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Was ist Match2One?

Programmatische Werbung – ganz einfach.
Match2One hilft dir bei der Online-Suche nach neuen Kund*innen, indem Anzeigen auf Tausenden von relevanten Websites geschaltet werden. Intelligentere Retargetinglösung auf der Grundlage deiner First-Party-Daten. Keine Mindestinvestitionen, keine Anmeldegebühren und einfach zu bedienen.

Wer verwendet Match2One?

Agenturen Unternehmen: E-Commerce, Dienstleistungen, B2B

Match2One Software - 1
Match2One Software - 2
Match2One Software - 3
Match2One Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Match2One das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Match2One

Match2One

4,2 (6)
99,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
1
4,3 (6)
4,2 (6)
4,5 (6)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
13,49 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
236
104
4,4 (13.317)
4,4 (13.317)
4,3 (13.317)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Match2One

Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektmanagement
Projektplanung/Terminierung
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Prävention von Zahlungsbetrug
Spam-Blockierung
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobile Optimization
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
360-Grad-Feedback
Bestandsverfolgung
Produktkennzeichnung
Madgicx
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Kampagnenanalysen
Kampagnenplanung
EXADS
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenmanagement
Kampagnenplanung
Leistungskennzahlen
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Outbrain
Am besten bewertete Funktionen
A/B Testing
Berichterstattung und Statistik
Real-Time Reporting

Bewertungen über Match2One

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
17%
1
17%
Mathias
Administrator in Deutschland
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Schwacher Klon von Google

1,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Übersichtliches Interface, auch mangels Funktionen

Nachteile:

Dieses Produkt hat derzeit keinen USP, die Beschreibung der Funktionen klingt zwar gut, wird aber so nie erfüllt - lieber gleich Google verwenden

Emil
Emil
Marketing Consultant in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My number one choice for display advertising

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: My top choice when it comes to display advertising. There's no questions about how the money's spent due to full transparency. On the other hand, it might need some tweaks from your side to match your data-sources properly, but at the end of the day - definitely worth it.

Vorteile:

Easy to use and more advanced options available when needed. Talking from my own experience the transparency of the reports is unmatched. Been using it for clients with both large and small budgets with good results. You can also notice there's an agile team behind it since many new features have been launched only during my time using the platform.

Nachteile:

It's lacking a good connection to GA (which is most commonly used for websites in Sweden) but after some tweaks, you can get the data right.

Fred
Digital Consultant in Australien
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

At last! Self serve programmatic display advertising is available for everyone

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Very good. Excellent support team. They even build the campaigns for you (if you want) although the portal it so easy to use, you can DIY in less than 10 minutes.

Vorteile:

This software is so easy to use. Programmatic advertising has long been the tool of big agencies and not accessible to small business. I can now leverage this amazing software for my clients and pass on real savings to them in the programmatic space. My clients love seeing their display ads on major websites like the Sydney Morning Herald, The Guardian and the New York Times! The combo campaigns are my favourite, we can drive conversions with retargeting whilst keeping the CPM really low for prospecting and branding.

Nachteile:

Managing budgets can be a little tricky when you are looking at daily spends in USD exclusive of fees, especially with the low AUD at the moment. As I typically run short campaigns (eg 3 months, not ongoing) it would great if we could set a lifetime budget in AUD inclusive of all fees. It would also be good if we could build in our own Agency commission, and send reports direct to clients from M2O.

Hany
Digital marketing lead in Schweden
Bankwesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good cooperation

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great communication with our contact, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. We always get proper help and constantly optimize our campaigns which is great.

Vorteile:

Great service, very good segment based marketing, great interface.

Nachteile:

Banner tool could use some updates. Although it works good.

Monique
Founder in Schweden
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Owning your own data

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Powerful tool when scaling your digital efforts.

Vorteile:

How transparent it is to use especially from working with an agency to bringing it in-house.

Nachteile:

It takes some time to understand the programmatic landscape especially if an agency has run the activities previously. There is so much more information and insights to absorb in a good way but takes some time. Well worth the effort.

Camilo
CEO in Schweden
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Advertising with Match2One

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I must say that I am happy with the customer service. My account manager has been very easy to get hold on and during his vacations he has always directed my to his colleagues.

Vorteile:

I like the user interface and the ease of creating and running a campaign.

Nachteile:

It would be nice to get more data about each advertising channel that Match2One is offering within its service.