Was ist My Junna?

A HIPAA compliant client management software to organize your clients, case notes, organize and track community resources and more!

In My Junna, you can easily enter case notes and access community resources from your phone. You can also organize and share those resources and track all of your incoming and outgoing referrals. Run important detailed reports on your company as well as electronically sign case notes, contracts and more! Let My Junna simplify your day!

Wer verwendet My Junna?

Aging Life Care Manager, Geriatric Care Manager, Patient Advocate, Disability Case Managers, Care Coordinators, Social Services Case Manager, Medicare Case Manager, Medicaid Case Manager.

Wo kann My Junna bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • My Junna
  • Ansässig in Delaware, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • My Junna
  • Ansässig in Delaware, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

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Englisch

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My Junna

89,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
350,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
65,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

My Junna Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beurteilung-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Empfehlungs-Management
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Fall-Management
  • Formularverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Patienten-Aufnahme
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenakten-Aufzeichnungen
  • Patientenmanagement
  • Programm-Management
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für My Junna

Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
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Bewertungen über My Junna

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Kathleen
Counselor & Care Manager in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Flexible, Supportive, & Outstanding

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: My Junna is a supportive, flexible company. The customer-service is outstanding. I generally don't even have to wait a day to get my questions answered. One time, I voiced a question on a Friday evening, thinking I would need to wait until Monday morning for an answer. The issue was resolved within an hour. I feel like My Junna partners with me to meet my goals, as opposed to me just being a customer. As a small business owner, I feel very supported.

Vorteile:

I like most that it is cloud-based and HIPAA compliant. The Invoice feature is very easy to use.

Nachteile:

Since I use it for both Counseling and Care Management, I would like to see more Counseling features added - like a special module for therapists. But that's just pie-in-the-sky thinking. This software works wonderfully for what I need.

Jim
Owner in USA
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

JunnaCare Rocks!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: As a private Geriatric Care Manager in a solo practice, I find that JunnaCare solves my problems easily. I love the invoicing and partners section. I'm trying to go paperless and JunnaCare makes this mostly a reality.

Vorteile:

I like the fact that JunnaCare is very affordable for a start-up solo practice like mine. JunnaCare is very intuitive and easy to learn. JunnaCare works on all platforms. I use it on my Mac, MacBookPro, my iPad and my iPhone 7 Plus.

Nachteile:

I lke all the features of JunnaCare. Haven't discovered any faults. I've been using it since July 2017.

Teresa
Elder Care consultant in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Intuitive and user-friendly

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Limited, unfortunately.

Vorteile:

The program is well-organized, not too deep and not to shallow in terms of depth of data. The system is easy to navigate and the embedded how-to videos are straight-forward and comprehensive. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and her team sought feedback and worked to improve the system.

Nachteile:

The built-in and un-removable vendor in the partnership tab. This is a very minor thing that I think was resolved.

Niki
Managing Director in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great program

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: They are very open to hearing suggestions or requests for new features and have changed a couple of minor things already

Vorteile:

Ease of use. It's very intuitive and did not require hours of training before starting the program. It does what we need it to do.

Nachteile:

Just a couple of minor things, more user preference than a problem with the software