CallPlease

CallPlease

von CallPlease

Wer verwendet CallPlease?

Cloud-based call tracking system that helps businesses of all sizes track, manage or sync phone calls, messages, and history logs from web or any mobile device.

Was ist CallPlease?

Call productivity application that enables users and teams to manage call logs and messages, keeping a record of conversations.

CallPlease – Details

CallPlease

https://www.callplease.com

CallPlease – Preisübersicht

CallPlease ist verfügbar ab 9,00 $/Monat. CallPlease bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für CallPlease findest du unten.

Startpreis

9,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

CallPlease Funktionen

Call Tracking Software
Anrufaufzeichnung
Anrufer-Identifikation
CRM
Campaign Attribution
IVR / Spracherkennung
Konversion-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

CallPlease – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Robert C.
Store Manager
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.9.2019

"Perfect Replacement for Message Book"

Vorteile: Ease of use, feature set, value for money

Nachteile: Mobile (iPhone) app could use some work and optimization. Crashes when attempting to transfer call to another administrator.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.9.2019
Julian T.
Executive Assistant
Anwaltskanzlei, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.9.2019

"Calls Help Please"

Kommentare: CallPlease is great for managing calls, and is highly customizable. Sometimes there are quirks and it won't let me make changes, but generally those sort out quickly. Overall my experience has been good.

Vorteile: The app integration is the best part for me.

Nachteile: I wish it had integration for one click dialing from a PC; a way to connect the computer to the phone.

Antwort des Softwareanbieters

von CallPlease an 19.9.2019

Great suggestions! VoIP integration and Click-to-Dial on the browser are coming soon!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.9.2019
Verifizierter Rezensent
President
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.12.2018

"Throw out those While you were out pads!"

Kommentare: Overall we are going to keep the software even though there are some things that bug us about the software. It has helped us to keep track of our phone calls.

Vorteile: We signed up so that we could keep track of phone calls coming in and getting called back. This has helped a lot so that we can keep track of who we have to call back, and who we did call and will have to follow up with.

Nachteile: The thing I dislike most about the software is that I am a one man show, with a personal assistant that helps me to keep things flowing. I had to purchase 2 licenses just so they could put messages on my account as the software will log you out if someone else logs in.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.12.2018