Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Meeting Room 365?

Der schnellste Weg, um Office 365, Exchange, und G Suite eine Besprechungsraumanzeige hinzuzufügen. Präsentiere ein professionelles Bild. Eliminiere Verwirrung bezüglich der Buchung von Besprechungsräumen und Besetzung von bereits gebuchten Räumen. Nutze deinen vorhandenen Raum besser.

Wer verwendet Meeting Room 365?

Es werden in erster Linie IT- und Office-Administrationsprofis bedient, die wichtigere Aufgaben ausführen müssen, als ihre Produkte für digitale Beschilderung zu verwalten.

Meeting Room 365 Software - 1
Meeting Room 365 Software - 2
Meeting Room 365 Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Meeting Room 365 das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Meeting Room 365

Meeting Room 365

4,4 (32)
9,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
10
4
4,3 (32)
4,6 (32)
4,5 (32)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
2,50 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
70
12
4,8 (72)
4,8 (72)
4,8 (72)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Meeting Room 365

UnSpot
Am besten bewertete Funktionen
Desk Reservation
Online-Buchung
Platzreservierung
Twice Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Reservierung-Management
Coinbase Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Verarbeitung von Kryptowährungen
Zoom Events and Webinars
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Live-Chat
Mobiler Zugriff
Comm100 Live Chat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Wayleadr
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
WorkInSync
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mitarbeiter-Datenbank
Nutzungsberichte
TACTIC
Am besten bewertete Funktionen
Asset Sharing
Bibliothek von Vermögenswerten
Dokumentenspeicher
Robin
Am besten bewertete Funktionen
Desk Reservation
Online-Buchung
Reservierungs-Management

Bewertungen über Meeting Room 365

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
44%
3
3%
2
3%
Robin
Robin
IT Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Design, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Perfect Addition to Bookable Meeting Space!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Previously some confusion on which room people were in and wanting a quick booking was, well not that quick. Enter MeetingRoom365.....
We have a wireless screen sharing device that gained the option to show webpages (AirTame) and I had added in a conference phone with integrated touch screen smart phone.
Once setup we have both the main screen and the conference phone showing the room status and both upcoming and history of bookings. Instant clarity and you can instant book the room from the phone screen, without visiting Outlook on your machine.

Vorteile:

Clear display up upcoming and recent Office 365 resource calendar Can quick book the resource at a screen button press Background Personalisation Very helpful support with some rare bespoke config Instant hit with users!

Nachteile:

Some switching between settings pages might have been smoother but hard to say it was a real issue.

Jackson
Head of Operations in Litauen
Hochschulbildung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

100+% Successful Attendee Management Tools

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Customizable settings adaptive to digital meeting HQ. Advanced features with easy-to-use templates and dashboard.

Nachteile:

It meet all requirements,so nothing to air under this slot.

Kjetil
Kjetil
IT-direktør in Norwegen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Completely lack of product Support

2,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Terrible product support. Unable to activate account, even with a receipt.

Vorteile:

Easy product, if it had worked. Lots of features and multiple language support.

Nachteile:

The support team does not respond. We subscribed for a 3 display license. The account was never activated by supplier. Not able to add displays and no response from the support team what so ever in effort to fix the matter.

Antwort von Meeting Room 365

vor 6 Jahren

Thanks for your feedback! Unfortunately, we were out of the office from December 31st to January 2nd for the New Years holiday, and you received only a brief response indicating as such. However, your issue was reviewed today and you will be contacted with the resolution to your issue. Cheers!

John
ICT Director in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Meeting Room 365 for Defined Communication

5,0 vor 11 Monaten

Vorteile:

Meeting Room 365 has timely sharing of files, and there are remarkable communications extensions.

Nachteile:

Meeting Room 365 brings a focused coordination that strengthen discussions in a company.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Nice integration

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It mostly just works. Saves a lot of time trying to get something manual working.
The support is also great. Any issues or concerns and I had it fixed within a few hours ... Usually faster if the timezone differences aren't as bad.

Vorteile:

For the most part this simply works out of the box. Easy enough setup and configuration. Then it pretty much just always works.

Nachteile:

When there was a switch of the two system types(original and the then beta type) it became confusing what to connect to. The CSS configuration is very manual and tends to fall apart with custom values on different screen sizes, even when trying to use CSS that should scale.

Software gefunden in