PlayMaker Spark

PlayMaker Spark

von PlayMaker Health

Wer verwendet PlayMaker Spark?

Home Health Care providers, Hospice providers

Was ist PlayMaker Spark?

PlayMaker Spark, tailor-made for home health providers, provides an in-depth view of the competitive landscape, identifying high-value referral sources and service line expansion opportunities within target markets. The powerful combination of market data, relationship management, and reporting features, via mobile and web, enhances productivity and provides real-time intelligence.

PlayMaker Spark – Details

PlayMaker Health

http://www.playmakerhealth.com

Gegründet 2008

PlayMaker Spark – Kostenübersicht

PlayMaker Spark bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

PlayMaker Spark Funktionen

CRM Software für das Gesundheitswesen
Arzt-Management
Kampagnenmanagement
Marketing-Automatisierung
Patientenakten-Aufzeichnungen
Patientenkommunikation
Patientenmanagement
Prädiktive Analytik
Zielgruppen-Targeting
Beurteilung-Management
EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
Freiwilligen-Management
Medikamenten-Nachverfolgung
Patienten-Aufnahme
Pflegeplanung
Reklamationsabwicklung
Terminplanung
Trauerfallmanagement
Ärzteportal
Abrechnung & Rechnungsstellung
Compliance Management
Elektronische Unterschrift
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mobiler Zugriff
Pflegeplan-Management
Reklamationsabwicklung
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Zeiterfassung pro Kunde
Abrechnung & Rechnungsstellung
Außendienst Kommunikation
Besuch-Verifikation
Kundenmanagement
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Pflegeplan-Management
Pfleger-Management
Terminplanung
Versicherungsmanagement

PlayMaker Spark – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 6 Nutzerbewertungen

Gesamt
2,6/5
Benutzerfreundlichkeit
2,6/5
Kundenservice
2,8/5
Funktionen
2,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
2/5
Mike F.
Recruiter
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 14.5.2018

"Great for Healthcare"

Vorteile: I’ve recently started digging into all the data this CRM has compiled and it’s taken my business to another level.

Nachteile: The user interface is not as good as some others I’ve seen. With some of the newer technology out there I’d like to see the user experience better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 14.5.2018
Patti B.
Community Liaison
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3,5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3,5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 20.7.2016

"Good! Easy to compile list of offices and referral sources"

Vorteile: Great customer service, friendly and always willing to help out and answer questions.

Nachteile: Cost. Info for Target watch is a year old which is no fault of the company - it is standard from Medicare so this info is not useful to us.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 20.7.2016
Jennifer S.
Manager
Medizinische Geräte, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2017

"Does not apply to DME sales as we had thought. "

Kommentare: We have not had any benefits yet.

Vorteile: The customer service. The service is user friendly for different business lines. The software is too complex to add accounts and manage accounts as cold calls.

Nachteile: It is not geared towards medical equipment sales as much as it is hospice and hospital. The data and reporting are not helpful for our type of sales. We do not deal with admissions.

Antwort des Softwareanbieters

von Playmaker CRM an 19.7.2017

Thank you for your feedback. We are very proud of our support team and are glad to hear the positive feedback regarding customer support. PlayMaker strives to support our clients¿ success across all of the industry verticals we serve. With regard to DME in particular, we are continuing to make investments to improve the quality of our products and services for this market. We often receive positive feedback on our DME market intelligence data and are surprised to hear it is not helpful to you. Your dedicated Account Manager will be reaching out to you this week to explore further. Our hope is that with some additional orientation and training you will be able to derive more value from our application and the data moving forward.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2017
Mike F.
Recruiter
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 8.8.2017

"Product Review"

Vorteile: Our company uses this software for our field staff. It is a great resource that helps us keep in touch with a long list of referral sources, physicians and other healthcare connections.

Nachteile: It can seem bulky at times. Getting to where you need to be could be a little easier. It does take a little time to get up to speed on how to use the software effectively.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 8.8.2017
Rob M.
CEO
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.4.2016

"Dont use this company"

Kommentare: The software presentation was ok....seemed a little rushed and not very comprehensive. The customer service was terrible...it took over three months for them to get on the ball to start due to continued cancellations of appointments from their training staff. We never received any training or signon information. We decided to cancel the contract due to non performance. They sent it to collections asking for 4 years of payment. I believe a good to great company would be more like nordstroms: you didnt like it...here is a full refund. I guess the CEO didn't get the memo and certainly has not read the book.

Antwort des Softwareanbieters

von Playmaker CRM an 19.7.2017

Thank you for your feedback. PlayMaker works closely with every new client to deliver a positive onboarding experience. We invest a great deal of time and resources early in the engagement to set the stage for the client to enjoy sustained value with the use of our application. That said, our mutual success hinges on our clients¿ willingness to engage with us and work as a team to configure the application and champion its use. In instances such as this where a client is unresponsive to our outreach and unwilling to work with us to configure the application, we have little recourse. In good faith, we interpret the willingness to enter into a contract as commitment to work with us to deliver value in a partnership. The ultimate lack of commitment by a client to that partnership does not absolve them of the financial obligations of the agreement.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.4.2016