Cloudingo

Cloudingo

von Symphonic Source

Wer verwendet Cloudingo?

Built especially for Salesforce, the software enables organizations of any size to quickly and cost efficiently de-duplicate records and effortlessly merge them without compromising on quality.

Was ist Cloudingo?

Deduplication tool to liberate you from duplicate records in Salesforce and help you maintain clean and accurate data.

Cloudingo – Details

Symphonic Source

http://www.dupecatcher.com

Gegründet 2010

Cloudingo – Kostenübersicht

Cloudingo bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Cloudingo ist ab 1.096,00 $ verfügbar.

Startpreis

1.096,00 $

Preisinformationen

An additional $100 fee will apply for every 100,000 records above 300,000.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Cloudingo Funktionen

Data Quality Tools
Adressen-Validierung
Daten-Identifizierung
Daten-Profilierung
Datendeduplizierung
Match & Merge
Metadata-Management
Stammdatenverwaltung

Cloudingo – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Amy M.
VP Sales & Marketing
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.2.2020

"Huge asset for keeping Salesforce clean"

Kommentare: Very flexible and easy to customize. We had so many dupes - and it was a great starting point to get clean - and then stay clean.

Vorteile: When I came into an organisation as a new VP Sales/Marketing, I saw I had inherited a mess of a salesforce situation. Major duplications, leads who had never been converted after converting to sales, "opt-outs" not being triggered - you name it. The Cloudingo dashboard was huge for me to quickly get a visualization of where the problem areas were - and start attacking issues one by one.

Nachteile: I don't really have any cons with the software. I find it easy to use - and the connection to our Salesforce was seamless.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.2.2020
Jesse M.
Technology Systems & Data Analytics Consultant
Unternehmensberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2018

"Everything needed and would expect from a tool like this"

Kommentare: My expectations were met and exceeded in some areas. I have yet to want to do something that wasn't possible

Vorteile: Features
Support
Cost
The value it provides our organization far outweighs the cost

Nachteile: Complexity. Because it has so many features there is a fair amount to learn

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2018
Jonny D.
Head of sales operations
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019

"Smart tool for complex data "

Kommentare: When set up and configured in the right hands. Very powerful and a real time saver.

Vorteile: We had a very complex data challenge due to the size and volume of our crm. Cloudingo has helped us to automate and speed up traditionally boring processes. This scale helps us manage issues we did not have other solutions for.

Nachteile: Cloudingo requires a certain level of Salesforce and crm knowledge. And is a sophisticated solution. This is not a negative but does mean you should only implement if you have the required experience.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019