Was ist Heyday?

The #1 messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch for five-star customer experiences.

By automating up to 80% of FAQs, Heyday delivers personalized CX at scale 24/7, easily integrating with websites and 20+ apps. So your teammates close more sales, meeting customers on their top platforms, as Heyday connects customers across the globe with iconic brands like Lacoste, Decathlon, Kingfisher, Cirque du Soleil, Danone, Bestseller… and more.

Wer verwendet Heyday?

Heyday lets mid-market and enterprise retailers in cosmetics, fashion, fitness, food, and furniture stay open online 24/7, even when their physical stores close for the day, with the power of AI.

Wo kann Heyday bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Hootsuite Media
  • Ansässig in Vancouver, Kanada
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Frankreich, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch und 8 weitere

Über den Anbieter

  • Hootsuite Media
  • Ansässig in Vancouver, Kanada
  • 2008 gegründet
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Heyday – Videos und Bilder

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Heyday

Nicht verfügbar
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19,00 $/Monat
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18,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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Heyday Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatische Antworten
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Chatbot
  • Code-Free Development
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Echtzeit-Gespräche
  • Feedback-Management
  • Geotargeting
  • Human Handover
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Benachrichtigungen
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Maschinelles Lernen
  • Mehrsprachig
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Offline-Formular
  • Onlineformulare
  • Personalisierung
  • Persönliche Nachrichten
  • Proaktiver Chat
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Sentiment-Analyse
  • Supportticket-Management
  • Terminverwaltung
  • Textanalyse
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Verarbeitung natürlicher Sprache
  • Virtueller Assistent
  • Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
  • Vorkonfigurierte Bots
  • Vorlagen-Management
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Workflow-Management
  • Zielgruppen-Targeting
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Überwachung der Beschwerden

Alternativen für Heyday

Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
TruVISIBILITY's suite of AI-driven, easy-to-use marketing apps is fully integrated and offers free monthly usage without a credit card.
Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
The All-in Automotive Messaging Software connecting Dealerships and Top car brands and their customers.
Hochwertige Lösung für effektive Zusammenarbeit, Kommunikation, Social Networking, Workflow und Wissensmanagement. Erfahre mehr über Bitrix24
Setze den Kundendienst in den Mittelpunkt deines Unternehmens. Mache Agenten produktiver, Manager wirkungsstärker und gib Kunden mehr Entscheidungsbefugnis.
Reduce your workload by connecting service channels, integrate your software and start automating today.
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
Die weltweit erste Kundenmessaging-Plattform für das Unternehmenswachstum
Konversations-KI-Plattform zur Entwicklung, Bereitstellung und Ausführung von Conversational KIs ohne Codierung auf jedem Kommunikationskanal
Pipedrive ist ein einfach zu implementierendes CRM-Softwaretool, mit dem du dich auf die Aktivitäten konzentrieren kannst, die zum Abschluss von Geschäften führen. Erfahre mehr über Pipedrive
Building the Operating System for Customer Support. Our state of the art conversational AI helps brands scale their support securely.
Dialogorientierte KI für Unternehmen mit All-in-one-Cloud-Messaging. Genießt das Vertrauen führender globaler Unternehmen.

Bewertungen über Heyday

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
29%
3
6%
Erich S.
Erich S.
IT Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent web chat application

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I've enjoyed working with their team from the sales people to implementation specialists. They were all very patient and kind.

Vorteile:

I like how it works with Facebook Messenger so that regardless of if the user leaves the website, you can still have conversations with them.

Nachteile:

It doesn't currently work with inbound emails as a kind of 'ticketing system', which would be nice to have as a future feature.

Redouane B.
Head of Digital in Spanien
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool & great company

5 vor 6 Monaten

Kommentare: We are able to answer better than before to our customers.

Vorteile:

The connection of Facebook Messenger, Instagram, the messenger widget and Google My Business helped us so much. We could set up FAQ and we are now much more efficient than before. The impact on the customer satisfaction is huge. The Heyday team is incredibly nice and help us a lot in the implementation and evolutions.

Nachteile:

Could be better for e-mail connections (in term of UX). Autonomy can also be limited to make some changes (hopefully the team is always there to help)

Amel A.
CRC LEADER in Spanien
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Review of a + 6 months use

3 vor 6 Monaten

Kommentare: I am saving so much time with all our channels and messenger pages + instagram

Vorteile:

Facilty to change channels and select agents,

Nachteile:

It is not fast enough, that little seconds wasted for loadig the pages

Vicky L.
Coordonnatrice marketing in Kanada
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Notre collègue virtuel

5 vor 3 Monaten

Kommentare: Chaque personne avec qui j'ai eu affaire a été d'une gentillesse, d'une patience et d'un professionnalisme incroyable! Le service de support est rapide et efficace et l'espace "Tuto" est d'une grande aide pour y trouver des réponses de façon totalement autonome (sinon tout agent se fait toujours un plaisir de nous répondre). En moins d'un an déjà plusieurs optimisations ont été faits dans la plateformes, des sondages auprès des clients pour connaître notre avis et nos suggestions... bref un service impeccable!

Vorteile:

Notre plateforme de ecommerce est custom et tout est difficile à connecter mais pas Heyday! Et tous nos agents ne sont pas à l'aise avec les technologies et arrivent facilement à utiliser Heyday pour répondre aux clients. L'accompagnement pour l'intégration de Heyday était phénoménale! Pro, courtois, toujours là pour répondre à la moindre question...

Nachteile:

Certaines problématiques lorsqu'un client applique à un poste affiché sur Facebook ou nous identifie dans une story sur Instagram.

Curt V.
Manager Customer Support Department in Kanada
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Simple Intuitive Platform

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Heyday as a company is populated by thoughtful, interactive employees. Whenever we have contacted them for any reason, they are extremely accommodating, responsive, understanding and collaborative.
They remain one of the best in this regard.

Vorteile:

Heyday is very easy and intuitive to use. It has a very nice user interface with minimal sleek features. This platform allows our clients to contact us on their preferred time schedule. The bot is able to reply to many basic questions, thus allowing our human agents the opportunity to work on more delicate/complex cases. The "price drop alert" feature is a favorite of ours as our particular website has a lot of fluctuation in pricing, this allows our clients to keep an eye on their desired purchases and buy them when the price is right!

Nachteile:

At the moment of adoption, the bot had some minor issues with understanding our clients questions, but as promised, through time and evolution, these issues disappeared. The data reporting could be more robust, but I do believe this is coming.