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Was ist ClinicSense?

Die Klinikmanagement-Lösung ist ideal für einzelne Ärzte und kleine Kliniken. Sie hilft Nutzern, Verkäufe, Termine und mehr zu verwalten.

Wer verwendet ClinicSense?

Webbasierte Klinikverwaltungslösung, die es Massagetherapeuten, Akupunkteuren, Osteopathen und anderen Personen ermöglicht, die Terminplanung, Berichte, Zahlungen und andere Verwaltungsaufgaben zu verwalten.

ClinicSense Software - 1
ClinicSense Software - 2
ClinicSense Software - 3
ClinicSense Software - 4
ClinicSense Software - 5

Du bist nicht sicher, ob ClinicSense das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ClinicSense

ClinicSense

4,8 (477)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
108
4
4,9 (477)
4,8 (477)
4,9 (477)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
85
1
4,9 (1.391)
4,8 (1.391)
4,8 (1.391)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ClinicSense

Fresha
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Online-Buchung
Terminplanung
Square Appointments
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Online-Buchung
Terminplanung
SimplePractice
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Terminverwaltung
My Clients Plus
Am besten bewertete Funktionen
Anfangsbeurteilung
EMR / EHR
HIPAA konform
Cliniko
Am besten bewertete Funktionen
Für Physiotherapie
Kalender-Synchronisierung
Terminplanung
Full Slate
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
WellnessLiving
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Online-Buchung
Terminplanung
Availity
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Medizinische Abrechnung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Booker
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Buchung

Bewertungen über ClinicSense

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
14%
3
1%
1
0%
Yusuf
Yusuf
Dr in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Alternative Medizin, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A Must Have software

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Overall I'm happy to use and recommend ClinicSense for massage therapists and any other alternative wellness treatments.

Vorteile:

Easy to schedule appointmentsOnline scheduling.Appointment reminders.Client history forms.Treatment forms that can be customisedEmail marketingRecording paymentsBusiness reports.

Nachteile:

Does not have facility to search for a particular patient's appointment in the calendar.Uploading images in marketing emails is distorted once uploaded.No text reminders for UK

Melissa
Owner in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

ClinicSense Review

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I love clinicsense. It works well for my business. I love that they are always improving it.

Vorteile:

I love the customer service the best. There is a lot of things I really like about ClinicSense but the customer service is top notch

Nachteile:

That you can just jump to next available appointment and with multiple therapists this would be a useful addition. Although they are always making it better so I am sure that this will be happening soon enough. I also don't like the price increase because it has gone up quite a bit from when I started. I am not saying it's not worth it, it's been a heavy increase especially with multiple practitioners in our practice.

Antwan
Massage Therapist in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Needs Soap Notes on App

3,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Ita a booking app that shows clients appointments.

Nachteile:

I cant do my SOAP notes in-between each client. I either have to stay late to do them all at the end of the shift or continue to work once i get home.

Antwort von ClinicSense

letzten Monat

Hello Antwan, thank you for providing us with your feedback. I'm sorry to hear that your experience with ClinicSense hasn't been very satisfactory. However, I would like to inform you that we are currently working on redesigning our mobile app and adding SOAP notes to it. Once this update is ready, we will notify you about the details. If there is anything else we can do to improve your experience, please do not hesitate to reach out to us at support@clinicsense.com. Thank you for your patience and understanding.

Kristi
Massage Therapist in Kanada
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Personal review

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: I try to minimize the cost as I only have one practitioner using the program. I wish I would have more access to some other features that are a higher tier, but overall I am happy with the features that are available to me.

Vorteile:

It is easy to use, appealing to the eye, majority of functions can be done through the phone, and I rarely have issues for my useage.

Nachteile:

I cannot do my notes on the app through my phone. Some clients have told me they do not receive confirmation or reminder emails.

Bobbie
Massage therapist in USA
Alternative Medizin, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best Scheduling Program I have found

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: It has been a very easy transition from my paper binder to a full paperless system. I have needed customer support a few times and the response time is usually hours not days!

Vorteile:

Appointment reminders, and the ease of scheduling reoccurring clients. The paperless forms are a plus because many of my clients at 65 and older and do not have home printers.

Nachteile:

There are a lot of functions I don’t use but my price is the same.