Wer nutzt diese Software?

Home Health Care providers, Hospice providers

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 2.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 2.5 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 2.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • PlayMaker Health
  • http://www.playmakerhealth.com
  • Gegründet 2008

Über PlayMaker Spark

PlayMaker Spark, tailor-made for home health providers, provides an in-depth view of the competitive landscape, identifying high-value referral sources and service line expansion opportunities within target markets. The powerful combination of market data, relationship management, and reporting features, via mobile and web, enhances productivity and provides real-time intelligence.

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PlayMaker Spark Funktionen

  • Arzt-Management
  • Kampagnenmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Patientenakten-Aufzeichnungen
  • Patientenkommunikation
  • Patientenmanagement
  • Prädiktive Analytik
  • Zielgruppen-Targeting
  • Beurteilung-Management
  • EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
  • Freiwilligen-Management
  • Medikamenten-Nachverfolgung
  • Patienten-Aufnahme
  • Pflegeplanung
  • Reklamationsabwicklung
  • Terminplanung
  • Trauerfallmanagement
  • Ärzteportal
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Diagramm-Erstellung
  • Elektronische Unterschrift
  • Medikamenten-Datenbank
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Patienten-Aufnahme
  • Terminplanung
  • Zeit- / Aufgabe-Berichterstattung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Außendienst Kommunikation
  • Besuch-Verifikation
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Pflegeplan-Management
  • Pfleger-Management
  • Terminplanung
  • Versicherungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für PlayMaker Spark

Great for Healthcare

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.5.2018
Mike F.
Recruiter
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I’ve recently started digging into all the data this CRM has compiled and it’s taken my business to another level.

Nachteile: The user interface is not as good as some others I’ve seen. With some of the newer technology out there I’d like to see the user experience better.

Does not apply to DME sales as we had thought.

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.7.2017
Jennifer S.
Manager
Medizinische Geräte, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have not had any benefits yet.

Vorteile: The customer service. The service is user friendly for different business lines. The software is too complex to add accounts and manage accounts as cold calls.

Nachteile: It is not geared towards medical equipment sales as much as it is hospice and hospital. The data and reporting are not helpful for our type of sales. We do not deal with admissions.

Antwort des Softwareanbieters

von Playmaker CRM an 19.7.2017

Thank you for your feedback. We are very proud of our support team and are glad to hear the positive feedback regarding customer support. PlayMaker strives to support our clients¿ success across all of the industry verticals we serve. With regard to DME in particular, we are continuing to make investments to improve the quality of our products and services for this market. We often receive positive feedback on our DME market intelligence data and are surprised to hear it is not helpful to you. Your dedicated Account Manager will be reaching out to you this week to explore further. Our hope is that with some additional orientation and training you will be able to derive more value from our application and the data moving forward.

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