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Was ist Stripe Billing?
Stripe Billing ist eine neue Tool-Suite, mit der Unternehmen jeder Größe wiederkehrende Geschäftsmodelle automatisieren, optimieren und skalieren können. Erstelle selbst die komplexesten Abrechnungsmodelle, von einfachen Sitzplatzlizenzen bis hin zu komplexen mehrschichtigen Stufenplänen. Stripe Billing beinhaltet auch eine neue Möglichkeit für US-Unternehmen, Kund*innen Rechnungen zu stellen. Sende deinen Kund*innen eine Rechnung per E-Mail, die perfekt zum Branding deines Unternehmens passt und die Zahlungen sicher einholt.
Wer verwendet Stripe Billing?
Wiederkehrende Umsatzgeschäfte.
Wo kann Stripe Billing bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- Stripe
- Ansässig in San Francisco, USA
- 2009 gegründet
Support für Stripe Billing
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Sprachen
Englisch
Stripe Billing Kosten
Startpreis:
- Keine Gratisversion
Stripe Billing bietet keine Gratisversion.
PreismodelleÜber den Anbieter
- Stripe
- Ansässig in San Francisco, USA
- 2009 gegründet
Support für Stripe Billing
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Sprachen
Englisch
Stripe Billing – Videos und Bilder
Stripe Billing Funktionen
Bewertungen über Stripe Billing
Einfach Zahlungsabwicklung
Kommentare: Wir machen das nötigste mit Stripe und wickeln Kreditkarten-Zahlubgen darüber ab. Es funktioniert gut und zuverlässig.
Vorteile:
Es ist einfach, Zahlungslinks zu erstellen und es ist gut integriert in unsere Tools
Nachteile:
Die Unterlagen für die Buchhaltung sind suboptimal und schlecht aufbereitet
Mit Stripe zahlt das Internet 💸
Kommentare: Absolut Begeistert von diesem Payment Service. Hier bietet man so gut wie alle Bezahlmoglichkeiten.
Vorteile:
Einen Link mit Bezahlmoglichkeiten & Rechnung einfach erstellen mit fast jeder Art von Payments zahlen zu können.
Nachteile:
Ich konnte bis jetzt nichts Negatives ausmachen, außer das PayPal Zahlungen hier keinen Platz finden.
Perfect for one time payments and recurring
Kommentare: Very satisfied. Definitely great for when you are starting out and even with an established business.
Vorteile:
I like that I can use it directly as well as integrate it with my own point of sale system. I used to have to pay for a software that could do both one time payments and automatic recurring subscriptions but this beat them out. I work mostly from my computer and its easy to get into and if I can't remember how to do one functions I can easily get what I need from their support forums or support chat.
Nachteile:
Only thing this won't do is notify me if a payment doesn't go through, but there is a quick fix for that. I just use zapier and now I receive an email notification if that happens. Oh and I had a chargeback once I'd like to see an option to upload multiple documents for disputes not just one. I get that there is only so much file size available in messages plus my contract took care of that issue.
In Betracht gezogene Alternativen: PayPal
Warum Stripe Billing gewählt wurde: Cost. There are a few more features in Zoho that came out recently that I would use but I am trying to keep my overhead as low as possible right now.
Zuvor genutzte Software: Zoho Billing
Gründe für den Wechsel zu Stripe Billing: Better features in my opinion and how I operate.
Overall pleased
Kommentare: Overall, I have been pleased with the integration of Stripe for billing at my small business.
Vorteile:
Straightforward and easy to integrate into my business.
Nachteile:
Clients sometimes complain about the amount of personal information that stripe requires in order to complete a transaction.
In Betracht gezogene Alternativen: PayPal und Square Point of Sale
Warum Stripe Billing gewählt wurde: Stripe was easier to integrate into my website, making it the obviously choice for my small business.
Zuvor genutzte Software: PayPal
Gründe für den Wechsel zu Stripe Billing: Ease of integration into my web design was the primary reason. I also liked the user interface.
Stipe Has Limitations and Difficult to Work With
Kommentare: It is like using software from the 1990s. This is great to use because you do not need a landline but they need to add functionality such as taking a credit card in the field or in the store without an internet connection.
Vorteile:
I like that I can take payments via my ecommerce website.
Nachteile:
I cannot input a custom note to the customer. I have to have too much info to run a credit card such as billing address. This is very cumbersome. I need to have a credit card swipe to bypass having to key in a lot more info. I have asked customer service about this and they say someone will call to discuss but that has never happened
In Betracht gezogene Alternativen: Shopify
Warum Stripe Billing gewählt wurde: needed ecommerce plus point of sale solution that was all in one, not one service for ecommerce billing and one for in person point of sale billing
Zuvor genutzte Software: Square Payments
Gründe für den Wechsel zu Stripe Billing: Shopify is expensive and bills per transaction as well as a percentage of sale