with more themes.

One of the Best Social Monitoring and Listening tool

Bewertet am 1.8.2019
Sachin R.
Associate Director
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: - Reporting
- Sentiment Analysis
- Dashboards
- Support
- Interface
- Implementation of user feedback

Nachteile: Nothing in particular. We did face a few teething issues while setting up, however, with proper support and guidance, these were resolved expertly within good time.

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