Was ist HigherMe?

HigherMe ist eine Cloud-basierte Rekrutierungslösung, die Unternehmen dabei unterstützt, ihre Einstellungsanforderungen zu erfüllen.

Wer verwendet HigherMe?

Die Lösung ist ideal für geschäftige Restaurants – von Fine Dining bis hin zu Fast Food –. Außerdem betreut HigherMe Kunden aus den Bereichen Lebensmittel, Einzelhandel und anderen dienstleistungsorientierten Branchen.

Wo kann HigherMe bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • HigherMe Software
  • Ansässig in Buffalo, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • HigherMe Software
  • Ansässig in Buffalo, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

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Englisch

HigherMe – Videos und Bilder

Kosten ähnlicher Produkte wie HigherMe vergleichen

HigherMe

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
99,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

HigherMe Funktionen

  • Angestelltenhandbuch
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beurteilung-Management
  • Bewerber-Management
  • Bewerber-Tracking
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Elektronische Formulare
  • Elektronische Verifizierung / I-9-Formulare
  • Erstellung von Einarbeitungsplänen
  • Interview-Management
  • Kandidatenprofile
  • Kandidatenverfolgung
  • Karriereseite
  • Lebenslauf-Suche
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Stellenanzeige veröffentlichen
  • Vorstellungsgespräche planen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Alternativen für HigherMe

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Bewertungen über HigherMe

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
9%
3
18%
Donovan M.
Donovan M.
General Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Simplifies the process

5 vor 4 Jahren

Kommentare: We enjoy the features of the service and the customer service is top notch. We have a steady stream of qualified applicants for each position. It's been a good service for us.

Vorteile:

The visual presentation of our Careers page is very professional, and the 'text to apply' feature makes it easy to get potential recruits to the Careers page even when I'm out and about.

Nachteile:

In the early days of using the service, there were many tasks that required contacting support. The numbers of these are decreasing as they iterate and it has become very user friendly.

Neil W.
Franchisee in USA
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Thunder Pies Hiring

5 vor 5 Monaten

Kommentare: We have used the platform on and off again for the past few years. We do not intend to leave again. The response on HIgherMe has been the absolute best in the industry. We have many times more applicants to work with than all other platforms combined!

Vorteile:

The integration of the hiring platform was exceptionally fast and accurate

Nachteile:

Nothing comes to mind. I had some issues with the HR platform that we initially wanted but we have since decided to not use it.

Antwort von HigherMe Software

vor 5 Monaten

Thank you so much! We are glad that you have decided to stay and look forward to continuing to help you move people forward while earning your business for a long time to come!

Diana C.
HR Director in USA
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Review

3 vor 4 Jahren

Vorteile:

The ease of it and the network of so many sites

Nachteile:

The amount of no shows we get from applicants

Verifizierter Rezensent
Director of Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Multi-unit Managers - this helps a lot!

4 vor 3 Jahren

Kommentare: It has helped us improve our hiring program immensely.

Vorteile:

I'm able to keep track of my individual location managers hiring progress by simply logging in and seeing their tracking of each candidate.

Nachteile:

Talent pool functionality isn't 100% all the tie.

Kathleen P.
Owner, Staffing Lead in USA
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very pleased with HigherMe

5 vor 4 Jahren

Kommentare: I was struggling with highering enough new staff, quickly enough. I had overpaid Indeed for help and while I did get applicants, in wasn't worth it financially. HigherMe is fairly priced. Their customer service is tremendously responsive- I'm having an excellent experience.

Vorteile:

Ease of use. Clarity. Organized. The software improvements have been useful as well.

Nachteile:

I am not able to repeat the same message to each interviewee. I need to cut and paste in the information each time I invite someone to interview. I'd like to have my template within HigherMe instead of needing to use my googledoc.