Was ist StaffCircle?

StaffCircle is leading the way in how companies achieve a better performing culture with higher employee engagement and more transparency across the organisation. We believe that performance management is intrinsically linked to employee engagement, so we designed our cloud-based platform to do both. Our flexible performance management gives a 360 view of each and every employee and fully automates every stage of the process. Combining this with multi-channel engagement & communication features.

Wer verwendet StaffCircle?

Solution for UK, US and Canadian organisations with 25-5000 employees within Software, Professional Services, Construction, Maintenance Services, Distribution, Manufacturing, Logistics and Transport.

Wo kann StaffCircle bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop)

Über den Anbieter

  • StaffCircle
  • Ansässig in Leicester, UK
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Bahamas und 38 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • StaffCircle
  • Ansässig in Leicester, UK
  • 2017 gegründet
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Englisch

StaffCircle – Videos und Bilder

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StaffCircle

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4,00 $/Monat
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StaffCircle Funktionen

  • 360-Grad-Feedback
  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbares Dashboard
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestenlisten
  • Beurteilung der Kompetenzen
  • Bewertungszyklen tracken
  • Bonus-Katalog
  • Bonus-Verwaltung
  • Chat / Messaging
  • Dashboard
  • Datenvisualisierung
  • Entschädigungsmanagement
  • Feedback-Management
  • Filesharing
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fragenkatalog
  • Gesellschaftliche Anerkennung
  • KPI-Überwachung
  • Kollegen-Bewertungen
  • Kommunikationsmanagement
  • Kompetenzmanagement
  • Kontinuierliches Feedback
  • Laufende Leistungsverfolgung
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Management von Performance-Auswertungen
  • Manager-to-Peer-Anerkennung
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Engagement
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Mitarbeiteranerkennung verfolgen
  • Mitarbeiterfotos
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterportal
  • Mitarbeiterprofile
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Nominierungen
  • Organigramme
  • Peer-to-Peer-Anerkennung
  • Pulsbefragungen
  • Selbstbeurteilung
  • Self-Service Portal
  • Strategische Planung
  • Trainingsmanagement
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wichtige Leistungsindikatoren (KPI)
  • Workflow-Management
  • Zielmanagement
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für StaffCircle

Nestor redefines employee development by combining skills, behavioral, and performance data.
Eine an Analysen und Mitarbeiter orientierte Personalmanagementsoftware mit Funktionen zur Automatisierung von Prozessen und zur Einbindung der Mitarbeiter.
Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
Cloud-Talentmanagement-Plattform für Zusammenarbeit, 360-Grad-Feedback, Leistungsmanagement, LMS, Ideengenerierung, Umfragen und Belohnungen. Erfahre mehr über Engagedly
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Eine cloudbasierte HR-Suite aus 11 Softwareprogrammen, die den gesamten Mitarbeiterzyklus abdeckt: Anziehung, Identifizierung, Entwicklung und Engagement.

Bewertungen über StaffCircle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
8%
John S.
John S.
Construction Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good Engagement software

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Good company with a very capable product - its the only one I've seen that doesn't need an app downloading so easy for me to recommend.

Vorteile:

Allows me to get messages to my field engineers easily and get replies back quickly and have a trackable log. Makes it easier to push H+S and Training updates out and know they've been read.

Nachteile:

Its powerful software so it take a few hours to learn for administrator purposes, saying that their customer support team are excellent.

Antwort von StaffCircle

vor 3 Jahren

Thanks for your feedback. We have some brand new field based communication features coming through next quarter which are included as part of your service.

Geraldine O.
CMO in UK
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Full circle employee performance and engagement tool, perfect for agile, remote or hybrid businesses

5 vor 8 Monaten

Kommentare: Team are very professional, they adapt their processes according to how we work. The customer success team have been very patient and supportive - we don't have many resources dedicated to HR so they have given us very extensive training and onboarding. The buying experience was very positive, the sales team have a deep understanding of the product and their customers challenges so it was easy to be engaged in the process. I also found StaffCircle's content was especially useful in helping me research performance management and how the tools help to address different workforce challenges.

Vorteile:

HR time off is really easy and helps keep track of employees, especially when teams are remote. Communication tools are very targeted - segmenting audiences and channels is very sophisticated. Performance managed is well thought out, it is tailored to how ever you manage employees' performance so you don't have to change your processes to fit the software like a lot of other solutions.

Nachteile:

Nothing not to like really, all of our users are very happy and we have not had any issues

Erin C.
Head of Talent in UK
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the most seamless processes

5 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: As a small business it was really difficult to track anything centrally. Staff Circle has reduced the manual need for spreadsheets and contained all of our meaningful data in one easy to use platform. The reporting capability allows us to work in a slick and efficient manner without the need to hire a business analyst. Every member of the team that I've spoken to so far has been super friendly, easy to deal with and knowledgeable... I couldn't have asked for more.

Vorteile:

The ability to customize the tool, branding and visuals are important to our end users. Easy to use, explain to others and adapt to our needs. This platform will grow with our business and that is so appealing. Great value for money, we're a small business and didn't have the capacity to invest hundreds of thousands of pounds.

Nachteile:

If a Recruitment ATS system was already available, that would be exceptionally helpful but I've been made aware that a new release/upgrade is in the process of being rolled out.

Verifizierter Rezensent
Technical Director & Co Founder in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool for performance tracking

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

The product is very mobile friendly which is in what we for a workforce that isn't office based.

Nachteile:

You need to invest some time in getting things set up. To get up to speed quickly its best to work closely with Staff Circle

Antwort von StaffCircle

vor 3 Jahren

Thank you for the review, we welcome your feedback and are pleased you like the software and we are working hard to add more mobile based features and make the on-boarding even easier.

Phoebe H.
Social Media & Communications Manager in UK
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Staff Circle is great

5 vor 4 Monaten

Vorteile:

Staff Circle is great for communicating with all our staff. The ability to combine text and images means our feeds are interactive and engaging for staff. I love that staff can like and comment on posts. My main contact for Staff Circle is [SENSITIVE CONTENT] He is always available to help with queries and nothing is every too much trouble. [SENSITIVE CONTENT] is responsive to emails and sets up regular meetings so we ensure we are getting the best out of the platform. The technical support staff have also been great when I have had problems with users struggling to reset their passwords, they respond quickly and are helpful.

Nachteile:

There is nothing we dislike. I would like to see a live chat feature in the future.