eVoice

von j2 Global

5 / 5 5 Bewertungen
eVoice

Wer nutzt diese Software?

Individuals, entrepreneurs, start-ups, and businesses that want their calls answered and routed professionally, without the hassle of an extra employee.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $79/Monat
  • Preisinformationen Additional minutes are charged at 3.9¢/minute.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • j2 Global
  • https://www.evoice.com

Über eVoice

Virtual phone numbers with call forwarding, auto attendant, call routing, voicemail, and conferencing functionalty for small busiesses.

eVoice Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • Anrufprotokoll
  • Audio / Video-Konferenzen
  • Chat / Messaging
  • Fax-Management
  • Kontaktmanagement
  • Umleitung der Anrufe
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anrufüberwachung
  • IVR / Spracherkennung
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Mobiler Zugriff
  • Virtuelles Callcenter
  • Webkonferenzen
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Die hilfreichsten Reviews für eVoice

Everyone who calls my business raves about eVoice

Mit Google übersetzen Bewertet am 16.1.2017
Stephanie M.
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: You know it's great when your callers hear the jazz classic "Take Five" when their call is being routed to you. I hear positive comments about my phone system all the time. With eVoice, it's possible to take a one-person company and make it sound like a big corporation.

Vorteile: Having my calls follow me everywhere is a big plus. When someone calls in, the phone rings on up to three numbers, sequentially or simultaneously, so I never miss a call. I love the ability to return a call through the eVoice app on my cell phone and have my business phone number appear as the caller id. I like that you are able to choose a toll-free or a local number. Voicemail messages are transcribed and sent via email, and you can return a call with one click!

Nachteile: Sometimes, the voicemail transcription doesn't match the caller's message, which can result in confusion, but if it doesn't make sense, you just listen to it. If you choose not to record your own messages or not to use their professionally recorded message (free for the first one), the computer generated voice sounds robotic.

eVoice fits my business needs

Mit Google übersetzen Bewertet am 18.8.2017
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Simplified pricing for solopreneurs and professionals.
Basic features are easy to use.
Up-time and reliable service.
Customer support is available when you need them.
Easy to upgrade as needed.

Nachteile: Would like to an easy-to-use interface and advanced features.
Would like a single sign-on while using multiple products within brand.
Would like Pay-per-call telephone answering/message taking
Mobile app is convenient, but uses cell phone service to make calls versus allowing data/wifi connection when roaming or when phone service is not available.

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