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Was ist SocialClimb?

Die lokale Suche ist der Schlüssel zum Wachstum organischer Arztpraxen. Die lokale Suche auf mobilen Geräten ist auf deinen Google My Business-Seiten gewonnen oder verloren. Wenn du deinen Online-Ruf auf die richtige Art und Weise verbesserst, kannst du das Wachstum deiner Praxis fördern.

Der SocialClimbs-Dienst ermöglicht es deiner Praxis, die lokale Suche zu dominieren und durch echte und leistungsstarke Patientenbewertungen zu wachsen. Der vollständig automatisierte, integrierte EMR-Dienst liefert innerhalb von Wochen Ergebnisse und verringert gleichzeitig die Anforderungen an dein Personal.

Wer verwendet SocialClimb?

Das Unternehmen betreut medizinische Praxen, Gruppen und Krankenhausnetzwerke jeder Größe. Ärzte, andere medizinische Fachkräfte und Praxen müssen ihren Ruf verwalten und ausbauen, um im Wettbewerb um versierte Patienten bestehen zu können.

SocialClimb Software - 1
SocialClimb Software - 2
SocialClimb Software - 3

Du bist nicht sicher, ob SocialClimb das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SocialClimb

SocialClimb

4,8 (49)
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
73
1
4,7 (49)
4,5 (49)
4,8 (49)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
6
4,7 (172)
4,6 (172)
4,7 (172)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SocialClimb

ReviewTrackers
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Reaktions-Management
Überprüfung bewerten
rater8
Am besten bewertete Funktionen
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Tebra
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Local Siren
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Sitejabber
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Reaktions-Management
Überprüfung bewerten
NiceJob
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
GatherUp
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
Localyser
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Nutzerbewertungs-Notifikation
Überprüfung bewerten

Bewertungen über SocialClimb

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
16%
3
4%
Jessica
Jessica
Director of Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Social Climb has been a great asset to our practice

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Great customer support and easy to use!

Vorteile:

Social Climb is easy to use and manage for our administration team. Our physicians love that the reviews and feedback has helped with our SEO and practice growth.

Nachteile:

No major dislikes. Always love to see more features added!

Antwort von SocialClimb

letztes Jahr

Thank you for your review! We are so glad your experience has been great!

Lori
Director of Marketing in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

We only scratch the surface

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I don't use it half to its advantage and I think it's because I don't hear from the organization that often. I usually don't have a problem with this but maybe I could a tiny drop more follow up.

Vorteile:

The software is broad and we liked how easily it integrated with our EMR, which is not an easy one. We barely scratch the surface of all of its features - we use it for review generation and to capture feedback to improve our search results positioning and encourage potential patients to call us. We don't use any other features and feel this is worth the money.

Nachteile:

I haven't delved deeply enough into the product to know what I like least. This works the way we need it to.

Antwort von SocialClimb

letztes Jahr

Thank you for leaving a review! We would love to help you use SocialClimb to its full capacity. Please reach out to marketing@socialclimb.com to schedule a time to chat.

Sotheary
Digital Marketing in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Switching to different reviews & rep platform

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Was not engaging enough to use Social Climb as a dashboard- managed reviews directly on original platforms instead.

Vorteile:

Gets the job done when it works. Writing more to meet character requirement in this section.

Nachteile:

Our field guys were having a lot of issues with using social climb, often times it not working right in front of the customer. They eventually didn't feel like trying to use it because it wouldn't work half the time. Social Climb is also a lot of money every month. ($1,000/mo) We're switching to a platform that offers the reviews & reputation, social media management, email, chat, and more for the same price.

Antwort von SocialClimb

letztes Jahr

Thank you for your review. We are sorry your experience with the SocialClimb platform was not a success. Please reach out to marketing@socialclimb.com to discuss your experience further.

Ashley
Marketing Coordinator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Company

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I have been pleased with every aspect of SocialClimb. From beginning phases of meeting with this company to daily use. I am very thankful we have this aspect in our clinic now.

Vorteile:

Integration was easy and quick! The Dashboard was so easy to learn. Our representative, [SENSITIVE CONTENT], is easy to work with and quick to help

Nachteile:

I really do not have any complaints. We have been with SocialClimb several months now and so far we haven't had any issues.

Antwort von SocialClimb

letztes Jahr

Thank you for your review! We are so pleased we have met your expectations. We would love to talk with you about your satisfaction and quote-worthy review! Please reach out to us at marketing@socialclimb.com.

Cody
Director of HR & Marketing in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

REAL results and outstanding customer support

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I am typically skeptical of software solutions that promise amazing results during their sales pitch. My feelings toward SocialClimb were no exception. But from day one, SocialClimb has met and exceeded the expectations created by their optimistic sales pitch. I have been blown away by the volume and quality of patient feedback SocialClimb has helped us collect. Our review counts and star ratings across multiple platforms have skyrocketed since we started using SocialClimb, helping our practice race past our competition in the realm of online reviews. And on top of an excellent product, SocialClimb's customer support team is second to none. They always reply to my requests and questions with prompt, detailed responses. They honestly feel like business partners rather than just another vendor.

Vorteile:

Frequent updates to the software keep it on the cutting edge of digital reputation management. The support and development teams are very open to customer feedback, and they have consistently gone above and beyond to implement new features I've requested.

Nachteile:

There's definitely a feeling that the platform is still in development. I actually like that, but it may not be for everyone. All the features work, but some of them could work more smoothly. The nice thing, though, is that the dev team is constantly improving the UI.