Was ist Gubagoo?

Gubagoo is the leading provider of conversational commerce solutions for automotive dealerships and OEMs who use our messaging and digital retailing solutions to activate the online car buying experience from their website or Facebook. Our fully managed omni-channel live messaging service instantly connects consumers to dealerships anytime and anywhere through live dealer chat, text, video and Messenger, converting high quality leads and appointments for dealerships 24/7/365.

Wer verwendet Gubagoo?

Automotive dealerships, including some of the worlds largest dealer groups and certified OEM programs, use Gubagoo's conversational commerce solutions to sell more cars.

Wo kann Gubagoo bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Gubagoo
  • 2011 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Gubagoo
  • 2011 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

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Englisch

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Gubagoo

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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16,00 $/Monat
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13,00 $/Monat
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38,00 $/Monat
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Gubagoo Funktionen

  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobiler Zugriff
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Alternativen für Gubagoo

EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
Ein perfekter Live-Chat, E-Mail-Automatisierung und einfacher Helpdesk in der erschwinglichen Software, die du lieben wirst.
Drift hilft deinem Team, mehr Leads zu generieren und Meetings per Messaging schneller zu buchen.
Quelloffenes, kostenlos einsetzbares Slack-Alternativsystem für Teamzusammenarbeit und Kommunikation. Lokal oder gehostet. Vollständige Privatsphäre.
SnapEngage Live-Chat-Software ermöglicht es Vertriebs- und Support-Teams, ihre Website-Besucher besser zu binden, zu unterstützen und zu konvertieren.
Comm100 bietet digitale Software für das Kundenengagement, mit der Unternehmen Fragen beantworten, Probleme lösen und Kunden zufriedenstellen können.
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
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Mit ProProfs Chat kannst du der Kundschaft proaktiven Support bieten, das Engagement steigern, Leads erfassen, Upselling-Möglichkeiten identifizieren und vieles mehr. Erfahre mehr über ProProfs Chat
Best-in-Class-Customer-Lifecycle-Software: Unterstützung, Automatisierung und Feedback.
Live- und automatisierte Chatplattform, die Agenten und Kunden dabei unterstützt, über digitale Kanäle miteinander zu interagieren.

Bewertungen über Gubagoo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Joe B.
Director of Marketing in USA
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Automotive Chat Solution

5 letztes Jahr

Vorteile:

Gubagoo manages chats for not only my website, but all over the internet (Facebook, Google My Business, third party listing sites, and others). In addition to being the best chat solution in the automotive space, they also provide digital retailing.

Nachteile:

I don't have any complaints. Gubagoo is amazing to work with!

Marina P.
Marketing Manager in USA
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A common option for auto dealers

4 vor 10 Monaten

Kommentare: Overall, it has had it's highs and lows, but I have discovered from using other options an talking to sister stores that this has actually been a pretty good option. Especially since you can give directions on the only things we want Gubagoo reps to accomplish.

Vorteile:

This software is co-op approved with the auto manufacturer. And I have found with having multiple brands that Gubagoo is a common option for auto dealer approved chat services. I like that they are able to push used inventor to Facebook Marketplace for no additional charge.

Nachteile:

Since they push used inventory to Facebook Marketplace, they also handle the conversations that start there in messenger. The concern/issue we always run into (and I don't know/think I can truly blame Gubagoo for this), is that they never see past conversations in messenger because for them it is a chat. However, on the customer's end, if they reengage with a new vehicle, messenger looks like an on-going conversation is happening and they get annoyed if Gubagoo asks for contact info again (they say to use the same one). Then customers want responses on Messenger only, and since they don't provide contact info, Gubagoo can't push a lead through - hence we now have a conversation that is NEVER responded to and we look dumb.

Mitchell W.
Mitchell W.
Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

live chat that mostly works

4 vor 10 Monaten

Kommentare: Decent enough to recommend, and better than prior experience with live person/contact at once.

Vorteile:

My performance manager has always been very responsive and quick to help. The chat feature itself is easy to use as a consumer and very easy to respond to at the dealership level

Nachteile:

Some of the automated chat agents/people that respond if our ours don't can talk a bit like a robot. They're real people and not a computer, but they sometimes sound awfully like a computer

Robert S.
Marketing in USA
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Really Enjoyed the Product

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

This chat provider was great! We started off with Gubagoo managing all our chats and we would get great leads. Once my sales staff was involved with doing a co-managed approach it went downhill, not Gubagoo's fault.

Nachteile:

We switch because one of our sales reps was not receiving a notification on his phone that a chat was taking place. No matter what we did or Gubagoo did we could not fix it. Had to switch to another provider because I can't have one salesperson at a disadvantage in a sales environment where every lead or customer interaction can effect their income.

Jennifer P.
BDC Manager in USA
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Gubagoo Chatsmart is a smart choice

5 vor 3 Jahren

Kommentare: This platform has helped us screen and assist customers faster.

Vorteile:

Very easy to use. The best part about this software is the support provided by the account managers. As well as just a great product. Alerts for chats and it works with our CRM to send the lead directly to us and merge with existing files for the customers.

Nachteile:

I wish it had a mass texting feature for promotional purposes.