Was ist Red Points?

Red Points ist die weltweit erste Brand-Intelligence-Plattform. Durch die Kombination von Funktionen zum Online-Schutz von Marken, zur Durchsetzung von Urheberrechten und zur Überwachung von Distributoren erhältst du mit Red Points einen umfassenden Einblick in die Online-Präsenz von Marken. Über 900 Marken verlassen sich auf Red Points, um Online-Fälschungen, -Produktpiraterie und -Vertriebsmissbrauch zu bekämpfen und so die Kontrolle zu behalten, den Markenwert zu verbessern und den Umsatz zu steigern.

Wer verwendet Red Points?

Red Points hat eine traditionelle Branche, die von Anwälten und Dienstleistern für geistiges Eigentum geführt wird, in eine skalierbare Lösung verwandelt. Zu den Kund*innen zählen globale Marken und kleinere Innovator*innen in einer Vielzahl von Branchen.

Red Points – Details

Red Points Solutions

2012 gegründet

Red Points Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Red Points bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Preismodelle

Red Points – Details

Red Points Solutions

2012 gegründet

Red Points – Videos und Bilder

Videos zu Red Points
Red Points Software - 1 - Vorschau
Red Points Software - 2 - Vorschau
Red Points Software - 3 - Vorschau
Red Points Software - 4 - Vorschau

Red Points – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von Red Points

  • Domain-Überwachung
  • Ermittlungsmanagement
  • Fall-Management
  • Marktplatz-Überwachung
  • Mobile App-Überwachung
  • Priorisierung
  • Social Media-Überwachung
  • Überwachung bezahlter Suchen

Siehe die vollständige Brand Protection Software (Markenschutz) Liste

  • API
  • Abonnementverwaltung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Asset Lifecycle Management
  • Audio-/Video-Schutz
  • Authentifizierung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirmaufnahmebeschränkungen
  • Bildschutz
  • Content-Management
  • Datei-Verwaltung
  • Dateitransfer
  • Datenspeicher-Management
  • Digitale Wasserzeichen
  • Digitales Distributionsmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Einmalige Anmeldung
  • Etikettierung
  • Filtern
  • HIPAA konform
  • IP-Beschränkung
  • Integration des aktiven Verzeichnisses (AD)
  • Kommentare / Notizen
  • Kopieren/Speichern/Drucken einschränken
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lizenzmanagement
  • Mehrfache Format-Unterstützung
  • Metadata-Management
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Offline-DRM
  • PDF-Schutz
  • SSL-Sicherheit
  • Schutz von Softwareanwendungen
  • Sichere Datenspeicherung
  • Standort-Kontrolle
  • Versionskontrolle
  • Video-Management
  • Video-Streaming
  • Volltextsuche
  • Wasserzeichen
  • Widerruf des Zugangs
  • Workflow-Management
  • Zugriffsablaufmanagement
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige DRM Software (Digitale Rechteverwaltung) Liste

  • API
  • Abonnementverwaltung
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Asset Lifecycle Management
  • Audit Trail
  • Barcode / Tickets scannen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Historische Berichte
  • IT-Betriebsmittelverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Konfigurationsmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kopierschutz
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Lizenz-Nachverfolgung
  • Lizenzbestand
  • Lizenzübertragung
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Produktaktivierung
  • Risikobewertung
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SSL-Sicherheit
  • Self-Service Portal
  • Test-Lizenz
  • Transaktionshistorie
  • Verpackung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Verwaltung von Knoten(punkten)
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Lizenzmanagement Software Liste

  • API
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwendungsmanagement
  • Ausgabenmanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Content-Management
  • Datei-Verwaltung
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenspeicher-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Erneuerungs-Management
  • Fall-Management
  • Historische Berichte
  • IP Portfoliomanagement
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontaktmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Lohnzettel verwalten
  • Marken-Nachverfolgung
  • Patent-Nachverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Priorisierung
  • Prognose
  • Rechnungsmanagement
  • Statusverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Termin-Fristenmanagement
  • Verwalten der Bekanntgabe von Information
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • iCalendar-Support
  • Überwachung

Siehe die vollständige Patentverwaltungssoftware Liste

Alternativen für Red Points

Mehr Alternativen zu Red Points

Erfahrungen mit Red Points

Alle 15 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
10
4
5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Arnaud D.
Arnaud D.
China & North America Sales Manager in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Luxusgüter & Schmuck, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

How to strongly increase your efficiency in fighting counterfeits

5 letztes Jahr

Kommentare: Really positive, we are achieving exactly what we were aiming at, and even more.

Vorteile:

- The clarity of the platform - The efficiency of the AI - The availibility of the Account Manager

Nachteile:

The lack of info when links are denied ; you need to ask your account manager why, which is not possible for all of them when dealing with thousands of links.

