Tickd

von CodeArcs

5 / 5 6 Bewertungen
Tickd

Wer nutzt diese Software?

Tickd is designed for teams of all sizes, from small startups to large enterprises. Work better as a team. It's so simple yet powerful, Tickd suits a wide range of sectors.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $15/Monat
  • Preisinformationen Pricing starts at $15 per month for 10 users
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • CodeArcs
  • http://www.codearcs.io
  • Gegründet 2007

Über Tickd

A simple yet powerful web based tool for managing your projects. Whether you are a small business or a larger Enterprise, Tickd will help your teams manage tasks and collaborate effectively with it's easy to use interface. It integrates with the tools you already use such as email and Slack, and is mobile friendly removing the barriers to free flowing communication. Built on a secure, scalable platform, Tickd is an inexpensive solution for your business. Sign up now for a free trial

Tickd Funktionen

  • Aufgabentafel
  • Berichterstattung / Analyse
  • Erstellen von Unteraufgaben
  • Gamifikation
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Management wiederkehrender Aufgaben
  • Mobiler Zugriff
  • Tabellenansicht
  • To-Do-Listenansicht
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Filtern
  • Problem-Nachverfolgung
  • Release-Management
  • Rückstand-Management
  • Ticket-Management
  • Workflow-Management
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Problemplanung
  • Projektmanagement
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensbasis-Management
  • Überprüfung von Vorfällen
  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Tickd

Great project management and ticket system

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.4.2019
Marcus F.
Senior Software Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've used it for years as a software engineer working on tickets as well as project management, dealing with milestones, tickets, timelines, time tracking, etc. I've also use Jira and others but I keep coming back to Tickd, I like it much better.

Vorteile: It's quick to get to your daily continual tasks like creating and updating tickets, it's easy to generate reports and overviews. It works well for Agile and SCRUM, or just tracking statuses if you prefer that.

Nachteile: Some features require extra clicks to get to, but the TickD team has been very responsive in making things easier to use.

Easy to use dev management and project tracking tool

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.4.2019
Flora R.
Marketing Manager
E-Learning, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Has worked great for our organization's needs. Wonderful as a project management tool to track our developments and great for system maintenance/tracking bugs. In addition to a communication tool for our team, our system users are able to submit feedback or request support. All member of our team are on the same page and know exactly what is going on at any given time. Feels like a custom system because it's set up specifically to your organization's needs for projects and user support.

Nachteile: I can't say that I dislike any features. One thing that I will say, is that for some people who are not tech savvy, figuring out all the great functionality and features is a learning process and may take some time. We've been using the tool for almost a year, and although I am pretty comfortable with tech and management tools, I will occasionally discover small things like short cuts and features that I was previously unaware of. But the experience has been great from the start.

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