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Was ist InEvent?

InEvent ist eine Event-Management-Software, die Veranstaltern bei der Verwaltung ihrer Veranstaltungen unterstützt. Die Lösung bietet Funktionen wie Registrierungsmanagement, Ticketing, Zahlungen, Werbung und Analysen. Außerdem bietet die Lösung Tools zum Erstellen, Verwalten und Bewerben von Veranstaltungen, darunter E-Mail-Kampagnen, benutzerdefinierte Landing Pages und Anmeldungen in sozialen Medien. InEvent hat bereits mehr als 400 Unternehmen in 138 Ländern betreut, darunter führende Konzerne wie Unilever, Santander Bank, Coca Cola und Facebook.

Wer verwendet InEvent?

Veranstaltungsplanung, Kundenerfahrung, Personalwesen, Erlebniszentren, Marketing, Bildungszentren, Finanzdienstleistungen, Pharmazeutika, Verbände, Versicherungen, Automobilindustrie, Technologie, Eventagenturen.

InEvent Software - 1
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InEvent Software - 4
InEvent Software - 5

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InEvent

InEvent

4,5 (35)
9.990,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
103
9
4,3 (35)
4,3 (35)
4,8 (35)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
12,85 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
182
8
4,3 (7.258)
4,2 (7.258)
4,2 (7.258)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu InEvent

Webex Suite
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Cvent Event Management
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management
Hopin
Am besten bewertete Funktionen
Aufzeichnung
Echtzeit-Chat
Online-Anmeldung
Whova
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Mobiler Zugriff
Teilnehmer-Management
BigMarker
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Live-Streaming
Zwei-Wege-Audio und -Video
vFairs
Am besten bewertete Funktionen
Kundenspezifisches Branding
Live-Streaming
Teilnehmer-Management
Angage
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Mobiler Zugriff
Teilnehmer-Management
Nutickets
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Eventplanung
Ticket-Reservierungen
Eventdex
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management

Bewertungen über InEvent

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
31%
3
6%
1
3%
Fernando
Fernando
Co Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Features, Features, Features

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The onboarding team was greta. every question was answered, During the trial phase the Customer Success team helped creating a basic app. Pricing was easy to also, even for a white label solution.

Vorteile:

The easy of use. Friendly admin interface. And fatures, Its packed with fatures to any kind of event we could think.

Nachteile:

It's so many fatures that we had to go through training, which made us to have a dedicated person to managed the more under the hood features.

Alhassan
Research Coordinator in Ghana
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

comprehensive marketing, booking and event management features boxed into one awesome package

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, InEvent has been of tremendous help to us. Our results-sharing events have been the lifeline of our fundraising campaigns; allowing us to interact with our partners and donors over progress and milestones achieved while setting the tone for future plans. Thanks to InEvent, we have been able to successfully transition these engagements to a virtual platform that is able to facilitate effective networking and rich participation to keep our relationships very much alive.

Vorteile:

marketing campaigns for upcoming events are extremely easy to set up and always manages to deliver on campaign targets and objectives. Response rates to our blasts are always very high, with most respondents citing the engaging nature of the templates used as one of the main reasons why they confirmed. I also love that InEvent offers smooth integration across multiple platforms, and does not end up unnecessarily disrupting our workflows during campaign and event preparations.

Nachteile:

There should be options for the less technically skilled professionals to also fully deploy with InEvent. The introduction of more visual development tools and drag and drop builder elements or will definitely make it easier to delegate campaign tasks to other team members and reduce the time I have to commit myself.

Antwort von InEvent

vor 3 Jahren

Thanks for sharing your review with us, Alhassan! Your feedback definitely helps us know we are doing a good job and inspire us to improve each day. Our Customers' experience and satisfaction are our top priority; your comments have been discussed at length internally to make the necessary improvements. Thank you! Maria E. InEvent Team

Sarah
Event Coordinator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

InEvent Review

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

The best thing about InEvent is their customer service. Our Project Managers have been very friendly, patient, and responsive. It's fast and easy to schedule phone or Zoom meetings with our designated Project Manager, the 24/7 chat people are quick to respond and will follow up via email if needed, and I love that support articles related to whatever you're working on are located on that very page of the platform. The company is also very receptive to feedback and making improvements based on customer desires.

Nachteile:

What I dislike the most are things that I can't control, such as automatic emails that go to my customers, or functions that result in a lot of work on my end. As an admin, I'd like as much control over my events as possible. I also appreciate functions that make my job easier and not labor-intensive and time consuming.

Gisela
Project Manager in Spanien
Eventservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Greatest tool - 100% flexible

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It' been great to be able to adapt demo interfaces to offer a tailor-made solution to potential customers. Besides, the ease of use of the back-end helps arrange quickly all sections and buttons.

Vorteile:

The possibility to adapt features, personalize and include external links to broaden the information on any section or subject. The user-friendly interface and the intuitive back-end.

Nachteile:

The learning curve behind a successful journey. Need to invest quite a bit of time.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Adjustable event platform

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Many options of customization to adjust the platform to your own business needs.

Nachteile:

As the customization options are pretty advanced, InEvent may not be as easy to use as other platforms.