Antwort von Red Points Solutions

letztes Jahr

Hi, Arnaud Thank you so much for your review! We love protecting your beautiful products, and helping your brand achieve the goals you have established. Thank you, Red Points' team.

Jayme S.
Founder & CEO in USA
Groߟhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Red Points Helped Us Remove 3,000 Counterfeits

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Since starting with Red Points about a year and half ago, we have removed over 3,000 fake listings of Mighty Mug. The swift removal of these knockoffs allows us to protect our brand, our sales margins and ensures that customers buying Mighty Mug are getting an authentic product, backed by our warranty.

Vorteile:

The best thing about Red Points is that it is constantly searching the major e-commerce marketplace looking for counterfeit or knockoff items. Once Red Points locates one of these listings, it is incredibly easy, literally the click of your mouse to have the item removed from eBay, Alibaba, Wish, Amazon or any of the other major marketplaces around the world. We spend 5-15 minutes per day on Red Points and it has been a game-changer for us. We no longer have to choose between growing our business and combatting knockoffs, we can do both.

Nachteile:

We love Red Points and do not have any complaints about the system.

Antwort von Red Points Solutions

vor 2 Jahren

Hi, Jayme! Thank you so much for your review! We love having you as a client, and we hope to continue protecting your innovative brand for many more years. Have a nice day, Red Points Team.

Verifizierter Rezensent
Director Of Digital Media in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Buyer Beware the Time Investment Required

4 vor 3 Jahren

Kommentare: A Brand Protection Software that is Only as Useful as You Make it - if you have time to dedicate to making sure their algorithm is working, it will pay off. This is not set-and-forget

Vorteile:

The service/software can be effective - we definitely saw takedowns that could have been damaging to our e-commerce business if the users were allowed to continue selling their products.

Nachteile:

As with any algorithmic tool, it only gets better with input. If you don't have an employee to monitor and give near-constant feedback on the results, the investment (potentially thousands a month) is wasted. We ended up with e-mails from multiple businesses stating that Red Points had been in touch about a violation of our trademarks/patents and the products targeted had nothing to do with our marks and registrations. To be fair, we used a set-it-and-forget it approach to this tool when we should have been a great deal more active with it.

Antwort von Red Points Solutions

vor 2 Jahren

Thank you very much for your comment. We are really sorry to hear that you did not get to fully leverage our technology to automate the process of detection and enforcement of online IP infringements. Our team works closely with all our clients on a case by case basis to define the adequate scope of protection needed and we would love to connect with you to discuss your feedback in more detail. You can contact us at marketing@redpoints.com Red Points team

Josh L.
General Manager in Neuseeland
Design, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

fantastic option for fighting copies of products!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Not only does it give us the confidence that copies of our products are being found and dealt with worldwide, but it has also enhanced our relationships with our distributors offshore. They can see we are doing our best to fight this problem for them in their territories.

Vorteile:

Red Points online dashboard is very simple to use and has strong back-end reporting. It is a very quick process to check daily and approve or remove potential copies of our products that they find. The customer service team is excellent even though they are in Europe and we are in New Zealand - has never been a problem for us. It has definitely helped us in our fight against copies worldwide and is great value for money....FAR cheaper than a lawyer!

Nachteile:

Nothing - it is a fantastic product and service.

Antwort von Red Points Solutions

vor 2 Jahren

Hi, Josh Thank you so much for your review! We love having you as a client, and we hope to continue protecting your innovative brand for many more years. Have a nice day, Red Points Team.

Jeffrey V.
Jeffrey V.
eCommerce Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

RedPoints Review

4 vor 2 Jahren

Kommentare: RedPoints has been vital to the removal of counterfeit and inauthentic versions of an infant teether toy that we produce, along with several variants of trademark infringement. We have pulled nearly 2,000 individual product listings thanks to RedPoints.

Vorteile:

We enjoyed the streamlined interface/UI, responsive team that we can e-mail and get replies from quickly, and a generally quick and painless removal process of infringing content/listings.

Nachteile:

There is a lack of transparency on when/why listings are not removed from online marketplaces. The bots that pull in infringing listings often pull in your own brand's content, so manual monitoring is a must. Listings can also come back online, which I have been told that RedPoints is working on a way to find and monitor this. Until then, if a listing comes back online, it is up to us to find and report it manually.

Antwort von Red Points Solutions

vor 2 Jahren

Hi, Jeffrey Thank you very much for your comment. We are really happy having The Manhattan Toy Company as a client. We've taken your feedback on board, and we will be investigating the issues you have been encountering. We continually improve our technology to effectively automate the process of detection and enforcement of online IP infringements. Thank you so much, Red Points team