Was ist Workever?

Workever is an easy to use Field Service and Job Management Software that simplifies every aspect of your business. Grow your trade or service business with a software and mobile app that keep your jobs on track and everyone connected.

Eliminate paperwork as you create jobs, quotes, invoices, purchase orders and forms electronically.
Schedule jobs to your team with a click of a button.
Stay in the loop with your team and work. Photos, notes, customer signatures and forms keep you updated.

Wer verwendet Workever?

Industries: building maintenance; cleaning; drainage; electricians; facilities management; gardening; handyman; holiday lettings; HVAC; locksmiths; pest control; plumbing; roofing; tradesmen; etc.

Wo kann Workever bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Workever
  • Ansässig in London, UK
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Südafrika und 2 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Workever
  • Ansässig in London, UK
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Südafrika und 2 weitere

Sprachen

Englisch

Workever – Videos und Bilder

Workever Software - 1
Workever Software - 2
Workever Software - 3
Workever Software - 4
Workever Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Workever
Workever Software - 1
Workever Software - 2
Workever Software - 3
Workever Software - 4
Workever Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Workever vergleichen

Workever

25,00 £/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
9,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
40,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Workever Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragnehmer-Management
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Compliance-Verfolgung
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Für HLK-Unternehmen
  • Für Schlosser
  • GPS
  • Geräte-Management
  • Gerätenachverfolgung
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kontakt-Datenbank
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Kundenportal
  • Lieferanten-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Raumverwaltung
  • Routing
  • Standortverfolgung
  • Störfallmanagement
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Timesheet Management
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Versandmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wartungsplanung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Zeit & Anwesenheit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zimmer-Planung

Alternativen für Workever

Verwalte mobile Mitarbeiter mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam
Cloudbasiertes CMMS, das Arbeitsaufträge und Gebäudemanagement optimiert. Erstelle Projekte, weise Arbeitsaufträge zu und verwalte Anlagen.
Die schnellste, einfachste und preiswerteste Service-Management-Software, mit der du vom ersten Kundenkontakt bis zur Bezahlung alles automatisieren kannst.
Web und mobile CMMS-Lösung (Computerized Maintenance Management System) für Anbietern von Immobilieninstandhaltung
Collabit Software is the best UK workflow management software. It eases all internal processes in all-size companies.
Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution
Mobiler Außendienst leicht gemacht. Verbinde dein Büro, mobile Mitarbeiter und Kunden miteinander. Die Zukunft des Außendienstmanagements.
Meist empfohlene, einfach zu bedienende Service Management Software mit Terminplanung, Versand, Verträgen, Fakturierung, Arbeitszeitblatt und mehr.
Aladdin ist eine cloudbasierte Asset-Lifecycle-Management-Lösung, mit der du Kosten sparen und die Lebensdauer deiner Assets erhöhen kannst.
Vereinfachte und vollständige Lösung für deine Kostenvoranschläge und Aufträge, Versand, Inventar, Verkaufsstelle, Buchhaltung und Echtzeitverfolgung.
INControl is a configurable platform solution focusing on a digital document and operational process management.
Baue dein Außendienstgeschäft auf und gewinne die Kontrolle über dein Unternehmen mit einer einfachen und vollständigen Plattform, die dein gesamtes Team gerne nutzen wird.
Maxpanda mischt die CMMS-Branche mit Software auf, die schneller, besser und erschwinglicher ist als viele andere.

Bewertungen über Workever

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
33%
3
8%
Robert G.
Director in UK
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Back bone of the business

5 letztes Jahr

Kommentare: Just what I needed.

Vorteile:

Having a single place to store vital business data on past, current and future works with all information at the touch of a button...it’s a game changer for us! We’ve been using workever for a while now and even though the system in itself is worth every penny, it’s their customer service and attention to users that beats all competition.

Nachteile:

Takes a little getting used too at first as its not as immediately intuitive as other versions. For smaller companies, it’s best to be run using the web based version on a pc, laptop or tablet etc

Dave G.
Electrical Contractor in UK
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

I would definitely recommend using Workever

5 letztes Jahr

Kommentare: Overall it's a great product, and it continues to evolve, we will definitely continue using this product for the coming years.

Vorteile:

It works perfectly for us as we need a solid system in place as we do multiple jobs in one day, with multiple engineers, and we need an efficient end to end process to quote, schedule and invoice work. This ensures this process and nothing falls through the cracks!

Nachteile:

IMO there are improvements that can be made however every business is different and what works for us may not work for someone else. There are a few processes that could be simplified there are a few things we have to manually input that could possibly be automated, but generally speaking its pretty good!

Nicholas N.
Director in UK
Hausmeisterservice, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good package and Easy to Use

3 letztes Jahr

Kommentare: Very happy for what we need for our company right now, new features have been added since we began using Workever that have enhanced the capabilities, as my company grows and needs change i hope the team at Workever keep updating to keep up with us.

Vorteile:

Its very easy to use and self explanatory, can literally jump in and get set up and start your work flow

Nachteile:

Needs additional work in invoicing areas, such as deposit functionally, pro forma invoicing etc. Also App needs updating and video upload feature to be added.

Zita V.
CEO in UK
Sicherheit & Untersuchungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Does the job

5 letztes Jahr

Vorteile:

After years of searching finally we ended up using Workever which we do not regret. It is easy to use, no training needed but for advanced users there are hidden gems as well. Support is responsive, uptime is brill. The software has tons of features and you can easily switch them on and off depending on what you need. Despite of this software is meant for generic use you can still tailor it to your needs. Also the software offers integrations (Xero, Stripe) which makes life easier. We have high expectations but Workever delivers. If there is a missing feature you can also request it to be put on their roadmap and at some point you will have it.

Nachteile:

There is always a place for improvement and Workever is working hard to deliver. Apart from minor glitches Workever is a reliable software. If you know how to use it you will get the result you need.

Verifizierter Rezensent
Director in Singapur
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Umweltdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A well deserved solutions just basing on its customers support

4 vor 4 Monaten

Kommentare: Definitely a go try and recommended solutions and they are still constantly improving

Vorteile:

The customer support is second to none. I never ever experienced such a great online customer support. I hope it will remain in times to come. Of what you want from a field management software, it's most likely to be there.

Nachteile:

The internal navigation within customer to invoice to quotation probably need to be rethink on to improve on ease of use for users, readily and easily accessing information from all level. Quote, Invoice pdf design can be much better, but I learn to live with it. Just probably take some pointers from app like Xero