Student Support Time

Wer verwendet Student Support Time?

High Schools and middle school administrators looking to manage academic intervention and enrichment programs.

Was ist Student Support Time?

Student Support Time is a complete solution for academic intervention and
enrichment programs. It allows teachers and administrators to easily schedule,
notify, and track targeted student support sessions. Student Support Time reduces the cost and difficulty of administering enrichment and intervention program. After school programs, behavioral interventions and college visits can also be managed by Student Support Time.

Student Support Time – Details

Level8Creative

https://studentsupporttime.com

Gegründet 2014

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Student Support Time – Preisübersicht

Student Support Time bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Student Support Time ist ab 1.600,00 $ verfügbar.


Startpreis

1.600,00 $

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Student Support Time – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Student Support Time Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • FMLA Nachverfolgung
  • Kalenderverwaltung
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Self-Service Portal
  • Zeitverfolgung
  • Überstunden-Berechnung

Siehe die vollständige Anwesenheit Software Liste

  • Elternportal
  • Finanzmanagement
  • Fortschrittsbericht
  • Fähigkeiten testen
  • Klassenzimmer-Management
  • Kommunikationsmanagement
  • Registrierungs-Management
  • Studenteb-Information / Aufzeichnungen
  • Stundenplan-Management
  • Verfolgen der Teilnahme

Siehe die vollständige Schulsoftware Liste

  • Berichterstattung / Analyse
  • Bibliotheks-Management
  • Buchhandlungs-Management
  • Cafeteria-Management
  • Eltern-/Schüler-Portal
  • Facility-Management
  • Finanzmanagement
  • Höhere Bildung
  • Online-Kalender
  • Online-Zahlungen
  • Schulbezirk
  • Software für Schulen
  • Sonderpädagogik
  • Stundenplan-Management
  • Unabhängig/Privat
  • Wohnungsmanagement

Siehe die vollständige Schulverwaltungssoftware Liste

  • Community-Management
  • Höhere Bildung
  • Interaktives Lernen
  • Kommunikationstools
  • Mobile App
  • Orientierungs-Management
  • Sicherheitsmanagement
  • Software für Schulen
  • Standortverfolgung
  • Studentengruppenverwaltung
  • Umfragen / Wahlen
  • Veranstaltungskalender

Siehe die vollständige Software für Studentenportale Liste

Student Support Time Alternativen

Mehr Alternativen zu Student Support Time

Student Support Time – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 5
Kundenservice 5
Funktionen 4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis 5

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Tyler jae S.
Associate Principal, Wayzata High School
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.10.2018

"Outstanding product; student-centered design with very reliable support!"

Kommentare: Top notch. Innovative. Human-centered.

Vorteile: This software is extremely flexible; the developer is incredibly responsive and willing to build innovative products to provide new functionality in an on-going, future-focused manner. We have been very pleased with the support we have been provided and appreciate the collaboration that Student Support Time developers have dedicated to our school.

Nachteile: At this time, nothing! We developed the software with the developer using a human-centered design process making sure we had our "customer's" (students) and "user's" (teachers) best interest in mind.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.10.2018
Jack F.
Teacher
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.4.2020

"One Stop for Student/Family Communication and Staff Collaboration"

Kommentare: I love it! It truly benefits students, families, and school staff by providing one central location for all communications and supports.

Vorteile: I love that Student Support Time is one central location for requesting students for support/enrichment, contacting home, allowing families to see my weekly office hours, seeing other staff contact with students and families, and a ton of other beneficial features! The addition of Student Support Time for our school has been huge and implementing "myTime" (our school's term for built in student support time) has definitely benefited both staff and students.

Nachteile: Honestly, nothing. Any recommended feature that I have asked for has been implemented in anywhere from 12 hours to two weeks. The turn around time is seriously impressive for new features.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.4.2020
Brent J.
Director of Learning
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.7.2020

"Hill-Murray SST"

Kommentare: Wonderful support and service

Vorteile: This product was a great start into putting structure around our WIN time.

Nachteile: I look forward to more videos on how to better use the software in my building.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.7.2020
Kevin B.
Achievement Coach
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.1.2019

"Great tool for our school"

Kommentare: We wanted to find a way to request individual students for interventions, track their attendance, and communicate with parents. This program does all of those. We can now see which students are being requested and which ones might be slipping through the cracks. Student Support Time helps us catch those students so we can provide the support that they need.

Vorteile: The software is extremely easy to use, provides data that we can act on, and the support provided by the company has been amazing. Our teachers love how it communicates with parents and students. It also works well with our existing software that our school and district are using. I don't think we could use the intervention structure we are using without having student support time.

Nachteile: I don't see any cons with the software.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.1.2019
Aaron P.
Assistant Principal
Bildungsmanagement, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.10.2018

"Woodbury High School"

Kommentare: This software allows the impossible, for 100 staff members to individually communicate with 2000 students and track the students' attendance. It also captures ALL data we are looking for, which helps us know we are reaching hundreds of students at a time. It really does exactly what we need it to do. To make the experience even better, Sheri's service has been amazing. She replies to queries very quickly, and is able to meet with us as we need. I can think of no way to improve the customer service Sheri provides. I would be happy to speak with anyone interested in using Student Support Time.

Vorteile: This software is extremely user friendly, which is important because I needed to train 100 staff and 2000 students in how to use this. The questions I get from folks are easy for me to answer because of the detailed help guide.

Nachteile: We were one of the first schools to use this software, so there were some bugs to work out. Sheri did an awesome job of solving problems though.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.10.2018