Was ist MyWorks Sync?

MyWorks Sync integriert WooCommerce + QuickBooks, um Bestellungen, Produkte, Bestände, Zahlungen, Bankeinlagen, Gebühren, POs und mehr zu synchronisieren. Anpassbare Einstellungen, Zwei-Wege-Synchronisierung und einfache Einrichtung, um innerhalb weniger als einer Stunde mit der Synchronisierung beginnen zu können.

Wer verwendet MyWorks Sync?

MyWorks Software unterstützt dich u. a. bei Steuerangelegenheiten, Währungen in deiner Region, unabhängig davon, ob du WooCommerce in Australien, Kanada, den USA, Großbritannien oder einem beliebigen Land auf der ganzen Welt verwendest, um deine Produkte zu verkaufen.

MyWorks Sync – Details

MyWorks Software

2011 gegründet

MyWorks Sync – Details

MyWorks Software

2011 gegründet

MyWorks Sync – Videos und Bilder

Videos zu MyWorks Sync
MyWorks Sync Software - 1 - Vorschau
MyWorks Sync Software - 2 - Vorschau
MyWorks Sync Software - 3 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie MyWorks Sync vergleichen

Startpreis

39,00 $/Monat
19,99 $/Monat
39,00 $/Monat
19,95 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

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Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

MyWorks Sync – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Live Online
  • Dokumentation

Funktionen von MyWorks Sync

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebote / Schätzungen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Barcode-Erkennung
  • Bestandsführung
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • ERP
  • Echtzeit-Auftragseintrag
  • Echtzeit-Daten
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Entfernte Auftragserfassung
  • Etikettierung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kundenaufträge
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Listen-Management
  • Mehrere Standorte
  • Multichannel-Management
  • Offline-Zugriff
  • Preis- / Margen-Management
  • Preisgestaltung der Verträge
  • Produktkatalog
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Spezielles Auftragsmanagement
  • Statusverfolgung
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verkaufsberichte
  • Versand-Management
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Auftragserfassung Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Vorlagen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Bestückung
  • CRM
  • Content-Management
  • Datensicherheit
  • Datensynchronisation
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Daten
  • Einkaufswagen
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Elektronische Zahlungen
  • Inventarverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenaufträge
  • Kundenkonten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Geschäfte
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Produktdatenmanagement
  • Rabattmanagement
  • Retourenmanagement
  • Review Management
  • SEO-Management
  • Social-Media-Integration
  • Treueprogramm
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Versand-Management
  • Vorlagen
  • Vorlagen-Management
  • Website-Management

Siehe die vollständige Onlineshop Software Liste

Alternativen für MyWorks Sync

Mehr Alternativen zu MyWorks Sync

Erfahrungen mit MyWorks Sync

Alle 85 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
53
4
25
3
5
2
1
1
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brendon B.
Brendon B.
Ecommerce Director & Digital Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bekleidung & Mode, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

When is the only product on the market the best product on the market?

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I use this software to sync to Quickbooks Enterprise Desktop. Myworks is a fantastic software and great experience. The Quickbooks Web Connector that this leverages, however, continues to fail and halt my processes requiring manual intervention. I saw mention of a bugfix - couldn't come quickly enough.

Vorteile:

This product was clearly built by an accounting team that knows the ins and outs of Quickbooks while also the nuances of WooCommerce. The sheer amount of depth to this product, the ability to configure minute details, is highly impactful to my recommendation here.

Nachteile:

Some areas of the plugin are not entirely intuitive, and the need to upgrade to a higher tier to use warehousing and advanced inventory was an unwanted surprise.

Richard G.
V.P. Brand Engagement in USA
Baumaterial, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Must-Have Tool for Woo Commerce-QuickBooks Bsinesses

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Our experience with MyWorks Sync in the first year or so of use has been very positive. It's a robust tool that delivers what is promised in an intelligible and efficient manner at a price both fair and significantly lower than the competition. I can, without hesitation, highly recommend MyWorks Sync to any e-commerce entity seeking a reliable and affordable way to streamline and automate their Woo Commerce/QuickBooks Online back-end processes.

Vorteile:

Once the MyWorks Sync plugin is properly configured, the integration and functionality between WooCommerce and Quick Books Online is seamless. It's a huge time saver for any small to medium-size business where many hats are worn by a relatively few people. The tool is well developed and updates are maintained on a timely basis to insure compatibility with WP and WC updates. What little support we needed at the beginning was excellent, though it relies almost exclusively on email to reach a human being.

Nachteile:

During initial setup, some renaming of QBO categories was required to facilitate an accurate initial syncing of records - not a big deal.

Antwort von MyWorks Software

vor 3 Jahren

Thanks for the feedback, Richard! We always love to hear how MyWorks is saving you time! We'll continue to do our best to make the settings / ongoing use as un-complicated as possible. Just as a reminder, we don't require your products or categories to have the same name or SKU - if they do not, you can still easily map them together in our sync.

Isaac M.
CEO in USA
Konsumgüter, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Wish it were better

3 vor 3 Jahren

Kommentare: I wish it worked better but it works well enough to save me time. But it could be SO much better. If this product absolutely worked so that all we had to do was match to each disbursement to deposit everyday without issue, I would be thrilled.

Vorteile:

Relative to manually entering sales receipts or invoices, this software save time.

Nachteile:

Doesn’t save enough time bc it doesn’t work perfectly with refund, partial refunds, multiple bundles, fee classification, gifts cards or various other product nuances that most e-commerce companies have. It is not entirely reliable but better than nothing and well priced.

Emmie T.
owner in USA
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Order entry timesaver

4 vor 4 Monaten

Kommentare: The benefit is in syncing orders. It doesn't come without work on the front end and continued tweaking. The price is double if you have QB desktop/or hosted by a cloud service vs QB on-line.

Vorteile:

We are saving time syncing orders placed on WooCommerce and synced to QB. We mapped each individual item and variation to accomplish this. Customer mapping is not a smooth process; we get duplicates frequently, which will require going back and mapping each individual customer with whom we already do business.

Nachteile:

Mapping has been time consuming as has the double checking of customer mapping. Customer service is limited to on line help. That is fine, as it is answered quickly, but for a business owner who wears many hats, I would much prefer the ability to speak to someone for 10 minutes to solve a problem, rather than having to go back and forth with very detailed emails that require extra time to compose and respond to.

Ryan M.
General Manager in USA
Baumaterial, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A must for QuickBooks and ecommerce

5 vor 9 Monaten

Kommentare: Product works well and is a huge time saver from manually entering orders. This also cuts down human error.

Vorteile:

This product really helps us integrate our WooCommerce site with QuickBooks Enterprise. Previous application we used was cloud based and I like that this product is not.

Nachteile:

Custom mappings do require an additional charge. Software does occasionally crash Windows 10 however I can't say if it is Windows or the software. It really is about as stable as you would expect for desktop software.