ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru Rating Kiosk

von ServiceGuru

Wer verwendet ServiceGuru Rating Kiosk?

The ServiceGuru kiosk works anywhere you physically serve customers. Restaurants, hotels, retail, medical practices and service-based businesses.

Was ist ServiceGuru Rating Kiosk?

The ServiceGuru Kiosk captures feedback about your staff and business, so you know how your customers really feel about their experience. Collect 50x more feedback than review sites, receipt surveys, and traditional methods combined.

The healthcare, hospitality, retail, and entertainment industries use ServiceGuru kiosks to ensure their customers are happy and to improve their service.

All hardware, software and support needed to run the kiosks is provided as a service with month to month.

ServiceGuru Rating Kiosk – Details

ServiceGuru

https://www.serviceguru.com

Gegründet 2016

ServiceGuru Rating Kiosk – Preisübersicht

ServiceGuru Rating Kiosk ist verfügbar ab 99,00 $/Monat. ServiceGuru Rating Kiosk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für ServiceGuru Rating Kiosk findest du unten.

Startpreis

99,00 $/Monat

Preisinformationen

$249 startup and $99 per month includes hardware, software, and support.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

ServiceGuru Rating Kiosk Funktionen

CDP-Software
DSGVO-Compliance
Datenabgleich
Datenintegration
Kampagnenmanagement
Kundenprofile
Kundensegmentierung
Personalisierung
Prädiktives Modellieren
Verhaltensbezogene Analysen
Analytik
Befragung / Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Feedback-Management
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Auftragsabwicklung
Digitale Unterschrift
Drahtloser Internet-Zugang
Drucken vor Ort
Fernzugriff & Überwachung
Nutzungsverfolgung / Analyse
Sicheres Surfen
Touch-Screen
Virtuelle Tastatur
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Zugriffsquellen-Verfolgung
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kampagnenmanagement
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Nutzerbewertungs-Notifikation
Reaktions-Management
Teilen in sozialen Medien
Überprüfung bewerten

ServiceGuru Rating Kiosk – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
Verifizierter Rezensent
Senior Marketing Consultant
Gastgewerbe, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019

"Great tool for measuring and improving customer service"

Vorteile: Ease of use. How it keeps our employees motivated. Customers like it since it's fast and simple.

Nachteile: Improved reporting would be nice but I know they are working on enhancements.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019
Shel H.
Human Capital
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2019

"A must-have for customer facing companies"

Kommentare: It's so simple to use. My patient demographic is far and wide. The interface is so easy to navigate that even my tech-fearful elderly patients use it with ease.

Vorteile: The way it revolutionized how we think about customer service. If you think no news is good news you are entirely wrong. Great news is great news and its even better when it instantaneous. My employees get instant feedback which boosts their morale and I am able to see exactly where and how I can improve to further satisfy my patients.

Nachteile: That it doesn't do my laundry. Seriously, this tool does even more than I could imagine. The developers are constantly making changes to improve it. It can now post my 5 star reviews to Google, Yelp and Facebook so the whole world can see how awesome we are. What more could I ask for?

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2019
Stephanie M.
2nd In Command
Sport, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2019

"SG review "

Kommentare: This has been an efficient way for us to get real-time feedback from our customers, which has in turn provided us the opportunity to address and fix issues as soon as they arrive. Our employees take their service resume very seriously, it’s an amazing thing to see as an employer. The kiosk is an invaluable tool for those in the service industry.

Vorteile: The software is very user friendly and intuitive. It gives our customers a quick and easy way to provide feedback.

Nachteile: I personally like the option to leave notes and write a specific review, but that hasn’t proven to be what our customers want.

Antwort des Softwareanbieters

von ServiceGuru an 31.1.2019

Thanks for the great feedback Stephanie.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2019
Johnny B.
COO
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019

"Service Guru - Great for a different point of view"

Kommentare: Great growing company. Service and communication is exceptional. Well worth it, we plan to keep service guru for years to come!

Vorteile: The immediate feedback and the quantity of reviews coming from customers dining in.

Nachteile: Ability for mis-use/mis-information (i.e. kids/employees using kiosk) Still great room for functionality and "back-end" analytics to improve.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019
Aimee E.
Front Office
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.1.2019

"ServiceGuru Rocks"

Kommentare: Very easy to utilize for staff as well as patients. The customer service with this company is top notch

Vorteile: The Ease of patients being able to navigate their way

Nachteile: There is nothing that I don't like about this software

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.1.2019