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Was ist FieldGroove?

FieldGroove ist eine Außendienstmanagementsoftware, mit der Endfertigungsunternehmen durch die Automatisierung manueller Aufgaben wie Kostenkalkulation, Planung und Versand, Bestandsverwaltung, Ressourcennachverfolgung, Kunden- und Lead-Verwaltung und Rechnungsstellung Zeit und Geld sparen. FieldGroove funktioniert sowohl auf Tablets als auch auf Computern, sodass du im Außendienst arbeiten kannst. Außerdem bietet die Lösung leistungsstarke Tools, die dein Unternehmen in jeder Phase des Auftragslebenszyklus unterstützen.

Wer verwendet FieldGroove?

FieldGroove wurde für Auftragnehmer im Bereich Endfertigung und für Außendienstexperten entwickelt, die eine bessere Möglichkeit für das Erstellen von Kostenkalkulationen, das Planen von Aufträgen, für die Ressourcennachverfolgung und die Abrechnung ihrer Kundschaft benötigen.

FieldGroove Software - 1
FieldGroove Software - 2
FieldGroove Software - 3
FieldGroove Software - 4
FieldGroove Software - 5

Du bist nicht sicher, ob FieldGroove das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

FieldGroove

FieldGroove

4,5 (12)
495,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
7
4,0 (12)
4,6 (12)
4,5 (12)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
30,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
244
10
3,8 (131)
3,9 (131)
4,0 (131)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FieldGroove

Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Fortschrittsverfolgung in Prozent
Job-Planung
Wartungsplanung
Less Paper
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Mobiler Zugriff
Terminplanung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
FieldPulse
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Joblogic
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Vorbeugende Wartung
AroFlo
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kalenderverwaltung
Terminplanung
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Für Hausmeisterdienste
Rechnungsmanagement
Commusoft
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandsverfolgung
Forderungen

Bewertungen über FieldGroove

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
50%
Daniel
Sales Consultant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fieldgroove - An Intuitive Solution

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I have worked both sides of IT and Sales, and I can say that Fieldgroove is one of the best software products that I have used. They have bridged the gap of our workflow and IT quite well and are decently responsive in listening and communicating future updates. I would recommend this software as a cost-effective solution and one-stop-shop for a salespersons daily needs in this field.

Vorteile:

Ease of Use - Tasking takes the guesswork out of tracking follow ups - With the exception of email, it is a one stop shop for all of my daily work.

Nachteile:

Customer service is responsive but rarely fixes issues, with the exception of iteration releases.

Linda
Office Manager in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

FieldGroove has enable us to expand our business.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Our experience with FieldGroove has been a very positive one. [SENSITIVE CONTENT] have been so helpful, have scheduled training sessions with us to get us started, and have provided ongoing support as we use the software over the past year. They listen to our issues, and have even made a few changes as a result. This impresses us. We recently started the process to add the credit card processing to our invoices. Looking forward to this being added.

Vorteile:

We like the scheduling a lot. We also appreciate that we can make the invoices and email them. We no longer have to worry about who has not paid. We can easily see our leads, jobs, and open invoices.

Nachteile:

I still cannot figure out how to add or delete the trucks. Some things are hidden and you just have to know how to do it. I also dislike that the Calendar has times associated with it. I put all the jobs at the top so the crew can see it on their phones. If I assign a time to a job, the crew will miss it.

Erika
Branch Manager in USA
Baumaterial, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Functionality

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It is continually evolving and I look forward to more upgrades

Vorteile:

Ease of manipulation of data, ability to limit functionality between users

Nachteile:

The lack of job audit ability. You are not able to track changes made by different individuals. Notes can be deleted with no history which allows for potential issues.

Matthew
Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

An advance in efficiency

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I’ve been very pleased with the program so far. It is a huge step forward for our company from the all paper copy system that we came from. Integrating over from paper copies was a huge challenge but has overall been worth it.

Vorteile:

Digital records for all phases of jobs complete easily accessible. Good areas to make notes on customers, jobs, and work tickets. Customer service has been very helpful to streamline updates tailored to our companies needs.

Nachteile:

Tablet and sell phone usage does not seem to be fully integrated yet Updates will occasionally cause bugs or data loss. There has been an ongoing glitch with functions on the actions tab on specific job accounting sections where it has to be closed and reopened every time.

Bill
Sales in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Sales

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Over all Field groove has been great to work with but I have found a few glitches
Example- if I change the square footage of foam insulation the price does not change accordingly

Vorteile:

Easy to use. Seems to be compatible with all of our products.

Nachteile:

Only admin can put descriptions in, there are several times where we are working in different types of areas and it would be nice to be able to put our own work area in